نکات مهم برای انتخاب خمیر دندان خارجی اصل

بهداشت دهان و دندان رابطه مستقیمی با سلامت فرد دارد و در این بین استفاده از محصولات بهداشتی اصل و با کیفیت و با تاثیرگذاری بالا بسیار مهم می باشد. خمیر دندان اصل علاوه بر پاکسازی دندان به جلوگیری از بیماری های لثه و دندان کمک میکند و در بلند مدت به افزایش طول عمر دندان ها کمک بسزایی دارد.

تنوع گسترده ای از خمیر دندان های خارجی وجود دارد که نکات مثبت و منفی زیادی برای تهیه هر کدام وجود دارد. در انتخاب خمیر دندان باید فاکتورهای مهم و تاثیرگذاری را در نظر بگیریم تا سلامت خود و خانواده خود را به خطر نیندازیم.

معرفی برندهای معروف خمیر دندان خارجی

شرکت های مطرح جهانی در زمینه تولید خمیر دندان در مدلهای مختلفی با هم رقابت دارند. خمیردندان ها به دسته های مختلف تخصصی و عمومی و سفید کننده و بدون فلوراید تقسیم میشود

در این قسمت به معرفی برخی از برندهای مطرح خمیردندان خارجی خواهیم پرداخت

کلوزآپ کرست پروکسین
اوریفلیم اتمی فارماسی
سانینو وایت اسمال ایپانا
مستر بلانک بایو ریپیر کین
اکو دنتا فور اور ریواج
فورامن آزریجریکا

خمیر دندان بدون فلوراید

فلوراید ماده معدنی است که در منابع مختلف از جمله آب، خاک، سنگ ها و برخی غذاها یافت می شود. در زمینه بهداشت دندان، فلوراید معمولاً به دلیل نقش آن در پیشگیری از پوسیدگی دندان و ارتقای بهداشت دهان و دندان شناخته شده است و بسیار مهم می باشد.

از ویژگی های مهم فلوراید میتوان به تقویت مینای دندان اشاره کرد. هنگامی که غذا می خورید، باکتری های موجود در دهان از قند تغذیه می کنند و اسیدهایی تولید می کنند که می توانند به مینای دندان حمله کنند و منجر به ایجاد حفره (پوسیدگی دندان) شوند. فلورایدیک ماده ضد پوسیدگی قوی می باشد که باعث بازسازی و تقویت مینای دندان شده و آن را در برابر حملات اسیدی مقاوم می کند و در نتیجه خطر ایجاد حفره را کاهش می دهد.

با توجه به فواید بی شمار فلوراید، چرا باید از خمیر دندان بدون فلوراید استفاده شود، در ادامه به این سئوال پاسح حواهیم داد

بهترین برندهای خمیردندان خارجی اصلی

مزایای استفاده از خمیر دندان بدون فلوراید

در حالی که فلوراید در صورت استفاده مناسب برای سلامت دندان مفید است، مصرف بیش از حد فلوراید، به ویژه در دوران رشد دندان در دوران کودکی، می تواند منجر به بیماری به نام فلوئوروزیس دندانی شود. فلوئوروزیس دندان یک مشکل زیبایی است که ظاهر مینای دندان را تحت تأثیر قرار داده و باعث ایجاد لکه های سفید یا رگه هایی روی دندان می شود. با این حال، معمولاً خطری برای سلامتی ایجاد نمی کند.

برخی از افراد به ماده فلوراید حساسیت دارند و استفاده بیش از حد از مواد حاوی فلوراید باید ایجاد اصرات ناخوشایند در افراد میشود، به این افراد توصیه میشود از خمیردندانهای فاقد فلوراید استفاده نمایند

برای حفظ سلامت مطلوب دندان، پیروی از توصیه های متخصصان دندانپزشکی در مورد استفاده از فلوراید و رعایت بهداشت دهان و دندان از جمله مسواک زدن منظم، نخ دندان کشیدن و معاینات دندان ضروری است.

برای تهیه خمیر دندان بدون فلوراید حتما به روی بسته بندی توجه شود که بر روی آن از کلمه فاقد فلوراید استفاده شده باشد. در خمیر دندان های ترکیه ای از کلمه Flursuz روی محصولات بدون فلوراید استفاده شده است.

بهترین خمیردندان بدون فلوراید

خمیر دندانهای فاقد فلوراید زیادی در بازار ایران وجود دارد و هردکدام طرفداران خاص خود را دارند. از بهترین خمیردندان های بدون فلوراید بازار ایران میتوان به

  • خمیر دندان سنسوداین
  • خمیردندان ایوب صبری
  • خمیر دندان فرش وایت
  • خمیر دندان اورال بی
  • خمیردندان کلگیت اصل
  • و… اشاره کرد

در ادامه به معرفی بهترین برندهای خمیر دندان خارجی خواهیم پرداخت.

خمیر دندان اورل بی Oral B

برند اورال بی در کشورهای مختلفی تولید و به بازار ایران ارائه میشود. از جمله کشورهای تولید کننده خمیردندان اورال بی میتوان به دو کشور آلمان و ترکیه اشاره کرد. خمیردندانهای تولیدی کشور آلمان از لحاظ کیفیت ساخت و بسته بندی فوق العاده بالا هستند.

مسواک های اورال بی هم در کشورهای مختلفی مانند آلمان، ایرلند، هند و چین نیز تولید میشود و از لحاظ کیفی در دسته بندی های مختلفی قرار دارد

فروشگاه ارس یاب مسواک و خمیر دندان اورال بی اصل را با تضمین اصالت کالا ارائه میدهد

خمیر دندان کلگیت

خمیر دندانهای کولگیت دارای تنوع بسیار بالایی برای مصرف روزانه و توسط کشورهای مختلفی تولید میشود. از معروفترین کشورهای تولید کننده این برند کشور ترکیه می باشد که در ایران هم طرفداران بی شماری دارد.

برند کلگیت علاوه بر خمیردندان انواع مسواک و دهانشویه باکیفیت را ارائه میدهد

خمیر دندان برای رفع زردی چای و قهوه

فروشگاه ارس یاب انواع خمیر دندان کلگیت ترکیه ای را با ضمانت اصالت کالا ارائه میدهد

خمیر دندان سنسوداین

برند سنسوداین هم جزو برندهای مطرح و تخصصی در زمینه تولید محصولات بهداشتی دهان و دندان می باشد. خمیردندانهای سنسوداین از لحاظ کیفیت بسیار بالا هستند و در ایران نیز طرفداران بی شماری دارد. خمیر دندانهای سنسوداین هم در کشورهای مختلفی تولید میشود و دارای درجه کیفی مختلفی می باشد

برای تهیه خمیر دندان سنسوداین اصل میتوانید به فروشگاه ارس یاب مراجعه نمایید.

رنگ های انتهای تیوپ خمیردندان خارجی نشانه چیست؟

در انتهای تیوپ خمیر دندان ها با رنگ بندی خاصی علامت گذاری شده اند و هر رنگ معنی و مفهوم خاصی دارد و در انتخاب خمیردندان بسیار مهم می باشد.. این رنگ بندی به ترکیبات و مواد بکار رفته در خمیر دندان بستگی دارد و دارای استاندارد جهانی می باشد

  • . اگر علامت رنگ سبز باشد: خمیردندان از مواد طبیعی ساخته شده است.
  • اگر علامت رنگ آبی باشد: خمیردندان از مخلوطی از مواد طبیعی و مواد دارویی ساخته شده است.
  • اگر علامت رنگ قرمز باشد: خمیردندان از مواد طبیعی و مواد شیمیایی ساخته شده است.
  • اگر علامت رنگ سیاه باشد: خمیردندان کاملاً از مواد شیمیایی ساخته شده است.

افرادی که به ترکیبات شیمیایی حساسیت دارند و یا در انتخاب خمیر دندان برای کودکان خمیر دندانهایی تهیه نمایید که دارای ترکیبات گیاهی و علامت سبز رنگ باشند.

قیمت خمیر دندان خارجی به چه عواملی بستگی دارد؟

در تعیین قیمت خمیردندان عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند که از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • برند خمیردندان
  • حجم خمیر دندان
  • ترکیبات استفاده شده در تولید محصول
  • کشور سازنده
  • تاریخ انقضا
  • اصلی و تقلبی بودن محصول

تشخیص اصلی و تقلبی بودن خمیر دندان خارجی

برای تشخیص اصلی و تقلبی بودن هر برند راههای متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال بسته بندی و کارتن چاپی محصول و همچنین نوع چاپ روی تیوپ خمیر دندان اصلی و تقلبی بسیار متفاوت می باشد.

از جمله موارد مورد بررسی فویل پلمپ خمیر دندان می باشد که در برخی برندها وجود دارد ولی در برخی برندها به علت معذوریت های بهداشتی توسط کارخانه قرار داده نمی شود.

به عنوان مثال خمیر دندان اورال بی اصل آلمان دارای کارتن چاپی خوش رنگ و برجسته می باشد و همچنین تاریخ انقضا بر روی انتهای کارتن بصورت حک شده می باشد . در خمیر دندانهای سیگنال و کلگیت، فرش وایت، ایوب صبری و … تاریخ انقضا بصورت چاپی می باشد

آیا قیمت بالای خمیردندان در اصل بودن آن تاثیر گذار می باشد

قیمت در هر محصولی جزو موارد تعیین کننده می باشد. اما قیمت بالا و یا پایین در فیک و اصل بودن محصول تاثیر مستقیمی ندارد. به عنوان مثال فروشگاه ارس یاب خمیردندانهای وارداتی را با قیمت بسیار مناسب و با تضمین اصالت کالا ارائه میدهد و همان خمیر دندان در سایر فروشگاهها با قیمت های کذایی ارائه میشود. توصیه ما به شما برای خرید خمیر دندان خارجی اصل تهیه آن از فروشگاه های معتبری همچون ارس یاب می باشد.

خرید اینترنتی خمیر دندان خارجی

بعد از اینکه با نکات قبل از خرید خمیردندان خارجی اصل آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینرتنتی معتبر مثل ارس یاب بروید و انواع مختلف خمیر دندان اروپایی را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

خمیر دندان های خارجی اورجینال که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، دارای ضمانت اصالت کالا هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت و مدل و برندهای خمیر دندان بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای پوشش دهد. کافیست همین حالا به سایت ارس یاب بروید و خمیر دندان و سایر محصولات بهداشت دهان و دندان مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرجای ایران که هستید برای شما ارسال شود.

منبع: فروشگاه ارس یاب www.arasyab.com