بهترین و پرفروش ترین ماسک مو برای کراتینه که هیچ آسیبی به موهای شما نمی رساند!

ماسک مو از لوازم اصلی برای انجام کراتینه مو است که از آسیب رساندن به موها جلوگیری می کند. اگر از ماسک موی خوبی استفاده نکنید احتمالا با ریزش مو و آسیب به موها مواجه خواهید شد. در این مطلب از باملین قصد داریم بهترین و پر فروش ترین ماسک مو برای کراتینه را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن خیالتان از بابت عدم آسیب رسانی به موها راحت باشد.

ماسک مو کلینیک مدل کراتین

توقع ما از ماسک‌های مو نرمی و لطافت بخشیدن به آن و جلوگیری از وز شدن مو است. خشکی مو باعث شکنندگی آن می‌شود به همین خاطر است که مدام در جست‌وجوی راه حلی برای جلوگیری از خشکی مو هستیم. درست است که روش‌های شیمیایی زیادی برای صاف کردن مو وجود دارد، اما محصولاتی همچون ماسک موی کلینیک مدل کراتین هستند که بدون مواد شیمیایی مثل پارابن باعث لطافت مو می‌شوند. این ماسک را باید داخل حمام استفاده کرد و پس سه الی پنج دقیقه با آب شست‌وشو داد. این محصول که ساخت کشور ایتالیا است به مو لطافت و درخشندگی می‌بخشد.

 

چرا ماسک مو کلینیک بهترین است؟

در درجه اول حجم ۵۵۰ میلی لیتری این محصول است که نسبت به قیمت آن مناسب است. محتویات داخل این ماسک؛ در حالی که ویتامین کننده و کراتین کننده مو هستند، بدون پارابن و سیلیکون می‌باشد پس بعد از استفاده از آن مطمئن هستیم که هیچ گونه مواد شیمیایی به ریشه مو برخورد نکرده است. در نهایت باید عنوان کرد که این نوع از ماسک می‌تواند تارهای مو را لایه برداری کرده بافت یکدستی به آن بدهد که در نتیجه خاصیت ترمیم کنندگی آن را می‌رساند.

با توجه به بررسی‌ها ماسک موی کلینیک توانسته نظز بسیاری از مصرف‌کنندگان را جلب کند، اما در برخی موارد ممکن است این ماسک با جنس موی ما همخوانی نداشته باشد، بنابراین گزینه‌های دیگری نیز روی میز داریم که در ادامه عنوان می‌شود:

 

۱٫ ماسک مو اولگ مدل کراتین

حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر، ساخت کشور آلمان، حاوی ویتامین و کراتین، بدون ترکیبات سولفاتی، ترمیم موهای آسیب دیده، شاداب کننده مو.

۲٫ ماسک مو رنوال مدل کراتین بوتاکس

حجم ۵۰۰ میلی لیتر، ساخت کشور اسپانیا، دارای ویتامین، بدون سولفات، حاوی کراتین هیدرولیز، جلوگیری از ریزش مو، پرپشت کننده و شفاف کننده مو.

۳٫ ماسک مو داماسک رز مدل کراتین

حجم ۵۰۰ میلی لیتر، ساخت ایران، بدون سولفات، حاوی کراتین و ویتامین، نیاز به آبکشی در حمام، دارای مجوز از سازمان غذا و دارو.

۴٫ ماسک مو بیتروی مدل کراتین آرگان

حجم ۴۰۰ میلی لیتر، ساخت ایران، حاوی مقادیر بسیار روغن آرگان و مرطوب کننده، حاوی ویتامین، رطوبت و لطافت بخش به مو.