این ۵ رنگ رژ لب جذاب مخصوص جذب کراش است!

رژ لب یکی از اقلام مهم در آرایش خانوم هاست. در واقع رژ لب مهمترین نقش را در زیبایی چهره شما دارد. اگر در انتخاب رژ لب دقت نکنید شاید آرایش تان ناقص به چشم بیاید. پس بهتر است از رژ لب هایی استفاده کنید که هم به صورت تان بیاید و هم جذابیت همیشگی به شما دهد. ما در این مقاله از سایت باملین قصد داریم رژ لب های جذاب و همیشه جذاب را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

 

این رنگ رژلب ها مخصوص جذب کراش برای خانوم هاست!

 

رژ لب هندوانه ای

یکی از رنگ هایی که اخیرا در میان دختران جوانی پرطرفدار شده است، رژ لب هندوانه ای است. این رنگ رژ لب ترکیبی از سایه قرمز مرجانی و صورتی خیره کننده است و برای شب های یلدا بسیار مناسب است. با استفاده از یک رژ لب هندوانه ای براق لب هایی حجیم تر و زیباتر خواهید داشت.

 

رژ لب مرجانی

رژ لب مرجانی رژ لبی با ظاهر ملیح، دخترانه و ملایم است که جذابیت چهره خانم های جوان را دوچندان می کند. این رنگ رژلب علاوه بر طبیعی جلوه دادن چهره روح تازه ای به چهره شما می بخشد و برای استفاده در مهمانی و محل کار مناسب است.

 

رژ لب لیپ گلاس

لیپ گلاس محصولی مانند برق لب با پیگمنت های رنگی پایین است که لب های شما را براق و درخشان می کند و جلوه زیبایی به آن می بخشد. این وسیله آرایشی این روزها در میان دختران جوان بسیار پرطرفدار شده است و اغلب بر روی رژ لب های مات و به منظور حجیم تر نشان دادن لب ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

رژ لب قهوه ای

رژ لب قهوه ای گزینه ای ایده آل برای دخترانی است که به دنبال یک سایه خوشرنگ و ملایم برای آرایش خود هستند. سایه های قهوه ای کم رنگ و قهوه ای خرمایی برای افرادی که پوست روشن دارند فوق العاده است. در حالی که سایه های قهوه‌ ای پررنگ و شکلاتی برای افرادی که پوست گندمی و سبزه دارند بخوبی کار می کند.

 

رژ لب هلویی

طیف رنگ هلویی یک پیشنهاد خوب برای دخترانی است که طرفدار آرایش ملایم و دخترانه هستند. این رنگ رژ لب برای طیف های مختلف آرایشی مناسب است و با انواع سبک آرایش همخوانی دارد.