چطور خوش استایل باشیم؟ ۱۰ نکته برای داشتن یک ظاهر شیک و جذاب

همه ما می‌خواهیم خوش استایل باشیم اما اخرید لباس های جدید و ایجاد یک استایل زیبا به وسیله آن‌ها می‌تواند شبیه وارد شدن به رینگ مبارزه باشد، همانقدر سخت و نفسگیردر حقیقت شیک پوش بودن گاهی اوقات می تواند بسیار پیچیده به نظر برسد، اما لزومی ندارددر واقع چند قدم ساده و اساسی وجود دارد که می توانید برای تغییر کمد لباس و استایل شخصی خود انجام دهید تا هر روز بدون زحمت شیک به نظر برسیدنکاتی را که در زیر گردآوری کرده ایم بررسی کنید تا یاد بگیرید چگونه می توانید شروع کنید.

۱سبک شخصی خود را پیدا کنید

توسعه یک سبک امضا ممکن است سال ها طول بکشد، اما می توانید با ایجاد یک مود برد شروع کنیداگر نمی‌دانید مود برد چیست و هیچ ایده ای در مورد آن ندارید، می‌توانید به سایت سوکا مراجعه کنید و سری مطالب توسعه استایل شخصی را قسمت آموزش طراحی مد و لباس دنبال کنیدبه یاد داشته باشید که سبک شخصی یک آزمایش استتا زمانی که استایل های مختلف را امتحان نکنید، هرگز نمی دانید چه ظاهر شگفت انگیزی در انتظار شماستدسته بندی های استایل نباید نحوه خرید شما را تعیین کندزمانی را به بازی با رنگ ها و اشکال اختصاص دهید تا ببینید چه چیزی در بدن منحصر به فرد شما عالی به نظر می رسد.

۲الگوها و بافت ها را مخلوط کنید

روزهای تطبیق کیف دستی با کفش به پایان رسیده استتضاد بافت‌ها و طرح‌ها می‌ت.واند یک استایل جذاب را ایجاد کند که فگرش را هم نمی‌کنیدبا الگوهای خنثی مانند راه راه و بافت های کم رنگ مانند چرم و بافتنی شروع کنید، بافت‌ها و طرح‌های متفاوت‌تر را در مقادیر کم (مانند روسری، کراواتاضافه کنید تا زمانی که یاد بگیرید چه چیزی برای شما مفید استبه یاد داشته باشید که همه چیز در مورد امتحان کردن و صبور بودن است، پس طرح های مختلف را امتحان کنید تا در طول زمان، استایل خود را پیدا کنید.

۳رنگ های خنثی را فراموش نکنید

وبسایت سین استایل همیشه رنگ های خنثی را به عنوان یک پایه فوق العاده معرفی می‌کندمشکی، خاکستری، سرمه ای، قهوه ای مایل به زرد و سفید را در نظر بگیریدآنها همچنین می توانند صرفه جویی زیادی در زمان داشته باشند و تصمیم دشوار را که هر روز صبح چه بپوشیم را حذف کنندهنگامی که آنها را با تاپ و اکسسوری های برجسته ترکیب می کنید، هیچ کس متوجه نمی شود که کت، شلوار و دامن با رنگ خنثی به طور تکراری می پوشید.

۴با رنگ‌ها بازی کنید

اگر در مورد رنگ دادن به ظاهر خود مضطرب هستید، فقط با یک اکسسوری رنگارنگ شروع کنید و بقیه ظاهر خود را خنثی نگه داریدهمانطور که با رنگ‌ها راحت‌تر می‌شوید، خواهید آموخت که کدام ترکیب رنگ برای استایل شما بهتر عمل می‌کندبرای الهام گرفتن به یک چرخه رنگ نگاه کنیدوبسایت طراحان لباس می‌تواند نقطه خوبی برای شروع باشد، چرا که استایل های مناسب در فصول و مناسبت‌های مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهد.

۵از اکسسوری‌ها استفاده کنید

ساده ترین و یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای شیک کردن لباس خنثی، ست کردن آن با اکسسوری استاین می تواند شال گردن، کلاه، عینک، کمربند یا جواهرات باشداسکسسوری می توانند همه تفاوت‌های جذاب را ایجاد کنندآزمایش کنید و ببینید چه چیزی می توانید به دست آوریدتعداد اکسسوری‌ها را به حداقل برسانید، زیرا اغلب یک اکسسوری که به درستی و مطابق با استیال شما انتخاب شده تاثیرگذارتر از چندین اکسسوری گران‌قیمت اما نامتناسب است.

۶مراقب لباس های خود باشید

داشتن استایل به معنای احترام گذاشتن به لباس و اکسسوری‌ها است تا اطمینان حاصل شود که آنها به خوبی نگهداری می شوندلباس ها زمانی که سالک و تمیز باشند بهترین ظاهر خود را دارندلباس های خود را طبق دستورالعمل بشویید و در صورت امکان آنها را با هوای ملایم خشک کنید تا عمر آنها طولانی شود.

۷آراستگی خوب

به نظر من حق با تیته بیوتی است، وقتی می‌گویدیک ظاهر شیک همیشه با آراستگی خوب شروع می شودپوست سالم درخشان، ناخن های مرتب و براق شده، موهای تمیز و براق و مدل موی سالمبا این کار، حتی یک تی شرت ۱۰۰ هزار تومانی نیز عالی به نظر می رسدنظافت خوب لزوماً به معنای آرایش صورت و مانیکور گران قیمت نیستهمچنین نباید به معنای آرایش کانتور، اکستنشن مو و مژه مصنوعی باشدفقط باید شما باشید، تازه، ساده و با درخشش سالمخوب غذا بخورید، آب بنوشید، حمام کنید، هر شب آرایش خود را پاک کنیدچیزهای ساده ای مانند این همه تفاوت را ایجاد می کند.

۸اعتماد به نفس داشته باشید

اگر با اعتماد به نفس رفتار کنید، می توانید هر لباسی را به یک استایل جذاب تبدیل کنیدآیا تا به حال احساس کرده‌اید که برخی از مدل‌ها می‌توانند یک کیسه کاغذی قهوه‌ای بپوشند و همچنان جذاب باشند؟ آیا مردی را می شناسید که لباس ورزشی می پوشد و هنوز هم به نوعی موفق می شود کاملاً شیک به نظر برسد؟ چیزی که صنعت مد نمی‌خواهد شما بدانید این است که شیک بودن زیاد به ایجاد اعتماد به نفس بستگی داردالبته لازم نیست واقعاً اعتماد به نفس داشته باشید، اما اگر با لباس هایی در خیابان راه می روید که به وضوح فکر می کنید با آن عالی به نظر می رسید، مردم معمولاً متمایل می شوند که (حداقلآن لباس ها برای شما عالی هستند.

۹عطر مورد علاقه خود را اضافه کنید

در حالی که ممکن است از نظر بصری مشخص نباشد، رایحه می تواند راه زیادی را برای توسعه درک مردم از شما ایجاد کندبا تمیز نگه داشتن خود و لباس‌هایتان بوی خوبی داشته باشید، اما همچنین در نظر داشته باشید که یک عطر یا ادکلن را به خط مد خود اضافه کنیداز رایحه‌های جوان مانند رایحه‌های میوه‌ای خودداری کنید تا از رایحه‌ای بالغ‌تر استفاده کنید تا لمسی واقعا درجه یک داشته باشید.

۱۰یک لباس مناسب با موقعیت انتخاب کنید.

زمانی لباس و استایل شما واقعا جذاب و درجه یک خواهد بود که مناسب آن موقعیت باشدلباس پوشیدن بیش از حد نشانه مطمئنی است که نشان می دهد برای نحوه لباس پوشیدن خود فکر و تلاش زیادی کرده ایدبرای خرید مواد غذایی یک لباس فانتزی نپوشیداینکه بخواهید در هر موقعیتی بیش از حد شیک و اتو کشیده باشید، بیشتر از اینکه شما را با پرستیژ نشان دهد، باعث می‌شود که بقیه فکر کنند که فقط به دنبال خودنمایی هستیدبنابراین استایل خود را مطابق با آن موقعیت انتخاب کنید.

۱۰+۱شیک باشید، اما خیلی به خود سخت نگیرید

در این مطلب سعی کردیم نکاتی برای شیک پوشی و خوش استایل بودن را به شما ارائه دهیمنکته آخر این است که برای خوش استایل بودن خیلی به خود سخت نگیرید چرا که در نهایت شما می خواهید از خودتان لذت ببریدپس وقتی همیشه در مورد ظاهر و استیال خود مضطرب باشید، چطور چنین چیزی ممکن است؟ فقط کافیست به خودتا زمان دهید، آراسته باشید و مطابق با یک موقعیت لباس بپوشید و بقیه نکات را به مرور اعمال کنیدشیک باشید و از شیک بودن لذت ببرید🙂