با این ۵ مدل مو میتونی موهاتو پرپشت نشون بدی!

اگر شما هم موهای نازک و کم پشتی دارید، می توانید با انتخاب مدل موی درست، موهای خودتان را پرپشت تر از آن چیزی که هست نشان دهید. گاهی اوقات ممکن است با مدل موی کوتاه بتوانید نواقص موهایتان را بپوشانید و گاهی هم نیاز است موهای خود را بلند بگذارید. به طور کلی انتخاب مدل موی درست می تواند تاثیر زیادی در جذابیت چهره و استایل شما داشته باشد به همین دلیل هم بهتر است با مدل موهایی که در این مطلب از باملین معرفی میکنیم آشنا شوید.

 

 

۱- مدل موی نیمه باز

مدل موی نیمه باز یکی از بی دردسرترین و جذاب ترین مدل موها برای پرتر نشان دادن موهای بلند است. یک چهارم بالایی مو را از بالا به شکل پونی ببندید و آنها را حالت دهید. توصیه می کنیم پیش از بستن موها از یک اسپری حجم دهنده برای ایجاد توهم بافت بیشتر استفاده کنید.

 

 

 

۲- فرق کج

موهای نازک و کم پشت اغلب در بالا و تاج نازک تر به نظر می رسند. یکی از مدل موهای مناسب برای جلوگیری از نازک به نظر رسیدن موها فرق کج است. این مدل مو ریشه ها را پُرتر و در نتیجه موها را حجیم تر نشان می دهد. برای ایجاد این حالت از یک موس حجم دهنده و برس الیاف طبیعی استفاده کنید.

 

۳- فیس فریم

یکی از نکات مثبت موهای بلند این است که شما می توانید گهگاهی ظاهر آنها را با برش های کوتاهتر تغییر دهید. فیس فریم یکی دیگر از تکنیک هایی است که به پُرتر نشان دادن موهای نازک و کم حجم کمک می کند. قسمت های جلویی مو را به صورت لایه لایه کوتاه کنید و به کمک یک موس حجم دهنده، با موهای به ظاهر پرپشت صورتتان را قاب کنید.

 

 

۴- Micro Fringe

از فر کردن می توان برای پرپشت نشان دادن هر دو موهای کوتاه و بلند استفاده کرد؛ اما حالت فر بر روی موهای بلند معجزه می کند. حاشیه‌های کوچک راهی عالی برای افزودن سبک کادربندی صورت با استفاده از موهای ظریف هستند. اگر دوست دارید موهای خود را با یک مدل موی جسورانه تر از فیس فریم حالت دهید، قطعا این مدل مو برای شما مناسب خواهد بود. این سبک ریشه موها را ضخیم تر نشان داده و در کنار مدل موی دم اسبی بسیار شیک به نظر می رسد.

 

۵- تقویت بافت طبیعی

تقویت بافت طبیعی موها، راهی عالی برای پرپشت تر و حجیم نشان دادن آنها است. پس از حمام، هنگامی که ۹۰ درصد موهایتان خشک شدند، یک موس موی حجم دهنده بر روی ریشه های آن اسپری کنید، موهایتان را در پشت گوش هایتان جمع کنید و اجازه دهید در هوای آزاد خشک شوند. پس از اینکه موها خشک شدند، سرتان را به آرامی تکان دهید. این کار موجب می شود موهای شما بافت دارتر و پرپشت تر به نظر برسند.