سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم در سال ۱۴۰۲

اگر دنبال سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم در سال ۲۰۲۴ هستید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله آموزشی که به صورت اختصاصی از سایت باملین تولید شده است بهترین سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم را قرار است به شما معرفی کنیم. پس اگر دنبال روش بی دردسر برای دانلود فیلم از یوتیوب هستید حتما این آموزش را تا آخر ببینید!

 

سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

اگر دنبال روش ساده و بی دردسر برای دانلود از یوتیوب هستید بهترین راه استفاده از سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم است. توسط این سایت های به سادگی می توانید ویدیوهای مود علاقه یوتیوب خود را در سایز و فرمت دلخواه دانلود کنید. در ادامه بهترین سایت های دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم را به شما معرفی می کنیم.

سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

 

سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم vidd.ly

سایت vidd.ly یکی از جدیدترین سایت ها در زمینه دانلود ویدیو و فیلم از یوتیوب با کیفیت بالاست که به تازگی ری برند شده است. این سایت بدون فیلتر است و شما به راحتی می توانید با نرم افزار تحت ویندوزی که این سایت به شما ارائه ی دهد هر ویدیویی که مد نظرتان باشد را در هر نوع فرمتی دانلود کنید.

برای استفاده از امکانات ویژه این سایت بهتر است به منوی اصلی بروید و روی گزینه دانلود کلیک کنید. وارد صفحه ای می شوید که در آن لینک دانلود نرم افزار ویژه سایت vidd.ly را مشاهده می کنید. بعد از دانلود به راحتی با وارد کردن لینک صفحه ویدیوی یوتیوب خود در نرم افزار قادر به دانلود آن با کیفیت بالا خواهید بود.

 

سایت دانلود از یوتیوب keepvid با لینک مستقیم

Keepvid یکی از قوی ترین سایت های دانلود فیلم از یوتیوب است که آدرس فعلی این سایت keepvid.ch است. فرق این سایت با سایت هایی که تا الان به شما معرفی کردم این است که علاوه بر دانلود از یوتیوب برای دانلود ویدیو از سوشال های دیگر مثل فیسبوک و توئیتر، VEVO، Vimeo و MTV هم کاربرد دارد.

این سایت بیش از ۴۰ فرمت ویدیویی را پشتیبانی می کند و زمانی که شما لینک ویدیوی مورد نظرتان را برای دانلود از یوتیوب به این سایت می دهید همه فرمت های ویدیویی را برای دانلود به شما نشان می دهد.

کار با این سایت بسیار ساده است کافی است لینک ویدیوی دلخواه خود برای دانلود را در کادر وسط سایت پیست کنید. سپس منتظر باشید تا لینک مستقیم ویدیو در فرمت و سایزهای دلخواه به شما نمایش داده شود.

 

سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم clipconverter

با استفاده از سایت clipconverter خیلی سریع می توانید ویدیو مورد نظرتان را از یوتیوب با فرمت و حجم دلخواه دانلود کنید. این سایت در واقع ویدیو کانورتور یوتیوب است و می توان به عنوان یک دانلودر قوی یوتیوب ازش استفاده کنید.

با کپی کردن آدرس ویدیوی موجود در یوتیوب و پیست کردن در کادر وسط صفحه این سایت و کلیک روی دکمه Continue می توانید ویدیو مورد نظرتان را در فرمت دلخواه دانلود کنید.

 

سایت دانلود مستقیم از یوتیوب با bitdownloader

سایت bitdownloader هم یک دانلودر یوتیوب قوی محسوب می شود که به راحتی می توانید از این سایت برای دانلود ویدیوهای مورد نظرتان از سایت یوتیوب استفاده کنید. روش کار این سایت هم دقیقا مشابه قبلی است. آدرس ویدیوی یوتیوب را کپی کنید و در کادر وسط صفحه سایت bitdownloader پیست کنید. سپس روی Download کلیک کنید و در صفحه بعد ویدیوی خود را با فرمت و حجم مورد نظر دانلود کنید. این سایت هم به شما اجازه دانلود مستقیم فیلم از یوتیوب با کیفیت HD را می دهد.

 

اگر شما هم سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم سراغ دارید حتما در قسمت کامنت ها معرفی کنید.