اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل

به گزارش اختاز آنلاین، مجموعه «ایرانسل لبز» بخش تحقیق و توسعه ایرانسل با همکاری انجمن علمی مهندسی برق ایران در سومین دوره جشنواره پایان نامه های برتر مهندسی برق در بین برترین های دکتری قرار گرفت. پایان نامه های مهندسی برق با تاکید بر هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، محافظت می کند.

آزمایشگاه سلول ایران با برگزاری این رویداد حمایتی، بهترین پایان نامه های دکتری در این زمینه را شناسایی می کند و پس از ارزیابی، علاوه بر حمایت از آثار برتر دانشجویی، به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ ۶۰۰، ۵۰۰ و ۴۰۰ میلیون ریال اهدا می کند. .

فارغ التحصیلان دکتری رشته های مرتبط با مهندسی برق که در سال های ۱۴۰۰ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از پایان نامه خود دفاع کرده اند می توانند تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند.

سومین دوره جشنواره پایان نامه های برتر مهندسی برق در حاشیه سی و دومین کنفرانس مهندسی برق با محوریت استفاده از هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود. این همایش از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود و ایرانسل مانند سال های گذشته حامی این همایش است.

از سال ۲۰۱۹، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همکاری پژوهشی با دانشگاه های معتبر و حمایت از پایان نامه های دانشجویی را در دستور کار خود قرار داده است. در این طرح آزمایشگاه ایرانسل که آزمایشگاه هوش مصنوعی را نیز راه اندازی کرده است، اولویت های پژوهشی در زمینه های مختلف را اعلام کرده و از دانشجویان علاقه مند دعوت کرده تا با مراجعه به سایت ایرانسل و مشاهده لیست این اولویت ها، موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنند.