کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل (فروردین ۱۴۰۳)

در این مطلب از سایت باملین، روش های دریافت کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل را به شما می گوییم. پس اگر شما هم علاقه به دریافت ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل هستید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا حجم ۱۴ گیگ کار سختی نیست و فقط با تعویض سیم کارت ایرانسل خود می توانید ازش استفاده کنید. در ادامه به شما می گوییم چطور ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل را برای خود فعال سازی کنید.

 

کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

فقط با تبدیل سیمکارت خود به ۴G می توانید از ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید. برای فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری نمایید.

 

چطور ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل را فعال کنیم؟

دریافت 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا حجم ۱۴ گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به ۴g

برای تعویض سیم کارت، شما می توانید از دو راه عملی استفاده کنید: ابتدا از طریق برنامه ایرانسل من و دومین گزینه نمایندگان رسمی فروش سیمکارت ایرانسل استفاده کنید. اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید، کاملا رایگان است، اما اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید، باید ۸۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

اگر گوشی موبایل تان از فناری ۴G پشتیبانی می کند می توانید از ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. پس همین حالا سیمکارت خود را به نسل ۴ تبدیل کنید و از فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

روش دیگری که می توانید از طریق آن کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل را دریافت کنید این است که اگر دوست ایرانسلی ‌دارید و میدانید که بیش از ۱ ماه است از اینترنت همراه استفاده نکرده و غیرفعال است، کافی است شماره ‌اش را به سر شماره ۳۱۳۰ پیامک کنید تا با اولین استفاده او از اینترنت همراه، هر دو ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید.

امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید. اگر هنگام فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل روی گوشی خود مشکل داشتید حتما در قسمت کامنت ها بنویسید. تیم باملین در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهد بود.