در لایو جنجالی بهاره رهنما چه گذشت؟

به گزارش باملین بهاره رهنما که در این سالها همیشه در حال حاشیه سازی بوده است اخیرا در یک لایو اینستاگرامی به فردی که او را پیرزن خطاب کرد واکنش نشان داد.

بهاره رهنما بازیگر ۵۰ ساله سینما، تئاتر و تلویزیون ایران همواره درگیر حواشی است که گاهی در رقم خوردنش نیز نقش دارد. رهنما در یک لایو در اینستاگرام خطاب به یکی از کاربران که او را پیرزن خوانده بود، پاسخ جالبی داد.

رهنما رو میشه هنرمندی دونست که از سال های خیلی دور توی این عرصه فعاله و یه جورایی جوونیش رو در سینما گذرونده و تغییرات مختلف و توی خانوم در این عرصه دیدیم مثلا فیلم هایی دیدم که طنز بوده و یا حتی فیلم هایی ازش دیدیم که توی اون ها نقش جدی داشته در حالی که به بهاره رهنما بیشتر میاد که فیلم های طنز بازی کنه و جالبه که حتی این روزا هم که داره تئاتر بازی میکنه نقش طنزی داره.

بهاره رهنما با استایل عجیب

 

تئاتر بهاره رهنما

 

تائتر بهاره رهنما

 

خب راجبه تیپ و استایل خانوم بازیگر براتون گفتیم و این رو هم گفتیم که بهاره رهنما از اون دسته از بازیگراست که حسابی حاشیه ساز هست و خوب راه رسم این رو که چطور بیاد بالا رو میدونه و حالا هم که در حال بازی توی تئاتر هست اولین موضوع راجبش این بود که با یه بلاگر معروف به اسم سیسی همکاری کرد تا بتونه برای تئاترش بازار گرمی کنه و افراد حتی به خاطره دیدن این بلاگر هم که شده بیان تئاترش و دومی هم این بود که گویا بدتیپی خانوم رهنما به تئاترهاشونم هم سرایت کرده!