با این ۱۰ مدل موی زنانه شیک حداقل ۲۰ سال جوانتر شوید!

مدل مو می تواند در چهره و زیبایی شما تاثیر زیادی داشته باشد. اگر می خواهید سن خود را کمتر نشان دهید، باید علاوه بر آرایش به مدل موی خود هم دقت داشته باشید. ریزش مو یکی از عواملی است که با افزایش سن با آن مواجه می شوید و این موضوع می تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل بهتر است با بهترین مدل موی زنانه شیک آشنا شوید که سن شما را کمتر از چیزی که هست نشان می دهد.

 

 

 

مدل موهایی که شما را جوان‌تر نشان می‌دهند

شما می‌توانید موهای خود را به روش‌های مختلف حالت دهید و ظاهری زیبا داشته باشید. برخی مدل موها مانند مدل‌های زیر، علاوه بر شیک بودن، باعث می‌شوند سن شما کمتر به نظر برسد و زیباتر باشید.

به عنوان مثال، چتری ها و موهای لایه‌ای را انتخاب کنید که می‌توانند سن شما را تا چند سال پایین‌تر نشان دهند.

استایلیست‌ها معتقدند وقتی سن بالا می‌رود؛ به جای بلند کردن موها، بهتر است آن‌ها را کوتاه کرده و به صورت لایه‌ای حالت دهید . مثلا مدل موی حجیم شما را جوان‌تر نشان می‌دهد، در حالی که مدل موی صاف می‌تواند شما را بالغ تر نشان دهد.

دم اسبی بلند هم می‌تواند شما را جوان تر نشان دهد. آنها ویژگی های صورت شما را برجسته می‌کنند و چهره شما را بازتر خواهند کرد تا آرایش شما در دید باشد.

علاوه بر این استایلیست‌ها به اثربخشی چتری در جوان‌تر نشان دادن شما بسیار اعتقاد دارند؛ زیرا چتری صورت شما را کوچک می‌کند و خطوط  و چین و چروک‌های پیشانی را می‌پوشانند.

حتی رنگ مو نیز می‌تواند چهره شما را جوان‌تر نشان دهند؛ البته نه هر رنگ مویی. آرایشگران معتقدند که سایه‌های قرمز مو با انعکاس نور بر روی صورت، شما را جوان‌تر نشان می‌دهد.

 

 

مدل مو کوتاه جوان

مدل مو موجدار جوان

مدل مو شیک جوان

مدل مو خیلی کوتاه جوان

مدل مو شیک جوان

مدل مو باب جوان

مدل مو بلوند جوان