خانواده جذاب ساعد سهیلی در کنار هم عکسی منتشر کردند

به گزارش باملین ساعد سهیلی بازیگر محبوب سینمای ایران که با فیلم لاتاری بیش از پیش به محبوبیت رسید، درباره تعجب یک زن در مورد بچه هایش استوری گذاشت.

استوری ساعد سهیلی درباره تعجب یک زن درباره ی بچه هایش

 

استوری ساعد سهیلی

 

اینستاگرام ساعد سهیلی

 

 

با انتشار این عکس ۴ نفره بسیاری از کاربران شوکه شده‌اند؛ حتی یکی از آن‌ها از آقای سهیلی می‌پرسد: خانوم شما کی باردار می‌شه و کی بچه رو دنیا میاره؟

 

بچه های ساعد سهیلی

ساعد سهیلی در واکنش به این کامنت نوشته: لک لک میاره:)گلوریا هاردی بازیگر زن زیبای ایرانی و همسر ساعد سهیلی می باشد. او پدرش فرانسوی است و مادرش ایرانی و اهل شیراز است.

او فارغ التحصیل مدرسه عالی رشته موسیقی می باشد و در کشور ایران در کلاس های بازیگری شرکت کرده است. او حالا به بازیگری مشغول است و همسرش هم یکی از بازیگران معروف ایرانی است.گلوریا هاردی با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در کشور فرانسه آشنا شد و سپس این دو ازدواج کردند.

 

ساعد سهیلی

 

ثمره ازدواج گلوریا هاردی و ساعد سهیلی، این دو چهره ی محبوب و مشهور، پسری است به نام هامون، با اینکه هامون سهیلی هم اکنون بیش از ۴ سال دارد اما این زوج هنری خبر بچه دار شدن خود را تا سال ۱۴۰۰ منتشر نکردند و از فرزند خود به یکباره رونمایی کرده و او خیلی سریع در فضای مجازی صاحب هزاران دنبال کننده شد.این زوج هنری دوباره خبر بچه دار شدن خود را منتشر نکردند و از فرزند دوم خود به یکباره رونمایی کردند و به تازگی تصویر فرزند دوم خود را نیز منتشر کرده اند.

 

ساعد سهیلی و فرزندش