سفر ارزان به بندرعباس / قیمت تور بندرعباس با قطار چند؟ + جدول

به گزارش باملین، یکی از مکان هایی که گردشگران زیادی در این فصل به آن سفر می کنند، بندرعباس است. این شهر مکان های زیادی برای کاوش دارد که بهترین خاطرات را در آن به جا می گذارید. مردم خونگرم بندرعباس باعث می شوند یکی از بهترین سفرها به این سرزمین رنگارنگ را تجربه کنید.

از کدام مکان های بندرعباس دیدن کنیم؟

در سفر به بندرعباس مکان های دیدنی زیادی وجود دارد که اصلا حوصله شما را سر نمی برد و زمان کافی برای دیدن همه آنها را نخواهید داشت. برخی از مکان های دیدنی بندرعباس به شرح زیر است.

غرفه

این عمارت همزمان با آمدن و رفت و آمد صفویان توسط هلندی ها ساخته شده و به دلیل گنبدی شکلش هیچ تفاوتی با دیگر بناهای کلاه فرنگی ایران ندارد. این بنا در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

معبد هندو

در اواخر دوره قاجاریه تاجر هندی که برای تجارت از یک طرف هند به این طرف ایران سفر کرده بود جای خالی یک معبد هندی را در کتاب راهنمای بندرعباس احساس کرد و رفت و معبدی به نام معبد هندوها پیدا کرد. بت گوران یا بت زیارت گوران با سنگ های مرمر و مرجانی به سبک بودایی ساخته شد که اندکی طعم و رنگ هنر معماری اسلامی را نیز به خود اختصاص داد.

مسجد جامع اهل سنت

مسجد جامع اهل سنت که به مسجد جامع دلگشا و مسجد داماهی نیز معروف است یکی از قدیمی ترین مساجد این شهر است که قدمت آن به ۲۵۰ سال می رسد.

قلعه فین

قلعه فین در زمان ایلخانان و تیموریان برای مقاصد نظامی در نزدیکی بندرعباس ساخته شده است که امروزه جز بخشی از تاریخ ایران و نگهداری از سرامیک و اشیای باستانی در دل خود کاربرد ندارد.

برخی دیگر از مکان های دیدنی بندرعباس عبارتند از: چشمه سبزپوشان، چشمه آبگرم گنو، غار نمک خرسین، آبشار تزراج، موزه مردم شناسی و…

هزینه سفر به بندرعباس با قطار

اگر قصد دارید با قطار به بندرعباس بروید و می خواهید از قیمت قطار و هزینه کل تورها مطلع شوید، قیمت های زیر را بررسی می کنیم.

سفر با قطار زمینی به بندرعباس با اقامت در هتل سه ستاره ایران ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. در حالی که همین مدت اقامت در هتل آتیلار (چهار ستاره) ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان هزینه دارد.

قیمت سایر هتل ها را با جزئیات در جدول زیر مشاهده کنید.

این تور شامل دو شب و سه روز اقامت در هتل، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، ترمینال یا ریلی به هتل، گشت نیم روزه و راهنما می باشد.

*لازم به ذکر است قیمت های درج شده در جدول مربوط به سایت های فروش آنلاین می باشد و ممکن است به دلیل نوسانات قیمت و سایر عوامل با قیمت های امروزی متفاوت باشد.*

تور زمینی بندرعباس (بهمن ۱۴۰۲)
هتل زمان از کار افتادن رتبه بندی ستاره ای قیمت برای هر نفر در اتاق ۲ نفره می باشد قیمت برای هر نفر در اتاق یک نفره می باشد
آپادانا دو شب و سه روز ۲ ستاره ۲,۵۵۰,۰۰۰ ۳,۶۵۰,۰۰۰
ایران دو شب و سه روز ۳ ستاره ۲,۷۵۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰
آتیلار دو شب و سه روز ۴ ستاره ۳,۵۵۰,۰۰۰ ۵,۴۰۰,۰۰۰
هما دو شب و سه روز ۵ ستاره ۳,۸۰۰,۰۰۰ ۵,۹۵۰,۰۰۰
هرمز دو شب و سه روز
۵ ستاره
۵,۲۵۰,۰۰۰ ۷,۱۰۰,۰۰۰