برای عید ۱۴۰۳ این ۱۰ رنگ موی ترند شده را انتخاب کنید!

با نزدیک شدن به عید نوروز، خانم ها هم به فکر رنگ مو می‌افتند تا یک تغییر اساسی نسبت به سال گذشته خود داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید تغییری در رنگ موی خود ایجاد کنید بهتر است با ترندترین رنگ های موی زنانه در سال ۱۴۰۳ آشنا شوید. رنگ های مختلفی ترند شده اند که احتمالا رنگ هلویی مخملی نسبت به دیگر رنگ ها بیشتر دیده شده است. اما به جز رنگ هلویی مخملی در این مطلب از باملین ۹ رنگ دیگر را معرفی می کنیم که می توانید انتخاب کنید.

 

 

۱- چری کولا

رنگ موی چری کولا (Cherry Cola) یک رنگ موی قرمز تیره پر رمز و راز است که با افزودن مقداری تناژ قرمز به موها، بدون اینکه نیاز باشد موها را کاملا قرمز کنید، می توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر پایه موهایتان قهوه ای تیره است، کافی است از مقداری قرمز تیره برای دستیابی به این رنگ مو استفاده کنید. در این صورت از آسیب های ناشی از رنگ کردن موها نیز در امان خواهید بود.

 

 

۲- بلوند درخشان

این رنگ موی بلوند از ترکیب چندین رنگ طلایی متالیک و پلاتینی در سراسر موها ایجاد شده است و پس زمینه ای برای درخشش روشن ترین رنگ ایجاد می کند. در واقع با ترکیب تناژهای سرد و گرم به یک رنگ متعادل دست پیدا می کنیم.

۳- هلویی مخملی

رنگ Peach Fuzz یا هلویی مخملی که توسط کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ معرفی شد، یکی از رنگ موهای ترند در سال جدید خواهد بود. این رنگ جذاب و دوست داشتنی از ترکیب رنگ صورتی و نارنجی ساخته شده است و حس اجتماعی بودن، آرامش و شکوفایی را تداعی می کند.

۴- گیلاسی

رنگ موی گیلاسی یکی از تناژهای جسورانه رنگ موی قرمز است که از رنگ موهای قرمز طبیعی هیجان انگیزتر به نظر می رسد. این رنگ مو عمق و ساختار جذابی دارد و برای خانم های جوان مناسب است.

۵- آمبره نرم

تکنیک آمبره نرم یا Soft Ombré یک تکنیک رنگ آمیزی موی پرطرفدار است که به جای تفکیک هایلایت های بسیار روشن و واضح، هایلایت های نرم و زیبا را به رخ می کشد. این سبک رنگ آمیزی مو بسیار طبیعی جلوه می کند و توجه بیننده را بر روی چشم ها و استخوان های گونه متمرکز می کند.

۶- رزگلد

رنگ موی رزگلد به عنوان یکی از خاص‌ترین رنگ‌های دنیای جواهرات، طرفداران زیادی دارد. این رنگ مو ترکیبی از قرمز، صورتی و سایه‌های طلایی و بلوند است و با انواع رنگ پوست سازگار است.

۷- بلوند باترکریم

بلوند باترکریم (Buttercream Blonde) نوعی رنگ طلایی‌تر و گرم‌تر از بلوند سرد و یخی است که ظاهری چند بعدی به موها می بخشد. این رنگ مو روی پایه‌های بلوند تیره خاکستری بهترین جلوه را دارد.

۸- بلوند عسلی

بلوند عسلی یکی دیگر از رنگ موهای پرطرفدار در سال جدید خواهد بود این رنگ موی گرم و زیبا ته رنگ طلایی را با عسلی ترکیب می کند و برای انواع رنگ پوست مناسب است. این رنگ مو ظاهری طبیعی دارد و ابعاد و درخشندگی خاصی به موها می بخشد.

۹- Cowgirl Copper

اگر هوس یک تغییر جسورانه به سرتان زده است، رنگ موی Cowgirl Copper را امتحان کنید. این رنگ قرمز قهوه ای، سطح جدیدی از رنگ موی مسی را به نمایش می گذارد و برای افرادی که دوست دارند متفاوت باشند، ایده آل است. چه به طور طبیعی موهای قرمزی داشته باشید و یا به دنبال یک رنگ موی جسورانه باشید، این رنگ مو برای هر کسی که به دنبال یک تغییر شگفت انگیز است، ایده آل است.

۱۰- فندقی کاراملی

این هایلایت های کاراملی روی پایه موهای فندقی برای افرادی که به رنگ موهای تیره علاقه دارند، مناسب است. این سبک رنگ کردن مو برای تمام سنین مناسب است و عمق، بعد و تاثیر ماندگاری را برای موهای شما به ارمغان می آورد.