بررسی موضعی آنر ۹۰ GT با اسنپدراگون ۸

به گزارش باملین آنر از جدیدترین گوشی به‌اصطلاح قاتل پرچمدار خود با نام «آنر ۹۰ GT» رونمایی کرد. این دستگاه مجموعه‌ای از مشخصات قابل‌توجه از جمله چیپست پرچمدار سال گذشته اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و شارژ سریع ۱۰۰ وات را ارائه می‌کند.

 

مشخصات آنر ۹۰ GT

÷1

آنر ۹۰ GT دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۶۶۴ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز است. نمایشگر دستگاه همچنین داری سنسور اثر انگشت داخلی است و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در روزنه مخصوص بالایی آن قرار گرفته است.

از نظر عکاسی، این دستگاه به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX906 سونی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده است. با این حال، مهم‌ترین ویژگی این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که با حداکثر ۲۴ گیگابایت رم – بیشترین میزان در بین تمام گوشی‌های آنر – همراه شده است. مدل پایه این دستگاه ۱۲ گیگابایت رم دارد و نسخه میانی با ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود. فضای ذخیره‌سازی آن نیز از ۲۵۶ گیگابایت آغاز می‌شود و در بالاترین گزینه، ۱ ترابایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

÷1

÷1

در نهایت، آنر ۹۰ GT سیستم عامل MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات است.

قیمت گوشی جدید آنر از ۳۶۵ دلار برای نسخه ۲۵۶/۱۲ گیگابایت آغاز می‌شود و مدل دارای ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی آن با قیمت ۵۲۰ دلار به فروش می‌رسد. فروش این دستگاه‌ها از ۲۶ دسامبر (۵ دی) در بازار چین آغاز خواهد شد و در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی به فروش می‌رسد.