تایم پلاس ، بهترین نمایندگی فروش ساعت کارتیر

آغاز ساخت ساعت کارتیر سال ۱۹۰۴ است، زمانی که که آلبرتو سانتوس دومونت از ساعت های جیبی خلبانان به کارتیر شکایت کرد و همین موضوع الهام بخش او بود تا یک ساعت مچی تخت با یک قاب مربع منحصر به فرد را برای خلبانان طراحی کند. بدین ترتیب ساعت Cartier Santos -Dumont اولین ساعت مچی مردانه ای بود که برای خلبانان ساخته و بعد از آن ساعت های مربعی محبوبیت زیادی کسب کرد. در حال حاضر نیز محصولات این برند جزو اکسسوری های محبوب بین طرفداران مد و فشن می باشد. در واقع ماهیت اصلی برند کارتیر این است که تجمل گرایی و لوکس بودن را با آزادی و جسارت ترکیب کرده و ساعت های مچی با طراحی ها و اشکال منحصر به فرد به دنیا عرضه نماید.

 

چگونه ساعت مچی کارتیر را با استایل تان هماهنگ کنید

ساعت کارتیر به عنوان یک ساعت مچی جزو محبوب ترین اکسسوری ها محسوب می شود که مردان و زنان آن را برای معرفی سبک و استایل خود استفاده می کنند. ست کردن ساعت با لباس برای تمامی افرادی که علاقه زیادی به مد و فشن دارند، اهمیت زیادی دارد؛ اما قبل از اینکه به دنبال ست کردن ساعت با لباس باشید، باید بدانید هر مدل ساعت را با چه لباسی می توان پوشید. برای این کار لازم است با انواع مدل های ساعت آشنا شوید. ساعت های مچی کارتیر تنوع زیادی دارند. این ساعت ها معمولا به ساعت های رسمی، غواصی، اسپرت، نظامی و خلبانی طبقه بندی می شوند. هر کدام از این ساعت ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. اگر قصد دارید یکی از این مدل ها را برای استایل خود انتخاب کنید، حتما باید به چند نکته طلایی مهم دقت کنید.

 

ساعت مچی کارتیر زنانه برای بانوان سخت پسند

زمانی استفاده از ساعت کارتیر در بین مردان رواج بیشتری داشت و در موقعیت های مختلف، ساعت بدست می کردند. در حالی که برای بانوان استفاده از ساعت مچی جذابیتی نداشت. در حال حاضر این نگرش تغییر کرده و زنان نیز مانند مردان برای نشان دادن سبک و استایل شان ساعت های مختلف از برندهایی مانند کارتیر را انتخاب می کنند. اگر جزو آن دسته بانوانی هستید که ساعت بخش جدایی ناپذیر اکسسوری هایتان است، در انتخاب ساعت به چند نکته ریز دقت کنید:

  • اندازه ساعت
  • رنگ ساعت
  • انتخاب لباس (معمولی و رسمی)
  • انتخاب مدل ساعت (ورزشی، جواهری، مد روز، کلاسیک)

این ۴ نکته در انتخاب و استفاده از ساعت برای تکمیل کردن استایل تان اهمیت بالایی دارد. به خصوص انتخاب رنگ متناسب با رنگ لباس و سایر موارد باید به گونه ای باشد که کاملا با یکدیگر ست شوند. ساعت های جواهری که بیشتر از جنس طلا، سرامیک و نقره هستند، در بین بانوان پرطرفدار است و بدون استثنا هر بانویی در کلکسیون ساعت های خود یک مدل از این را دارد. ساعت کارتیر زنانه مدل Cartier Panthere Silver Diamonds De.4543C یکی از ساعت های مچی محبوب بین بانوان می باشد.

مردان چگونه ساعت مچی را با لباس هایشان هماهنگ کنند

تاریخ ساخت ساعت کارتیر با مردان گره خورده است. برند کارتیر اولین محصولات خود را برای مردان طراحی کرده و از آن زمان همراه مردان شیک پوش می باشد. مردان نیز برای ست کردن لباس و استایل شان با ساعت باید به یک سری اصول پایبند باشند. از جمله مواردی که باید به آن دقت کنند، عبارت هستند از:

  • استفاده از کراوات (مشکی و سفید): با کراوات مشکی بهتر است ساعت مچی استفاده نکنید. اگر هم ساعت بدست دارید، به آن کمتر نگاه کنید. برای زمانی که کراوات جزو اکسسوری های مهم تان تلقی می شود، ساعت با بند چرمی و مشکی، مدل  Dress گزینه مناسبی است.
  • پوشیدن لباس رسمی مخصوص اداره: در این حالت ساعت انتخابی تان بهتر است صفحه باریکی داشته و هیچ زرق و برقی نداشته باشد.
  • لباس های نیمه رسمی: انتخاب ساعت مدل خلبانی، کرونوگراف و ارتشی برای این نوع پوشش بسیار عالی می باشند.

به طورکلی ساعت کارتیر در مدل های مختلف جزو محصولات لوکس و لاکچری محسوب می شوند. اغلب شما علاقه دارید یکی از محصولات این برند را در کلکسیون ساعت های مچی خود داشته باشید. ساعت یکی از محبوب ترین اکسسوری هایی است که مردان و زنان برای استایل خود انتخاب می کنند. ساعت کارتیر مردانه در بین مشتریان از شهرت زیادی برخوردار می باشد. آنها ترجیح می دهند ساعت کارتیه را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند.

در کارتیر ، همه چیز با طراحی خلاقانه شروع می شود. وسواس کارتیر برای خطوط خالص، اشکال دقیق و جزئیات گرانبها منجر به طراحی ساعت هایی شده است که دهه ها را به چالش می کشند. مجموعه‌های ساعت‌هایی را که به نماد طراحی کارتیر تبدیل شده‌اند، کشف کنید: تانک، سانتوس، پانتر، بلن بلو و بسیاری مدل های دیگر.

برای خرید ارزان تر انواع ساعت مردانه های کپی و ساعت زنانه های کپی با کیفیت به فروشگاه آنلاین تایم پلاس

 time-plus.ir مراجعه کنید.