پرفروش ترین استیک ضدتعریق زنانه که با اون دیگه بوی عرق نمیدید!

برای شما هم پیش اومده که فقط چند ساعت بعد از دوش گرفتن، بازم عرق کنید و بوی ناخوشایندی بدید؟ مطمئنا این بوی بد میتونه اعتماد به نفس شما رو از بین ببره و باعث بشه که کمتر علاقه ای به حضور توی جمع های مختلف داشته باشید. برای از بین بردن این بوی عرق اگه به دنبال عطر و ادکلن باشید فقط کارو خراب تر میکنید. پس بهتره دنبال یک وسیله برای جلوگیری از تعریق باشید. توی این مطلب از باملین میتونید با پرفروش ترین استیک ضدتعریق زنانه آشنا شید.

 

استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا مدل Energy + Fresh

استیک ضد تعریق زنانه آمبرلا، یکی از بهترین استیک‌ها است. دلیل این مساله نیز فاقد الکل بودن آن است. همانطور که می‌دانید یکی از مهم ‌ترین مواد تشکیل‌دهنده بسیاری از استیک‌ها الکل است چراکه این ماده می‌تواند احساس خنکی به پوست شما داده و با چسباندن مواد خوشبوکننده به ناحیه مورد نظر، جلوی منافذ تعریق را بگیرند. اما، برخی از ما ممکن است به الکل حساسیت داشته باشیم. به همین خاطر استیک ضدتعریق آمبرلا برای ما مناسب خواهد بود. از طرفی دیگر، این استیک، تقریبا ۷۵ میلی‌لیتر بوده که حجمی معقول برای استفاده ماهانه است.

 

 

چرا استیک ضدتعریق زنانه آمبرلا مدل Energy + Fresh بهترین انتخاب است؟

دلیل اول، قیمت مناسب آن در برابر ماندگاری ۲۴ ساعته‌اش است. بعلاوه، یکی از اصلی‌ترین درگیری‌های ما با استیک‌های ضدتعریق این است که باعث می‌شوند لباس به زیر بغل بچسبد. اما، به این دلیل که استیک ضدتعریق آمبرلا فاقد الکل است، از چسبندگی لباس به زیربغل جلوگیری می‌کند. عطر نارگیل این نوع استیک ضدتعریق؛ رایحه‌ای طبیعی و شیرین داشته و کاملا سازگار با روحیه بسیاری از بانوان است.

 

 

۱٫ استیک ضد تعریق لیدی اسپید مدل Invisible Dry Shower Fresh

وزن ۴۰ گرم، ماندگاری ۲۴ ساعته، رایحه‌ای خنک، ضد حساسیت، دارای مجوز سازمان غذا و دارو، مناسب برای بانوان

 

۲٫ استیک ضد تعریق ژیلت مدل Cool Wave

وزن ۷۵ میلی‌لیتر، ماندگاری ۴۸ ساعته، رایحه خنک، سه لیبله، ضد حساسیت، مناسب برای بانوان و آقایان.

 

۳٫ استیک ضد تعریق دافی مدل Secret Clean

حجم ۵۰ میلی‌لیتر، ماندگاری ۲۴ ساعته، رایحه آلوئه‌ورا، جلوگیری از لکه انداختن روی لباس، مناسب برای بانوان و آقایان.