بهترین استایل با شلوار بوت کات چیه؟ | معرفی بهترین ست با شلوار بوت کات

صنعت مد همیشه در حال تغییر است و اگر به سال های گذشته دقت کنید تقریبا هر سال لباس هایی که در سال گذشته مد بودند کنار رفته و لباس های جدیدی مد شده اند. شاید همین چند سال پیش کسی با شلوار دمپا گشاد می دیدید تعجب می کردید و این نوع استایل را اشتباه می دانستید، اما امسال دوباره شلوار بوت کات یا دمپا گشاد مد شده است. اگر دوست دارید از این نوع شلوار در استایل خود استفاده کنید بهتر است با بهترین ست شلوار بوت کات آشنا شوید. در این مطلب از باملین به شما میگوییم که بهترین استایل با شلوار بوت کات چیست و باید از چه لباس هایی همراه این نوع شلوار استفاده کنید.

 

 

۱- شلوار جین بوت کات با کت بلیزر

اگر می خواهید شلوار جین بوت کات را با یک کت بلیزر ست کنید، کتی را انتخاب کنید که تا ران شما برسد. اگر اندامتان لاغر نباشد ممکن است با پوشیدن یک کت خیلی کوتاه، اندامتان چاق و قدتان کوتاه به نظر برسد. پوشیدن کفش پاشنه دار همراه با یک کت بلیزر مناسب و شلوار جین بوت کات ظاهری شیک برای شما به ارمغان می آورد. می توانید در موقعیت های رسمی یک بلوز یا پیراهن زیبا و در موقعیت های غیر رسمی یک تی شرت یا جامپر زیر کتتان بپوشید.

 

 

۲- شلوار جین بوت کات با ژاکت

اگر می خواهید شلوار جین بوت کات را با ژاکت ست کنید، باید ژاکت های ضخیم و بلند را کنار بگذارید و به جای آن یک ژاکت کوتاه و نازک بپوشید. بهتر است در فصول سرد سال شلوار جین فاق بلند بپوشید و پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه را به فصول سرد سال موکول کنید. رنگ شلوار جین خود را به آبی محدود نکنید. شلوارهای مشکی، زغالی و حتی رنگ روشن نیز عالی هستند. پوشدن ژاکت هایی با رنگ مخالف شلوار، استایلی خاص و مدرن را برایتان به ارمغان می آورد.

 

 

 

۳- شلوار جین بوت کات با پیراهن

بهترین پیراهن ها برای ست کردن با شلوار جین بوت کات آنهایی هستند که می توان نیمه جلوییشان را درون شلوار فرو کرد و اصطلاحا یک استایل «تاک فرانسوی» ایجاد کرد. این نوع استایل ها برای ست کردن شلوارهای جین بوت کات و پیراهن های جین نیز عالی هستند.

 

۴- شلوار جین بوت کات با تاپ

قاعده کلی برای استایل کردن شلوار جین بوت‌کات این است که اطمینان حاصل کنید نیمه بالایی شیک‌تر و زاویه دارتر است. این نوع پوشش گشاد شدن نیمه پایینی را متعادل تر می کند. اگر قسمتی از شلوار جین شما گشاد است، باید با پوشیدن پیراهن یا ژاکت تنگ‌تر استایلتان را متعادل تر کنید. به همین دلیل توصیه می شود که تی‌شرت‌ها و تاپ‌های فیت و تنگ را با شلوار جین بوت کات ست کنید و از پوشیدن لباس های گشاد با آن خودداری کنید.

 

 

۵- شلوار جین بوت کات برای افراد قد کوتاه

افرادی که قد کوتاهی دارند، باید طوری لباس بپوشند که پاهایشان بلندتر به نظر برسد. کمر شلوار را روی ناف یا نهایتا یک اینچ زیر آن تنظیم کنید تا قدتان متناسب تر به نظر برسد. پوشیدن کفش های پاشنه دار نیز به بلندتر به نظر رسیدن قد شما کمک زیادی می کند. می توانید قد شلوار را طوری انتخاب کنید که کمی روی کفش پاشنه بلندتان بیفتد، اما خیلی هم بلند نباشد.

 

 

۶- شلوار جین بوت کات برای افراد چاق

مهم ترین عنصر برای انتخاب شلوار جین بوت کات مناسب افراد چاق و سایز بزرگ پارچه است. توجه به نوع پارچه و میزان کشش آن برای اطمینان از میزان راحتی و دوام لباس از اهمیت بالایی برخوردار است. پلی استر به شلوار جین این توانایی را می دهد که در برابر مواد شیمیایی، کشش، چین و چروک، ساییدگی یا فرسایش و انبساط و انقباض بسیار مقاوم باشد و آن را به شلواری عالی برای افراد چاق تبدیل می کند. پس به دنبال شلوار جین هایی باشید که درصد پلی استر بالایی دارند. هر چه این درصد بیشتر باشد، شلوار جین اندام شما را کشیده تر نشان می دهد. در چنین شرایطی نیز پوشیدن تاپ تا روی کمر شلوار عالی است.