بهترین و پرفروش ترین خط لب برای پوست های روشن | زیر ۱۰۰ هزار تومن!

با بهترین و پرفروش ترین خط لب برای پوست های روشن می توانید لب های جذاب تری داشته باشید. به خصوص اگر رنگ سفیدی دارید باید دقت کنید که از چه مداد لبی استفاده می کنید و متناسب با پوست خود باید برند و رنگ مداد لب را تعیین کنید. اگر شما هم در انتخاب مداد لب تردید دارید و نمی دانید چه محصولی را بخرید این مطلب از باملین را تا انتها مطالعه کنید تا با بهترین مداد لب زیر ۱۰۰ هزار تومان آشنا شوید.

مداد لب بورجووا مدل Khol and Contour شماره ۲۴۵

افرادی که پوست سفید و روشنی دارند بیشتر باید از خط لب‌هایی با تناژ قرمز و صورتی استفاده کنند. اگر از خط لب برای مهمانی‌ها استفاده می‌کنیم باید بیشتر به سمت تناژ قرمز برویم و اگر خط لب را برای استفاده روزانه استفاده می‌کنیم به سراغ رنگ‌های نود صورتی، مثل هلویی برویم. مداد لب بورجووا شماره ۲۴۵ رنگ جگری ماتی بر روی لب‌ها ایجاد می‌کند که با تعیین مرز میان خط لب و خود لب از پخش شدن رژ لب جلوگیری کرده و رنگی یکپارچه را ایجاد می‌کند.

 

 

 

 

چرا مداد لب بورجووا مدل Khol and Contour شماره ۲۴۵ بهترین انتخاب است؟

پیش از هر چیز باید به رنگ این مدل مداد لب اشاره کرد که کاملا مناسب با رنگ پوست‌ها روشن و سفید است. بعلاوه، این مداد لب حاوی ویتامین E و رنگدانه‌های بسیار قوی است که لب‌های شما را متناسب با آرایش غلیظ می‌کند. این رنگ مداد لب با بسیاری از رنگ‌های رژ لب ترکیب‌پذیر بوده و برای ایجاد سایه روشن روی لب یا یکپارچه کردن رنگ، مناسب است. تنها نکته مورد نظر خرید محصول از جایی است که اطمینان داریم تا مداد لبی سالم و بدون شکستگی داشته باشیم.

ممکن است که ترجیح بدهید به سمت رنگ‌های نود یا طیف‌های رنگی دیگری بروید، شاید هم از مارک بورجووا راضی نباشید، در ادامه موارد دیگری از خط لب به شما پیشنهاد شده است:

 

 

۱٫ مداد لب گلدن رز مدل Dream شماره ۵۲۶

۲ میلی‌لیتر، ساخت ترکیه، رنگ بادمجانی تیره، هماهنگ با رژ مخملی گلدن رز ۱۴، بافت بسیار نرم، جلوگیری از خشکی.

 

 

۲٫ مداد لب مای سری Everlasting شماره ۰۲

۰.۹۵ میلی‌لیتر، ساخت ایران، رنگ پایه سرخابی، رنگ ظاهری متمایل به کالباسی، ماندگاری نسبتا بالا، نرم و روان، مناسب برای رژلب‌های نود.

 

 

۳٫ مداد لب فلورمار مدل Lipliner شماره ۲۰۵

۲ میلی‌لیتر، ساخت ایتالیا، رنگ پایه قرمز، رنگ ظاهری قرمز قهوه‌ای، بافت نرم و لطیف، ضد آب، حاوی ویتامین E.

 

 

 

 

۴٫ مداد لب دبی مدل long lasting شماره ۳

۲٫۸ گرم، ساخت ایتالیا، رنگ‌ پایه قهوه‌ای، ضد آب؛ بافت نرم و روان، دارای رنگدانه‌های قوی، بدون جاماندگی و ایجاد خطوط یکنواخت.