تور مسافرتی رشت چقدر قیمت دارد؟ + جدول

به گزارش باملین، شهر رشت در استان گیلان همواره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران بوده است. گردشگران زیادی در طول سال به این شهر سفر می کنند و این شهر همیشه جزو اولین انتخاب های مسافران برای سفر به شمال کشور بوده است.

آب و هوای رشت و طبیعت بکر آن در کنار جاذبه های تاریخی و گردشگری مسافران زیادی را از سراسر ایران و حتی خارج از کشور برای تفریح ​​و تعطیلات به این شهر زیبا سفر کرده است. اگر تصمیم دارید یک سفر کوتاه به رشت داشته باشید، با ما همراه باشید تا هزینه تقریبی سفر خود اعم از بلیط قطار یا اتوبوس و هزینه اقامت در هتل های رشت را بررسی کنیم.

یکی از معروف ترین نقاط دیدنی رشت، ساختمان شهرداری رشت است. تصویر میدان شهرداری رشت و عمارت سفید را حتما بارها در اینستاگرام و فضای مجازی دیده اید.

ساختمان سفید و زیبای کاخ شهرداری در شهر رشت یکی از جاذبه های زیبای این شهر و یکی از جذاب ترین بناهای میدان شهرداری رشت است که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

در حال حاضر بیش از ۹۰ سال از ساخت شهرداری رشت می گذرد و این بنا همچنان توانسته زیبایی خود را حفظ کند. برای ساکنین رشت که هر روز از کنار این بنای زیبا عبور می کنند، ساختمان کاملا عادی به نظر می رسد، اما برای کسانی که وارد رشت می شوند یا از آن عبور می کنند، این ساختمان و تمام ساختمان های میدان شاهدی منظره ای زیبا و رویایی دارد. کاخ شهرداری رشت در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۵۶ به شماره ۱۵۱۶ به ثبت آثار ملی رسید. این بنا در زلزله رودبار و منجیل در سال ۱۳۶۹ آسیب دید و ترک خورد و پس از آن بازسازی شد.

هزینه تور گردشگری رشت چقدر است؟  + جدول

ساختمان شهرداری رشت نماد شهر رشت و یکی از دیدنی های اصلی و جذاب شهر است که هنوز گروه موسیقی و ارکستر خود را دارد و گردشگران می توانند از آن دیدن کنند.

مکان جالب دیگر کتابخانه ملی رشت است که در ورودی خیابان علم الهادی، جنب ساختمان شهرداری رشت واقع شده است. این مجموعه در سال ۱۳۱۳ کار خود را آغاز کرد و هم اکنون دارای ۱۵۰ هزار جلد کتاب چاپی و ۱۷۵۰ جلد کتاب خطی است.

علاوه بر دو مکان ذکر شده، کافه ها، رستوران ها، بازارها و مکان های جالب دیگری در رشت وجود دارند که خاطرات زیبایی را برای شما رقم خواهند زد.

قیمت تور رشت هشتم باخمن
محل سکونت زمان از کار افتادن قیمت (هر نفر / تومان)
هتل هزار ماسال / ۲ ستاره ۳ شب ۵,۷۰۰,۰۰۰
هتل هزار ماسال / ۲ ستاره ۳ شب ۴,۸۰۰,۰۰۰
هتل پامچال / ۳ ستاره ۳ شب ۷,۱۰۰,۰۰۰
تالار بردبار / ۲ ستاره ۳ شب ۵,۰۰۰,۰۰۰
هتل غدیر / ۲ ستاره
۳ شب
۳,۰۰۰,۰۰۰