با صفر تا صد جاهای دیدنی کیش آشنا شوید

به گزارش باملین به نقل از اطلاعات آنلاین، جزیره کیش با داشتن جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی متنوع، فرصت جذابی را برای هر سلیقه ای برای گذراندن اوقاتی خوش و خاطره انگیز فراهم می کند. با توجه به تنوع زیاد جاذبه های کیش، توصیه می کنیم بلافاصله پس از خرید بلیط هواپیما کیش با دیدنی های این جزیره زیبای مرجانی آشنا شوید تا از سفر خود نهایت استفاده را ببرید. در زیر تعدادی از بهترین مکان های دیدنی کیش را معرفی می کنیم که نباید از دست بدهید. با ما بمان.

کشتی یونانی

کشتی یونانی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری محبوب در جزیره کیش شناخته می شود و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن آن بلیط کیش خریداری می کنند. تماشای غروب خورشید در کنار این کشتی غول پیکر، تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد که هرگز فراموش نخواهید کرد. جدا از زیبایی بصری، کشتی یونانی دارای اهمیت تاریخی نیز می باشد. این کشتی فراز و نشیب های دریانوردی و تجارت در خلیج فارس را به بازدیدکنندگان یادآوری می کند.

صفر تا صد مکان جالب کیش را ملاقات کنید

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز از دیگر جاذبه هایی است که پس از رزرو پرواز تهران-کیش باید در برنامه خود قرار دهید. این ساختمان باستانی ۲۵۰۰ ساله اسرار ناگفته ای از گذشته را در خود دارد و شما را به سفری هیجان انگیز در اعماق تاریخ می برد.

شهر زیرزمینی کاریز که در عمق ۱۶ متری زمین قرار دارد دارای قنات، چاه و اتاق هایی است که در گذشته برای زندگی و ذخیره آب استفاده می شده است. در مسیر بازدید از کاریز می توانید فسیل ها و مرجان های باستانی با قدمت میلیون ها سال را ببینید. همچنین در موزه خلیج فارس واقع در این مجموعه می توانید با تاریخ و فرهنگ دریانوردی در این منطقه آشنا شوید.

شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره با قدمتی ۸۰۰ ساله در شمال غربی جزیره کیش واقع شده است. این محوطه باستانی دارای آثاری چون حمام، مسجد، خانه های اعیانی و آبرسانی است که نشان از تمدن و فرهنگ غنی ساکنان آن در گذشته دارد. شهر باستانی حریره علاوه بر جنبه‌های تاریخی مانند چاه‌ها و لوله‌های سفالی که در گذشته سیستم آبرسانی این شهر را تشکیل می‌دادند، از نظر معماری نیز حائز اهمیت است. استفاده از مصالحی مانند سنگ و گچ در ساخت بناهای این شهر نشان از مهارت و ظرافت معماران این دوره دارد. همچنین طراحی و ساخت ساختمان ها با توجه به شرایط اقلیمی منطقه بسیار جالب توجه است.

صفر تا صد مکان جالب کیش را ملاقات کنید

دره پرتغالی ها

حضور پرتغالی ها در کیش به سال های ۹۱۲-۱۰۳۱ برمی گردد و در آن زمان این جزیره در تصرف پرتغالی ها بود و در قسمت شمالی جزیره و نزدیک ساحل هرمز زندگی می کردند. دره پرتغالی ها محل زندگی و کار آنهاست و هنوز آثاری از آن دوران مانند بقایای خانه ها و تاسیسات در این منطقه دیده می شود.

درخت سبز کهنسال در دره یکی از معروف ترین جاذبه های این مکان است. این درخت با قدمتی بیش از ۶۰۰ سال با شاخه های قوی و سایه وسیع خود مکانی آرام و دلنشین برای استراحت و مراقبه گردشگران فراهم کرده است. در واقع جدای از ارزش تاریخی، دره پرتغال به دلیل زیبایی طبیعی و چشم اندازهای بی نظیرش مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

روستای باگو

روستای باگو در جنوب غربی جزیره کیش با تاریخ کهن و دیدنی های بی نظیرش به عنوان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری این جزیره شناخته می شود. در قلب این روستای تاریخی، مسجد جامع باگو با معماری باشکوه و مناره‌های بلندش خودنمایی می‌کند.

قدمت این مسجد به سال ۹۸۱ هجری قمری برمی گردد و زیبایی و سادگی آن جذابیت خاصی به این مسجد بخشیده است. روستای باگو به خاطر درختان لورش نیز معروف است و به همین دلیل یکی از زیباترین مکان هایی است که باید پس از بلیط تهران به کیش برای بازدید از آن برنامه ریزی کنید.

صفر تا صد مکان جالب کیش را ملاقات کنید

فلای تودی منبع معتبر خرید بلیط هواپیما تهران کیش

از سواحل مرجانی و آب های شفاف خلیج فارس گرفته تا کشتی یونانی تا شهر زیرزمینی کاریز و پارک های آبی هیجان انگیز، کیش برای هر سلیقه ای گزینه جذابی برای تفریح ​​و سرگرمی در چنته دارد. اگر بلیط کیش را خریداری کرده اید و به زودی به این جزیره زیبا می روید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه هایی را که در این مقاله ارائه کرده ایم را از دست ندهید.

Fly Today به عنوان یک مرجع معتبر مسافرتی با ارائه خدمات مختلف از جمله خرید بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل، اخذ ویزا، خرید تورهای داخلی و خارجی، خرید کشتی تورهای کروز و غیره به شما کمک می‌کند تا سفری بدون دردسر به کیش داشته باشید. این مجموعه با تضمین بهترین قیمت بلیط کیش و پشتیبانی ۲۴ ساعته سفری فراموش نشدنی و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. کافی است از وب سایت و اپلیکیشن Flytoday دیدن کنید و برنامه ریزی سفر خود را شروع کنید.