طرز تهیه کرم ضدچروک خانگی با ساده ترین وسایل که همیشه در دسترس است!

احتمالا آزاردهنده ترین چیز هنگامی که جلوی آیینه می ایستید، چین و چروک هایی است که ناگهان پدید آمده اند و اصلا متوجه آنها هم نشده اید. برای از بین بردن این چین و چروک ها عده ای به دنبال تزریق ژل و بوتاکس و عمل های مختلف می روند، اما شما می توانید با کمی صبر و تحمل و با استفاده از کرم خانگی ضد چروک جوان تر شوید. در این مطلب از باملین می توانید طرز تهیه کرم ضد چروک خانگی با ساده ترین وسایل را مطالعه کنید.

 

این مواد را آماده کنید تا بهترین کرم ضدچروک و مرطوب‌کننده‌ی خانگی را به شما یاد بدهیم!

شیر

اگر شیر حیوانی باشد خیلی بهتر نتیجه خواهید گرفت. حتی می‌توانید از شیر بادام هم استفاده کنید.

ماست

ماست هم در صورتی که از نوع حیوانی باشد نتیجه‌بخشی‌اش بیشتر خواهد بود.

لیمو ترش

اگر پوست‌تان چرب است ۲ تا ۳ حلقه لیمو کافی است و اگر پوستی خشک دارید یک حلقه برایتان بس خواهد بود.

بهترین کرم ضدچروک خانگی را بساز!

شیر و ماست را با هم مخلوط کنید و بعد روی گاز بگذارید! اینجا مرحله‌ی حساسی است خوب دقت کنید. اصلا قرار نیست این مواد بجوشد و یا حتی داغ شود! فقط باید کمی گرم شود و به محض اینکه احساس کردید مواد در خود گرما دارد گاز را خاموش کنید.

حالا این مواد شیر و ماستی را روی لیموترش‌های برش خورده بریزید و اجازه بدهید نیم ساعت بماند. بعد از طی نیم ساعت لازم نیست مواد را هم بزنید حالا فقط وقت استفاده کردن است. با یک قلم مو یا پد آرایشی یا پنبه حتی کار شما راه می‌افتد. در نظر داشته باشید که این کرم کاملا شل خواهد بود و انتظار یک خمیر سفت را نداشته باشید!

همه‌ی قسمت‌های صورت را با کرم دست‌ساز خودتان بپوشانید. حتی دور چشم و گردن هم می‌توانید از این کرم بزنید. نیم ساعت که روی پوستتان ماند با آب ولرم بشویید.

خودتان قطعا متوجه نرم شدن پوستتان خواهید شد.

چند نکته:

این کرم خانگی را هر روز تازه درست کنید. کار سختی نیست!

اگر هر روز و حتی روزی سه بار از این کرم استفاده کنید به مرور متوجه معجزاتش خواهید شد. این کرم هم باعث روشن شدن پوستتان می‌شود و هم رطوبت رسانی خیلی خوبی انجام می‌دهد.