بهترین جاذبه‌های تفریحی دبی را می‌شناسید؟

من گزارش میدم باملینبهتر است با جاذبه های تفریحی این شهر آشنا شوید و برای بازدید از این مکان ها برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. در این مقاله بهترین جاذبه های تفریحی شهر دبی را به شما معرفی می کنیم تا بیشتر با شهر دبی آشنا شوید.

آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی مال یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دبی است که در آن می‌توانید تقریباً ۱۴۰ گونه دریایی را ببینید و ظرفیت آن به طور کلی ۱۰ میلیون لیتر در نظر گرفته می‌شود. پس از بازدید از دبی مال و گشت و گذار در پاساژها، مردم به این آکواریوم بزرگ می روند و باغ وحشی زیر آب را می بینند. قدم زدن در تونل های این آکواریوم می تواند تجربه جذابی را برای انسان فراهم کند.

همچنین می توانید از بسیاری از فعالیت های تفریحی مانند غواصی و غواصی لذت ببرید. یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا آکواریوم دبی مال است که محل زندگی انواع موجودات آبزی است. طول این آکواریوم ۵۱ متر، عرض آن ۲۰ متر و ارتفاع آن ۱۱ متر است.

یکی از نکات قابل توجه در مورد آکواریوم دبی مال این است که این آکواریوم به داشتن بزرگترین مجموعه کوسه ببری در جهان معروف است. برای طراحی این آکواریوم از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. به همین دلیل آن را مناسب ترین مکان برای آبزیان در جهان می دانند. همچنین شرایط محیطی در این آکواریوم با استفاده از امکانات مدرن از جمله محیط دریایی طراحی شده است.

آکواریوم دبی مال از سه قسمت مختلف تشکیل شده است: یک مخزن اصلی، یک تونل شیشه ای ۲۷۰ درجه و یک باغ وحش زیر آب. تونل شیشه ای این آکواریوم یکی از جذاب ترین قسمت هایی است که با ورود به این تونل حس ورود به دنیای داخل اقیانوس را در شما ایجاد می کند. این تونل حدود ۴۸ متر طول دارد و عمق آن به ۱۱ متر می رسد. همچنین یکی از به یاد ماندنی ترین تجربه های زندگی شماست.

  آیا بهترین جاذبه های تفریحی دبی را می شناسید؟

باغ معجزه

باغ میراکل یک باغ گیاه شناسی جذاب در دبی است که مساحت آن ۷۲۰۰۰ متر مربع تخمین زده شده است. مساحت وسیع این باغ منظره فوق العاده زیبایی را در دبی ایجاد کرده است. این باغ موفق به ایجاد مکانی سرسبز در دل کویر شد که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و از آن زمان تا به امروز باغ معجزه یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود و بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. هر سال.

وقتی وارد باغ عجایب می شوید، می توانید از میان باغ ها و معابر پر از گل و گیاه عبور کنید. می توانید از تجهیزات آبزی نیز استفاده کنید. باغ عجایب در کتاب رکوردهای جهانی گینس به خاطر دیوار باورنکردنی اش که با بیش از ۱۰۰ میلیون گل پوشیده شده است، مشهور است. این دیوار به عنوان بزرگترین دیوار گل دنیا شناخته می شود. این باغ به عنوان باغ شگفت انگیز نیز شناخته می شود که به عنوان مقصدی بسیار جذاب و دیدنی برای مردم سراسر جهان به شمار می رود.

در فاز اولیه این باغ می توانید امکانات و خدمات پیشرفته ای مانند پارکینگ در فضای باز، پارکینگ VIP، نمازخانه، سرویس بهداشتی، نگهبانی، کمک های اولیه، ویلچر، تبلیغات و سایر خدمات را داشته باشید. به همین دلیل در این باغ امکانات زیادی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

موزه آینده در دبی

موزه آینده دبی در سال ۲۰۲۲ تاسیس شد و یکی از بهترین و زیباترین ساختمان های دبی به حساب می آید. هدف اصلی موزه آینده دبی این است که به بازدیدکنندگان بینشی جالب از آینده احتمالی بدهد. این ساختمان ۷۸ متر ارتفاع دارد و در بهترین منطقه دبی طراحی شده است. سازندگان این موزه برای طراحی داخلی آن از فناوری های پیشرفته و مدرن روز دنیا استفاده کرده اند. به همین دلیل آثار هنری مدرن و جذاب بسیاری خلق شده است.

معمولاً موزه های دیگر در سراسر جهان اشیایی از گذشته را به نمایش می گذارند. اما در موزه آینده دبی، آینده برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است. به همین دلیل مردم از سراسر جهان می توانند با تهیه بلیط و سفر به دبی آینده احتمالی را در این موزه مشاهده کنند. البته در نظر داشته باشید که در این زمینه آژانس مسافرتی رامین گشت می تواند شما را به طور کامل راهنمایی کند تا بتوانید به راحتی به دبی سفر کنید و به این مکان های جذاب بروید.

  آیا بهترین جاذبه های تفریحی دبی را می شناسید؟

برادران وارنر دبی

یکی از جذاب ترین جاذبه های دبی، شهربازی برادران وارنر است که در ابوظبی واقع شده و حدود ۱۵ هکتار وسعت دارد. این پارک یکی از بزرگترین شهرهای بازی سرپوشیده جهان به حساب می آید و در جزیره یاس واقع شده است. برای بازدید از این مجموعه بزرگ تفریحی ابتدا باید بلیط هواپیما ابوظبی را خریداری کنید و سپس به این مکان تفریحی بروید و تجربه ای فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

پارک موضوعی برادران وارنر در سال ۲۰۱۸ در ابوظبی افتتاح شد و از همان ابتدا گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. طراحی جذاب و امکانات فوق العاده آن باعث شده است که هر ساله تقریبا ۲۵ درصد بر تعداد گردشگران این پارک افزوده شود. به همین دلیل به یکی از بزرگترین و پربازدیدترین شهربازی های جهان تبدیل شده است. بلیط دبی را می توانید با راهنمایان تور رامین گشت تهیه کنید و پس از اقامت در دبی از این شهربازی و دیگر مکان های جذاب دبی دیدن کنید.

دهکده جهانی در دبی

دهکده جهانی دبی یک پارک موضوعی بزرگ و چند فرهنگی است که دارای ۲۸ غرفه از ۸۰ فرهنگ مختلف در سراسر جهان است. نمایش ها و کنسرت های زیادی در این پارک برگزار می شود. علاوه بر این، در قسمت کارناوال این پارک می توانید تقریباً ۳۱ بازی هیجان انگیز، ۲۵ بازی مهارت محور و همچنین بازی های دیجیتالی مختلف را تجربه کنید. البته در نظر داشته باشید که برای ورود به این پارک باید بلیط تهیه کنید و برای هر کدام از بازی ها مبلغ مشخصی را باید پرداخت کنید.

این روستا در ماه های خاصی از سال آماده ارائه خدمات می باشد. به همین دلیل یکی از شلوغ ترین مکان های دبی برای بازدید در فصل پاییز و زمستان محسوب می شود. در این پارک می توانید با فرهنگ ها و سنت های مختلف آشنا شوید. همچنین یکی از بهترین مراکز تفریحی و خرید دبی به حساب می آید.

دهکده جهانی دبی در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و هر ساله جاذبه ها و سرگرمی های زیادی به آن اضافه می شود. این باعث می شود هر ساله بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان جذب شود. با راهنمایی و همراهی لیدرهای تور رامین گشت می توانید این جاذبه گردشگری و فعالیت های آن در ماه های خاصی از سال را به طور کامل بررسی کنید و در نتیجه بهترین زمان را برای بازدید از دهکده جهانی انتخاب کنید.

  آیا بهترین جاذبه های تفریحی دبی را می شناسید؟

دبی و جاذبه های آن

دبی یکی از بهترین شهرهای امارات است و جاذبه های تفریحی زیادی دارد. این شهر به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحات متنوع، یکی از بهترین شهرهای توریستی محسوب می شود که سالانه افراد زیادی را به خود جذب می کند. در این مطلب سعی کرده ایم شما را با شهر دبی و ۵ مورد از بهترین مکان های تفریحی دبی آشنا کنیم.

منبع: برگرفته از سایت رزرو تور دبی رامین گشت

این مقاله یک گزارش است و توسط سردبیران اختازآنلاین تهیه نشده است