بهترین عطر مردانه روژا

در فروشگاه اینترنتی روژا، برخلاف تصور عموم، محصولات مخصوص آقایان به‌خصوص انواع عطرها نیز به اندازه کالاهای زنانه، طرفدار دارند. پرفروش‌ترین برندهای عطر مردانه در وبسایت روژا معمولا ژک ساف، نوید محمدزاده، بالسینا، مهران مدیری و اگزودوس هستند که چندین مدل ادوتویلت و ادوپرفیوم در نت‌های مختلف تولید کرده‌اند و ظاهرا مورد استقبال آقایان قرار گرفته است. اگر قصد خرید عطر مردانه دارید می‌توانید پرفروش‌ترین مدل‌های این برندها را با استفاده از کد تخفیف روژا شاپ (که چند نمونه از آن در ادامه معرفی شده) با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنید.

کد تخفیف میزان تخفیف شرایط استفاده تاریخ انقضا
moprw120 ۱۲۰ هزار تومان قابل استفاده در اولین خرید بالای ۷۵۰ هزار تومان ۳۱ مرداد ۴۰۳
moprw60 ۶۰ هزار تومان قابل استفاده در اولین خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان ۳۱ مرداد ۴۰۳
rojafirst ۱۵۰ هزار تومان قابل استفاده در اولین خرید بالای ۷۵۰ هزار تومان نامشخص
WELCOME120 ۱۲۰ هزار تومان قابل استفاده در اولین خرید بالای ۷۵۰ هزار تومان نامشخص

رنج قیمت این برندها معمولا بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان (بسته به حجم، کاربرد، مدل و برند) است که به‌عنوان هدیه برای آقایان تنوع مناسبی دارد. در ادامه چند مدل پرفروش از عطرهای مردانه موجود در فروشگاه اینترنتی روژا رابا جزئيات دقیق‌تر به شما معرفی خواهیم کرد.

عطر

ادوپرفیوم گلادیاتور مردانه ۱۰۰ میل ژک ساف

این عطر در دسته ادوپرفیوم‌هاب برند ژک ساف است که در توضیحات آن درباره رایحه از گیاه وتیور، چوب سدر و نعنای هندی نام برده شده است. مردان جوان و بزرگ‌سالان مجاز به استفاده از آن هستند و قیمت آن بین ۷۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان (بسته به مقدار تخفیفی که در سایت روی آن اعمال می‌شود) متغیر است.

مدل دیگری از ادوپرفیوم گلادیاتور ژک ساف با نام Gladiator Tres Fraiche نیز موجود است که می‌توانید در لیست جدیدترین تخفیف‌های سایت شاواز، آن را با قیمتی کمتر (در حدود ۴۰۰ هزار تومان) خریداری کنید.

ادوپرفیوم مردانه فور هیم ۱۰۰ میل نوید محمدزاده

این عطر با غلظت ادوپرفیوم، از سری عطرهای پرفروش برند نوید محمدزاده است که خانواده بویایی آن باطراوت و ادویه ای، رایحه ابتدایی آن ترنج، ریحان و برگ بنفشه، رایحه میانی آن جوز هندی و فلفل صورتی و رایحه پایانی آن وتیور و نعناع هندی معرفی شده است. در کل در دسته بوهای تلخ و خنک قرار دارد و مناسب برای فصول بهار و تابستان است.

مدل دیگر این عطر به نام سواق نیز در فروشگاه روژا موجود است که تولیدکننده آن را “رایحه‌ای جسورانه” معرفی کرده و از ترکیب رایحه‌های آناناس، انگور جنگلی، نعنای هندی، وانیل و چوب توس (Birch) در آن استفاده شده است. رنج قیمت این دو عطر بین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که با توجه به حجم و کیفیت آن از نظر کاربران، قیمت مناسبی به‌نظر می‌رسد.

ادوپرفیوم مردانه آیدل ۱۰۰ میل بالسینا

این عطر مردانه با توجه به این که دارای رایحه ابتدایی ﭘﺮﺗﻘﺎل ﻣﺎﻧﺪارﯾﻦ، ﮔﺮﯾﭗ ﻓﺮوت و ﺑﺮﮔﺎﻣﻮت، رایحه میانی ﮔﻞ رز، ﮔﻞ ﻣﮕﻨﻮﻟﯿﺎ، ﻧﻌﻨﺎع ﻫﻨﺪی و وﺗﯿﻮر و رایحه پایانی ﻋﻨﺒﺮ، ﻣﺸﮏ و راﯾﺤﻪ ﭼﻮب‌ﻫﺎی دودی است، بیشتر مناسب فصول بهار یا پاییز می‌باشد. رنج قیمت کل عطرهای برند بالسینا برای آقایان در حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ تا ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است اما اگر مایلید هزینه کمتری پرداخت کنید می‌توانید در حراج خانومی که در حال حاضر در این وبسایت برقرار است، آن را با قیمت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خریداری نمایید.

ادوپرفیوم مردانه ر ماژور ۱۰۰ میل مهران مدیری

نت‌های بالایی این عطر دارای رایحه ترنج و پرتقال، نت‌های میانی با رایحه شمعدانی و اسطوخودوس و نت‌های پایه آن دارای رایحه عنبر، کومارین، خزه بلوط و چوب است که در مجموع برای افرادی که به بوهای شیرین اما در عین حال تداعی‌گر صلابت مردانه علاقه‌مند هستند جذاب خواهد بود. ماندگاری بالا نیز یکی دیگر از مزیت‌های این عطر بود که توسط کاربرانی که آن را خریداری کرده بودند گزارش شده است.

قیمت این مدل از برند مهران مدیری در حدود ۲ میلیون تومان است؛ مدل‌های دیگری مانند هوماژ و انیورسری نیز موجود هستند که قیمت بالاتری در حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارند اما به اندازه مدل ر ماژور پرطرفدار نبوده‌اند! این عطر در بین گزینه‌های پرفروش عطر مردانه در فروشگاه روژا قیمت بالاتری دارد؛ اما برای پرداخت هزینه‌ آن می‌توانید از درگاه اسنپ پی استفاده کنید و کل هزینه را در ۴ قسط پرداخت کنید. البته استفاده از کد تخفیف اسنپ پی و کد تخفیف روژا نیز در این فرایند می‌تواند هزینه شما را کمتر کند.

خرید عطر با اسنپ پی

ادوپرفیوم چارمینگ مردانه ۳۰ میل اگزودوس

اگر مایل به خرید عطر برای خودتان هستید و به بوهای نزدیک به بوی چوب علاقه دارید، این عطر برای شماست. در توضیحات این کالا ذکر شده که رایحه آن برگرفته از عطر Stronger with you giorgio armani است. قیمت این ادوپرفیوم نیز با توجه به این که حجم کمی دارد بسیار مناسب‌ است (حدود ۲۵۰ هزار تومان ) و این گزینه یک هدیه اقتصادی به‌شمار می‌رود.

عطرهای بالا، جزء پرفروش‌ترین عطرهای مردانه در فروشگاه اینترنتی روژا بودند که مشخصات هرکدام را بررسی کردیم. با توجه به بودجه، سلیقه بویایی و ظاهر هر کدام می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. البته غیر از این موارد بیش از ۵۰۰ مدل عطر مردانه دیگر نیز در این فروشگاه موجود است.

در ویدیوی زیر می‌توانید ۴ پیشنهاد دیگر نیز از بین عطرهای خنک مردانه مناسب فصل تابستان را مشاهده کنید.

 

فروشگاه روژا تنها بستر خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و به‌خصوص عطر نیست؛ وبسایت‌های دیگری نیز در این زمینه فعالیت دارند که شما می‌توانید خرید از آن‌ها را نیز تجربه کنید. مثلا الانزا یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین معروف برای خرید این محصولات است که کاربران زیادی هم دارد. در ادامه چند کد تخفیف سایت الانزا را به شما معرفی می‌کنیم تا در خرید از این وبسایت،‌ هزینه کمتری پرداخت کنید.

کد تخفیف میزان تخفیف شرایط استفاده تاریخ انقضا
mop0390 ۹۰ هزار تومان قابل استفاده در خرید بالای ۶۰۰ هزار تومان ۳۱ مرداد ۴۰۳
mop0350 ۵۰ هزار تومان قابل استفاده در خرید بالای ۴۰۰ هزار تومان ۳۱ مرداد ۴۰۳
mop03150 ۱۵۰ هزار تومان قابل استفاده در خرید بالای ۱ میلیون تومان ۳۱ مرداد ۴۰۳
mop03free ارسال رایگان قابل استفاده در خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان ۳۱ مرداد ۴۰۳
KERMANSHAH ۷۰ هزار تومان قابل استفاده در خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان ۱۲ مرداد ۴۰۳

همان‌طور که مشاهده می‌کنید کدهای بالا دارای تاریخ انقضای مشخص هستند؛ برای دریافت کدهای جدیدتر به وبسایت موپُن مراجعه کنید. اگر با موپُن آشنایی ندارید ادامه این مطلب را بخوانید.

موپُن، مرجع کد تخفیف رایگان برای خریدهای آنلاین

در مجموعه موپُن سال‌هاست تخفیف‎های فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی معتبر مانند دیجی کالا، اسنپ فود، ‌آچاره، ‌تپسی، اکالا و… منتشر می‌شود و کاربران با دنبال کردن تخفیف‌ها، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند. هر فروشگاه یا مرکز خدماتی در وبسایت موپُن صفحه‌ای مخصوص دارد که با جستجوی نام می‌توانید به آن وارد شده و تخفیف‌ها را به ترتیب ‌جدیدترین مشاهده کنید. توجه داشته باشید که مجموعه موپُن دارای اپلیکیشن نیز هست تا دسترسی کاربران به تخفیف‌ها ساده‌تر و سریع‌تر باشد. جهت ورود به وبسایت موپُن روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید از تخفیف‌های موجود در آن برای بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه به‌صورت رایگان استفاده نمایید.

www.mopon.ir/

اپلیکیشن موپُن

جمع‌بندی

خرید عطر آن هم به‌صورت آنلاین کاری سخت است اما اگر به توضیحات و مشخصات محصولات توجه کنید یا این که قبلا تجربه استفاده از آن را داشته باشید، این کار برای شما آسان‌تر خواهد شد. میزان فروش و محبوبیت یک عطر در فروشگاه آنلاین هم می‌تواند به شما کمک کند پس بهتر است به دنبال عطرهای پرفروش باشید. در این مقاله ۵ عطر پرفروش مردانه در فروشگاه روژا را معرفی و مشخصات آن‌ها را بررسی کردیم. در پایان هم شما را با موپُن آشنا کردیم تا بتوانید با استفاده از تخفیف‌هایی که روزانه در آن منتشر می‌شود همه خریدهای آنلاین خود از جمله عطر مردانه را با قیمت به‌صرفه‌تر انجام دهید.