سطل آشغال گوشی شیائومی کجاست؟

سطل آشغال گوشی شیائومی کجاست؟ گوشی های شیائومی به پرطرفدارترین گوشی های بازار ایران تبدیل شده اند و با گوشی های اقتصادی خود به رقابت با برندهای دیگر می پردازند. در این گوشی ها هم مانند دیگر گوشی های اندرویدی می توانید سطل زباله را پیدا کنید و با کمک آن فایل های حذف شده را به طور کلی حذف کنید  و یا بازگردانی کنید. در این مطلب از باملین می توانید با راه های پیدا کردن سطل زباله شیائومی آشنا شوید.

 

سطل زباله گوشی شیائومی کجاست؟

افراد در برنامه فایل منیجر گوشی های شیائومی به دنبال سطل آشغال این برنامه بوده و می بایست برنامه مذکور را باز نموده و گزینه Recently Deleted را انتخاب کنند. کاربران در ادامه از طریق گزینه Delete all می توانند نسبت به حذف تمامی تصاویر سطل آشغال فایل منیجر گوشی های شیائومی اقدام کنند.

 

کاربران همچنین از طریق برنامه گالری گوشی های شیائومی نیز می توانند برای دسترسی به سطل آشغال این برنامه اقدام کنند. بنابراین اشخاص باید برنامه گالری شیائومی را باز نموده و بر روی سه نقطه بالای برنامه کلیک کنند. در ادامه افراد با انتخاب گزینه Recently deleted می توانند عکس و ویدیو های حذف شده را مشاهده کرده و برای حذف یا بازیابی این فایل ها اقدام کنند.