مقایسه هزینه خدمات زیبایی در مشهد و تهران + معرفی بهترین مراکز زیبایی مشهد

یک فرصت ویژه در سفر به مشهد، انجام امور زیبایی و درمانی با کیفیت بالا و هزینه مناسب خدمات است. در این مقاله، هزینه خدمات زیبایی را به صورت متوسط در مشهد و تهران با هم مقایسه و  بهترین مراکز زیبایی در مشهد را به شما معرفی کرده‌ایم. نکته‌ی مهم اینست که هزینه تنها فاکتور مهم در انتخاب مجموعه‌ی مناسب برای انجام امور زیبایی و لاغری نیست و در کنار هزینه فاکتورهای دیگری مانند سابقه پزشک و مجموعه در حوزه زیبایی و لاغری، نمونه‌ی کارهای انجام شده و خدماتی مانند ترمیم رایگان، ضمانت معتبر بودن برند و … را در نظر گرفت.

تزریق بوتاکس در مشهد و تهران

تزریق بوتاکس به منظور جوانسازی و رفع چین و چروک‌های ناحیه پیشانی، اطراف چشم و بالای لب ، کنترل تعریق در نواحی مانند زیر بغل و کف دست‌ها و پاها و رفع چروک‌های گردن استفاده می‌شود.بوتاکس مصپورت، یکی از محصولات  دارویی ایرانی خوشنام و با کیفیت موجود در بازار ایران و جهان است که به عنوان یک محصول با کیفیت توسط پزشکان برای امور درمانی و  زیبایی تزریق می‌شود.

مقایسه هزینه تزریق بوتاکس در مشهد و تهران

 

محل تزریق بوتاکس برند مصپورت تهران مشهد
بوتاکس صورت شامل پیشانی و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم بین ۱ میلیون تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین  ۷۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
بوتاکس زیر بغل بین ۲ میلیون تومان  تا ۵ میلیون تومان بین ۱ میلیون تومان تا ۴ میلیون تومان
بوتاکس نواحی میانی و پایینی صورت بین ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
بوتاکس کف دست‌ها یا پاها بین ۲ میلیون تومان  تا ۵ میلیون تومان بین ۱ میلیون تومان تا ۴ میلیون تومان
بوتاکس اطراف چشم  و چشم گربه‌ای بین ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان بین ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان

 

شایان ذکر است که عوامل مختلفی بر قیمت‌گذاری خدمات تزریق بوتاکس موثر است. عمده این عوامل را می‌توان به صورت زیر در نظر گرفت:

  • سابقه پزشک و مجموعه‌ی پزشکی
  • کیفیت مواد مصرفی و نوع بیحسی
  • محل  مطب یا کلینیک زیبایی

 

هایفوتراپی در مشهد و تهران

هایفوتراپی یکی از روش‌های مدرن و پرطرفدار برای جوانسازی و بازسازی بافت کلاژن پوست خصوصا در اواخر جوانی و در دوران میانسالی است. یکی دیگر از کاربردهای اصلی هایفوتراپی  لیفت کردن و ترمیم افتادگی پوست در نواحی مانند صورت، گردن، شکم و ران‌ها و بازوهاست. تکنولوژی مورد استفاده در دستگاههای هایفوتراپی، تکنولوژی امواج فراصوت یا اولتراسوند است.

مقایسه هزینه هایفوتراپی در مشهد و تهران

 

در بررسی هزینه‌های هایفوتراپی توجه به دستگاه هایفوتراپی و ویژگی‌هایی مانند دارا بودن سری خنک‌کننده، بدون درد‌ بودن و تعداد شات می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. برای مقایسه دقیق‌تر در این بخش هزینه هایفوتراپی با دو دستگاه پرطرفدار الترافرمر ۳ و دابلوگلد در نظرگرفته شده است.

 

ناحیه هایفوتراپی تهران مشهد
هایفوتراپی صورت بین ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین  ۷۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
هایفوتراپی گردن و غبغب بین ۲ میلیون تومان  تا ۴ میلیون تومان بین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان
هایفوتراپی واژن بین ۳ میلیون تومان تا ۴ میلیون تومان بین ۲ میلیون تومان تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
هایفوتراپی شکم و ران‌ها بین ۴ میلیون تومان  تا ۵ میلیون تومان بین ۳ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان

 

تزریق فیلر صورت و بدن  در مشهد و تهران

تزریق انواع ژل و فیلر به نواحی مختلف بدن مانند صورت، لب‌ها، گردن، دست‌‌ها، سینه‌ها، باسن، ران‌ها و ساق پاها به منظور جوانسازی، رفع نواقص اندام و از بین بردن چین و چروک‌های عمیق پوست استفاده می شود. به طور معمول طیف گسترده‌ای از انواع فیلر‌ها با برندهای مختلف در بازار زیبایی ایران موجود است که به فراخور مواردی مانند بودجه مراجع، کیفیت و اصالت برند و میزان ماندگاری توسط پزشک و مراجع انتخاب می‌شود. با توجه به تنوع بسیار زیاد برندهای فیلر در بازار، ارائه یک جدول یکپارچه برای مقایسه قیمت امکان پذیر نیست. اما به صورت کلی می‌توان گفت که در شرایط برابر مانند تجربه پزشک، کیفیت و سابقه‌ی مجموعه پزشکی و …  تزریق انواع فیلر و ژل در مشهد ۲۰ درصد ارزان تر از تهران است و در برخی موارد مانند تزریق فیلر بدن، تفاوت این موارد به ۵۰ درصد نیز می‌رسد.

 

معرفی بهترین کلینک‌های زیبایی مشهد

مجموعه پزشکی زیبایی هانا

مجموعه پزشکی زیبایی هانا، در مشهد، یکی از بهترین مجموعه‌های زیبایی در مشهد است. در مجموعه پزشکی زیبایی هانا خدماتی مانند کاشت مو، هایفوتراپی صورت، بدن و واژن ، تزریق ژل لب، انواع ژل و فیلر صورت، فیلر بدن،  انواع مزوتراپی، پی آر پی تراپی، لیزر موهای زائد و درمان‌های بیماری‌های پوست و مو انجام می‌شود. مهمترین مولفه‌ای که این مجموعه را از سایر کلینیک‌ها و مجموعه‌های زیبایی در مشهد متمایز می‌کند عبارت است از:

  • ضمانت اصالت برند و کیفیت
  • نوبت دهی آسان و بدون معطلی
  • ترمیم رایگان کلیه خدمات
  • انجام کلیه خدمات توسط پزشکان با تجربه و متبحر
  • قیمت مناسب خدمات

 

مجموعه پزشکی زیبایی هانا، واقع در منطقه وکیل آباد مشهد است و سهولت دسترسی و جای پارک مناسب از دیگر ویژگی های این مجموعه است.
شایان ذکر است که مجموعه پزشکی زیبایی هانا یکی از منابع ما در استعلام قیمت خدمات در مشهد است.

وب سایت مجموعه پزشکی زیبایی هانا

شماره تماس جهت رزرو وقت: ۰۹۳۸۸۶۶۵۵۵۵

کلینیک نوآوران زیبایی

کلینیک نوآوران زیبایی در مشهد، یکی دیگر از مجموعه‌های خوب زیبایی، پوست و مو در مشهد است. در این مجموعه خدماتی مانند کاشت مو، کاشت ابرو، هایفوتراپی و لیزر موهای زائد انجام می‌شود.  مهمترین مولفه‌های این مرکز عبارتند از

  • سابقه زیاد در حوزه زیبایی و کاشت در مشهد
  • ضمانت کتبی کاشت مو