خرید صفحه سنگ اوسیس از نمایندگی معتبر در ایران

زمانی که به دنبال خرید انواع صفحه سنگ در بازار باشید ، در میان برند های مختلف قطعاً با برند OASIS مواجه خواهید شد. برند اوسیس با توجه به واردات گسترده و کیفیت بالا ، از استقبال خوبی بین مصرف کنندگان بهره مند می باشد و امکان خرید صفحه سنگ اوسیس از نمایندگی اصفهان آن با بهترین قیمت وجود دارد.

برای برش و سایش انواع فلزات می توان از این صفحات کاربردی استفاده نمود. جنس صفحات از نوع فیبری بوده و پس از مدتی بعد از کار کردن ساییده می شوند و نیاز به خریداری کردن مجدد دارند.

 

صفحه برش اوسیس

صفحه برش اوسیس (OASIS) جز ابزارهای برش فلز طبقه بندی می شود و برای استفاده از آن به انواع فرز مناسب با کار خود احتیاج خواهید داشت. صفحات برش غالباً پس از مدتی استفاده دچار خوردگی شده و می بایست مجدداً اقدام به تهیه آن نمایید.

این نوع صفحه برش ها در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از شرکت های مطرح ایرانی واقع شده است و صنعتگران این برند خوشنام را می شناسند. صنعتگران بر این باورند که با خرید صفحه سنگ اوسیس می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند چرا که با توجه به کیفیت بالای این صفحه، خیالشان از بابت شکستگی ساب و تمام شدن بی مورد راحت خواهد بود.

ویژگی صفحه سنگ های اوسیس

خرید صفحه سنگ اوسیس به علت قدرت بالا و سایندگی کم انتخابی مقرون بصرفه برای شرکت ها و همکاران مناسب می باشد و پیشنهاد می شود برای افزایش عمر صفحات زاویه برش مناسب رعایت شود. قیمت مناسب و کیفیت بالا از عمده مشخصات این صفحات می باشد که با رعایت کردن حداکثر سرعت لازم ، بهترین بازدهی را از آن شما خواهد کرد.

این صفحات در ابعاد مختلفی عرضه می شوند که در جدول زیر امکان رویت آن وجود دارد :

 

محصولات برند اوسیس

صفحه سنگ فیبری اوسیس با توجه به تقاضای بالایی که دارد به صورت عمده و تک امکان خریداری کردن آن از فروشگاه اینترنتی تاج ابزار وجود دارد و متقاضیان نیز می توانند برای خرید و هماهنگی با شماره ۰۹۹۲۷۳۰۷۴۵۷ تماس حاصل نمایند. قیمت این محصول مناسب و با تخفیف ویژه محاسبه خواهد شد.

بهتر است بدانید صفحه ساب اوسیس برای برش قطعات مختلف مانند آهن ، استیل و … می تواند مورد استفاده قرار گیرد و با خرید این صفحه سنگ که ساخت کشور چین می باشد ، امکان صرفه جویی در هزینه ها برای شما وجود خواهد داشت.

 

انواع محصولات اوسیس

  • صفحه برش آهن اوسیس
  • صفحه مینی برش اهن اوسیس
  • صفحه ساب آهن اوسیس
  • صفحه مینی ساب آهن اوسیس
  • صفحه برش استیل اوسیس
  • صفحه مینی برش استیل اوسیس
  • صفحه برش آهن بزرگ اوسیس
  • صفحه سنگ بر اوسیس
  • صفحه مینی سنگ بر اوسیس
  • صفحه پروفیل بر اوسیس

 

نمایندگی صفحه برش اوسیس در اصفهان

با توجه به تقاضای بالای صنعتگران برای خرید صفحه سنگ اوسیس، مصرف کنندگان به دنبال نمایندگی اوسیس در اصفهان هستند و فروشگاه تاج ابزار با عرضه مستقیم و بدون واسطه OASIS توانسته دست دلالان را کوتاه کرده و به سراسر کشور سنگ های فیبری اوسیس را عرضه نماید.

تاج ابزار بزرگترین ابزار فروشی ایران بوده که با ارائه فاکتور رسمی و تامین به موقع صفحه سنگ کار را برای شرکت ها و تولیدی ها راحت کرده است و امکان فروش عمده صفحه اوسیس را سهولت بخشیده است.

 

قیمت صفحه برش اوسیس

به تازگی در بازار صفحات تقلبی و فیک بسیار زیاد شده است اما فروشگاه تاج ابزار به عنوان نمایندگی رسمی برند اوسیس امکان خرید محصولات OASIS به صورت خرد را نیز فراهم کرده است تا مشتریان عزیز از اورجینال بودن محصولات اطمینان حاصل کنند. لازم به ذکر است این فروشگاه اینترنتی ابزار خرید صفحه برش اوسیس با قیمت ویژه را از طریق سایت خود امکان پذیر نموده است و کاربران با سرچ کردن کلمه ” صفحه سنگ اوسیس ” در تاج ابزار ، امکان افزودن به سبد خرید را خواهند داشت.

 

سوالات متداول

  • قیمت صفحه سنگ اوسیس در ابزار فروشی ها چقدر است؟

صفحه سنگ اوسیس در اصفهان و شهرهای دیگر دارای قیمت متفاوتی می باشد چرا که تامین کنندگان نسبت به یکدیگر از امتیازاتی برخوردار هستند. اما باید توجه داشت اوسیس اصل تنها از فروشگاه تاج ابزار قابل خریداری می باشد و با خرید صفحه ساب اوسیس از تاج ابزار خیالتان راحت خواهد بود.

  • وجه تمایز انواع صفحه سنگ اوسیس با سایر برند ها چیست؟

از قابلیت های ویژه برند OASIS می توان به قیمت ارزان ، کیفیت بالا ، توانایی برش انواع فلزات ، مقاومت فوق العاده در برابر سایش و ضد شکنندگی آن اشاره کرد.

  • انواع محصولات اوسیس کدامند؟

 

نوع صفحه سنگ نوع متریال سازگار ابعاد
برش معمولی آهن ۱۸۰ در ۳ در ۲۲.۲ میلی‌متر
برش بزرگ آهن ۲۳۰ در ۳ در ۲۲.۲ میلی‌متر
مینی برش آهن ۱۱۵ در ۳ در  ۲۲.۲ میلی‌متر
ساب معمولی آهن ۱۸۰ در ۶ در ۲۲.۲ میلی‌متر
مینی ساب آهن ۱۱۵ در ۶ در ۲۲.۲ میلی‌متر
برش معمولی استیل ۱۸۰ در ۱.۶ در ۲۲.۲ میلی‌متر
مینی برش استیل ۱۱۵ در ۱ در ۲۲.۲ میلی‌متر
برش معمولی سنگ ۲۳۰ در ۳ در ۲۲.۲ میلی‌متر
مینی برش سنگ ۱۱۵ در ۳ در ۲۲.۲ میلی‌متر
برش معمولی پروفیل ۳۵۵ در ۳ در ۲۵.۴ میلی‌متر