دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم اندروید ۱۴۰۲

اگر دنبال دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم اندروید هستید در این آموزش اختصاصی از سایت باملین همراه ما باشید. فرقی نمی کند گوشی شما اندروید است یا آیفون! در هر صورت ما در این آموزش نحوه دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم اندروید و آیفون را به شما آموزش می دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم اندروید توسط اپلیکیشن‌ TubeMate

بسیاری از ما گاهی اوقات از گوشی برای تماشای ویدئو استفاده می‌کنیم؛ برای دانلود فیلم از یوتیوب، اپلیکیشن‌ های اختصاصی برای اندروید وجود دارند. در واقع اپلیکیشن‌ ها را می‌ توان محبوب‌ ترین روش دانلود از یوتیوب در اندروید دانست که به‌ خاطر تعداد و تنوع بالا، کاربران آن‌ ها را به سرویس‌ های تحت وب ترجیح می‌ دهند. از محبوب‌ ترین اپلیکیشن ها می‌ توان به TubeMate اشاره کرد که البته اپلیکیشن آن به‌ صورت رسمی در پلی استور موجود نیست. به‌ هرحال می‌ توانید اپلیکیشن را به‌ صورت مستقیم و به‌ صورت پکیج APK از وب‌ سایت TubeMate دانلود کنید.

آموزش دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم اندروید با اپلیکیشن‌ TubeMate

  1. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن، مجوزهای لازم را برای دسترسی به حافظه و فایل‌های گالری به اپلیکیشن بدهید.
  2. پس از اجرای اپلیکیشن TubeMate، با محیطی شبیه به اپلیکیشن خود یوتیوب برای اندروید مواجه می‌شوید. درنتیجه کار سختی برای دانلود ندارید و تنها باید ویدیوی مورد نظر را جست‌وجو کرده و پیدا کنید.
  3. پس از پیدا کردن و پخش ویدئو در اپلیکیشن، روی آیکن قرمز دانلود در کنار دکمه‌ی Save کلیک کرده و سپس، فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب فرمت مورد نظر، با کلیک روی آیکن قرمز در منوی سمت راست، فرایند دانلود فیلم از یوتیوب شروع می‌شود. اگر در مراحل دانلود، با پیام‌هایی برای دانلود فایل یا اپلیکیشن‌های دیگر روبه‌رو شدید، آن‌ها را نادیده بگیرید.

 

در آخر اگر در هنگام استفاده از روش دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم اندروید به کمک این اپلیکیشن مشکلی یا سوالی داشتید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.