سرعت دانلود این گوشی چینی، مغز شما را منفجر می‌کند

به گزارش باملین به نقل از گجت نیوز، شرکت مخابراتی China Mobile در حال پیشبرد حرکت خود به سمت شبکه ۵G-Advanced (همچنین به نام های ۵٫۵G و ۵G-A) است. گوشی‌های Oppo Find X7 اولین سری‌هایی هستند که با به‌روزرسانی این ماه از آن پشتیبانی می‌کنند. ویوو تایید کرده است که سری X Fold3 و X100 نیز از طریق به‌روزرسانی OTA از ۵٫۵G پشتیبانی می‌کنند. اکنون یک شرکت چینی دیگر به نسل بعدی ارتباطات اینترنتی خواهد پیوست. شیائومی با گوشی Xiaomi 14 Ultra سرعت دانلود شگفت انگیزی را نشان داده است.

سرعت دانلود این گوشی چینی شما را شگفت زده خواهد کرد

از سرعت دانلود ۵۱۳۲ مگابیت بر ثانیه لذت ببرید

این گوشی توانسته به سرعت ۵۱۳۲ مگابیت بر ثانیه دست یابد که رکورد سرعت قبلی برای اتصال ۵G را پشت سر گذاشته است. این آزمایش با همکاری China Mobile، ZTE (که تجهیزات شبکه CM را تامین می کند) و Qualcomm (که مودم Snapdragon X75 را در Xiaomi 14 Ultra طراحی کرد) انجام شد.
این شرکت مخابراتی قصد دارد شبکه جدیدی را در بیش از ۳۰۰ شهر چین مستقر کند. انتظار می رود ۲۰ گوشی جدید با قابلیت ۵٫۵G در سال جاری عرضه شوند و استقبال از آنها به سرعت افزایش یابد. China Mobile انتظار دارد تا یک سال آینده ۲۰ میلیون مشترک ۵٫۵G داشته باشد. در مقایسه، این کشور در ماه فوریه به ۸۵۰ میلیون مشترک ۵G رسید.

۵G پیشرفته با سرعت دانلود تا ۱۰ گیگابیت در ثانیه و سرعت آپلود تا ۱ گیگابیت در ثانیه، ده برابر افزایش ظرفیت شبکه را نوید می دهد. این ظرفیت اضافی همچنین به ۱۰۰ میلیارد دستگاه IoT اجازه می دهد تا به شبکه متصل شوند. تأخیر آن نیز کمتر از شبکه های ۵G فعلی است.