گران‌قیمت‌ترین هتل های ایران کجا هستند؟

به گزارش اختاز آنلاین به نقل از هفت صبح، قیمت هتل ها در ایام نوروز بالا می رود تا جایی که بسیاری از مردم به دنبال اقامت ارزان هستند تا هزینه های سفرشان سر به فلک نکشد. اما افرادی هستند که دوست دارند در این تعطیلات چیزی را برای خود رها نکنند و در یک هتل مجلل اقامت کنند. اگر بخواهید یک هتل مجلل با اتاق های گران قیمت هم داریم. البته تحقیقات نشان می دهد که این اتاق های مجلل با چنین قیمت هایی ظرفیت چندانی ندارند و بسیاری از آنها برای عید رزرو شده اند و کسانی که می خواهند در این هتل های مجلل اقامت کنند باید منتظر کنسلی باشند.
نگران نباشید، اگر زن و شوهری بخواهند در تعطیلات عید در یکی از شهرهای بزرگ هتل انتخاب کنند و گران ترین آپارتمان را بگیرند، باید حداقل ۱۵ میلیون تومان و حداکثر ۱۹۰ میلیون تومان برای سه نفر هزینه کنند. شب، چهار روز اقامت درست خواندید ۱۹۰ میلیون تومان برای سه شب در هتل مجلل عید. یعنی چیزی شبیه قیمت خودروی پراید از سال ۸۳ تا ۸۵ یا قیمت یک آپارتمان ۶۰ متری در غرب تهران و…

کاخ اسپیناس; گران ترین هتل پایتخت

بیمه ملی

هتل اسپیناس پالاس را همه می شناسند. از زمانی که رونالدو به ایران آمد و جریانی از مردم به این هتل رفتند، هیچ فردی نیست که نام این هتل شیک و گران قیمت سعادت آباد را نشنیده باشد. در آن زمان اتاقی که به رونالدو دادند سر و صدای زیادی به پا کرد و همه از قیمت بالای آپارتمان رویایی رونالدو صحبت می کردند. الان هم همین سوئیت لوکس که به سوئیت اسکای معروف است، بالاترین قیمت را در بین هتل های پنج ستاره و مجلل تهران دارد.
یک زوج برای سه شب اقامت در این آپارتمان باید شبی ۵۴ میلیون تومان بپردازند و قبض سه شب و چهار روز آنها ۱۶۲ میلیون تومان می شود. این آپارتمان ۲۵۰ متر فاصله دارد و در بالاترین طبقه هتل قرار دارد. بالکن این آپارتمان مشرف به کوه و آسمان است. این آپارتمان دارای جکوزی با چشم انداز تهران و کوه های بلند آن است. قسمت های اصلی این آپارتمان بزرگ شامل اتاق خواب، اتاق کار و نشیمن می باشد. البته این هتل یک سوئیت گران قیمت دیگر نیز دارد که برای سه شب اقامت ۱۲۳ میلیون تومان قیمت دارد.
سوئیت پرزیدنت پلاس این هتل چیزی کمتر از یک سوئیت آسمانی دارد. پنجره های این آپارتمان ۲۰۰ متری به سمت کوه های بلند تهران باز می شود. این اتاق مجلل دارای دو اتاق خواب مجزا است که هر کدام دارای یک تخت و وسایل مدرن هستند. این اتاق پر از زرق و برق است، از لوسترهای بزرگ، آباژورهای رنگارنگ و فرش های نفیس گرفته تا سنگ های قیمتی. این هتل دو سوئیت گران قیمت دیگر نیز دارد.
سوئیت رویال و سوئیت امضا. سوئیت رویال ۱۲۵ متر طول دارد و با فرش های نفیس ایرانی تزیین شده است و قیمت سه شب و چهار روز اقامت در این اتاق رویایی حدود ۹۳ میلیون تومان است. سوئیت زیبا با بالکن ۱۲۰ متری است و با فرش های دستبافت، پرده های مجلل، سنگ های قیمتی و لوازم مدرن و مدرن تزئین شده است. هزینه سه شب و چهار روز اقامت در این آپارتمان برای سه شب حدود ۷۰ میلیون تومان می باشد.
هتل پارسیان آزادی یکی دیگر از هتل های گران تهران است، گران ترین اتاق این هتل سوئیت پرزیدنتال نام دارد که شبی ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد، یعنی یک زوج برای سه شب و چهار روز اقامت در این سوئیت باید حداقل ست پرداخت کنند. به غیر از ۱۰۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان. اقامت در سوئیت رویال هتل پنج ستاره استقلال تهران شبی ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان یعنی برای سه شب و چهار روز ۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه دارد. هتل پنج ستاره پرشین پلازا یکی از هتل های گران قیمت با اتاق های مجلل است. هزینه اقامت سه شب و چهار روز در آپارتمان دو خوابه ویژه این هتل حدود ۴۹ میلیون تومان است.

اصفهان و هتل عباسی

اقامت در عمارت ۳۰۰ ساله ای که در و دیوارش بوی تاریخ می دهد قطعا گران است. قدیمی ترین مهمانسرای جهان به جا مانده از دوران صفویه و با شبی ۱۷۵۰۰۰۰۰ تومان می توانید در یکی از قدیمی ترین اتاق ها اقامت کنید. سوئیت صفوی گران ترین اتاق این هتل قدیمی موزه است و اگر می خواهید سه شب و چهار روز تماشای گچ بری سیمانی، شعر، تذهیب و مقرنس ها و همچنین معماری دوران صفویه و پنجره ای که به روی آن باز می شود، لذت ببرید. باغ و استخر باید حداقل ۵۲۷۰۰۰۰۰ بپردازید هزار تومان کنار بگذارید.
هتل عباسی دارای آپارتمان های سه اتاقه نیز می باشد. اگر می خواهید سه شب در یک آپارتمان بزرگ و رویایی بمانید، باید ۵۲ میلیون تومان هزینه کنید. این هتل یک سوئیت قاجاری هم دارد که برای سه شب و چهار روز باید حداقل ۳۳ میلیون تومان بودجه داشته باشید. یک سوئیت سبز نیز وجود دارد. این آپارتمان به رنگ سبز طراحی شده و دارای دکوراسیون قدیمی است. قیمت سه شب اقامت در این هتل حدود ۳۳ میلیون تومان است.
هتل کوثر یکی از هتل های مجلل و گران این شهر است که هزینه سه شب اقامت در این هتل پنج ستاره نزدیک به ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می باشد. این هتل نزدیک به ۳۳ پل است و از پنجره های این هتل می توان شکوه پل علاوردیهان بر روی زاینده رود را در صورت وجود آب تماشا کرد.

مشهد; الماس ۲، قصر و درویش

همانطور که از شواهد نشان می دهد، رقابت اینکه کدام هتل گران ترین هتل مشهد را داشته باشد کمی پیچیده شده است. کارمند هتل روژون قصر می گوید گران ترین و مجلل ترین اتاق این هتل شبی ۳۰ میلیون تومان است و برای سه شب و چهار روز در اتاق پرزیدنت رویال باید ۹۰ میلیون تومان بپردازید. هتل الماس دو هام یکی از هتل های پنج ستاره این شهر است که اتاق های متفاوتی با معماری کشورهای مختلف مانند تایلند، هند، روسیه، ایتالیا، کشورهای آفریقایی و عربی دارد.
سوئیت پرزیدنت به سبک ترکیه ای این هتل بالاترین قیمت را دارد و باید شبی ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بپردازید. اتاق سبک صفویه و اتاق ایرانی باستانی این هتل نیز در ایام عید شبی حدود ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. هتل مجلل پنج ستاره درویشی مشهد نیز از جمله هتل های این شهر است که اتاق های گران قیمتی دارد. البته نرخ اتاق در این هتل از هتل های قصر و الماس دو کمتر است.
مثلا با پرداخت شبی ۱۹۴۰۰۰۰۰ تومان می توانید در اتاق دو نفره ملل که با معماری کهن ایرانی ساخته شده است اقامت کنید. یعنی برای سه شب و چهار روز اقامت در این هتل باید حداقل ۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید. هتل مدینه الرضا یکی دیگر از هتل های مجلل این شهر است. اگر اتاق ریاست این هتل را انتخاب کنید باید برای هر شب در ایام بایرام ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید. یعنی اقامت سه شب و چهار روزه در این هتل حدود ۴۶۵۰۰۰۰۰ تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

امپراتوری کیش داریوش و ترنج

سوئیت امپریال هتل تارج کیش گران ترین سوئیت ایران است که برای اقامت در آن باید ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید. یعنی اگر بخواهید در تعطیلات نوروز سه شب و چهار روز بگذرانید و بسیار مجلل سفر کنید، برای اقامت در هتل تنها به ۱۹۰ میلیون تومان نیاز دارید. این آپارتمان که در حاشیه خلیج فارس ساخته شده، دارای کف شیشه ای بوده و تمامی امکانات رفاهی یک هتل مجلل پنج ستاره را دارد. سوئیت امپراتوری ۱۲۰ متر مربعی شامل یک اتاق نشیمن، دو اتاق خواب مستر و دو بالکن است. یکی از بالکن های این آپارتمان دارای جکوزی با منظره دریا می باشد.
دومین هتل گران قیمت جزیره کیش، هتل داریوش است. البته در حال حاضر تمامی اتاق های هتل داریوش برای اقامت نوروزی رزرو شده است و روجون تایید می کند که در صورت کنسلی می توانند اتاق را به افراد دیگر بدهند. پس اگر خوش شانس هستید و می توانید در این هتل اتاق رزرو کنید، بهتر است بدانید که قیمت یک شب اقامت در اتاق رویال لوکس با دید دریا، شبی ۵۰ میلیون تومان و برای سه شب و چهار روز باید ۱۵۰ میلیون تومان بپردازید. فقط برای اقامت در هتل این یعنی میزان پول پراید سال ۸۵٫ البته این هتل اتاق های ارزان تری هم دارد، مثلا یک آپارتمان با نمای باغ شبی ۴۷ میلیون تومان است و برای سه شب اقامت نزدیک باید هزینه کنید. ۱۴۱ میلیون تومان. قیمت سه شب و چهار روز اقامت در آپارتمان آتوسا سی ویو این هتل حدود ۹۳ میلیون و قیمت آپارتمان آتوسا گاردن ویو حدود ۸۷ میلیون تومان است.

به شیراز و هتل های بی نظیرش خوش آمدید

هوای عید به خصوص بوی بهار نارنج در شهر، مسافران عید زیادی را به این شهر می کشاند که همه چیز را دارد. از اماکن باستانی گرفته تا اماکن فرهنگی و مقبره حافظ و سعدی و بازاری که آوازه اش به آن سوی دنیا کشیده شد. هتل چمران شیراز در حال حاضر سوئیت های ویژه ای به نام الماس، زمرد و یاقوت گران قیمت برای ایام بایرام دارد که برای اقامت در یکی از این نگین ها باید شبی ۱۹ تا ۲۲ میلیون تومان بپردازید.
آپارتمان الماس دارای یک اتاق خواب و نشیمن و سونا و جکوزی با چشم انداز شهر می باشد که برای سه شب حداقل ۶۶ میلیون تومان باید کنار بگذارید. اتاق های زمرد و یاقوت نیز شبی ۱۹ میلیون تومان می گیرند. هتل زندیه شیراز یکی از هتل های گران قیمت این شهر باستانی است که البته قیمت اتاق های این هتل با قیمت اتاق های هتل چمران بسیار متفاوت است. مثلاً شبی هشت میلیون تومان می توانید در این هتل اقامت کنید و با ۲۴ میلیون تومان می توانید سه شب، چهار روز سفر رزرو کنید و سه شب در سوئیت زندیه بخوابید.
هتل همای شیراز یکی از هتل های پنج ستاره این شهر است و اگر بخواهید در این هتل اقامت کنید به جیبتان رحم می کنید. زیرا قیمت اقامت در این هتل پنج ستاره نسبت به دو هتل دیگر کمتر است و قیمت ها از شبی هفت میلیون تومان شروع می شود. یعنی با ۲۱ میلیون تومان می توانید سه شب در یکی از هتل های مجلل این شهر اقامت کنید. هتل بزرگ شیراز یکی از هتل های پنج ستاره این شهر است و شما می توانید با شبی پنج میلیون تومان در یکی از اتاق های این هتل اقامت کنید و برای سه شب ۱۵ میلیون تومان بپردازید.

تبریز; برای لاله و پتروشیمی و ایل گلی

هتل لاله پارک تبریز یکی از گران ترین هتل های این شهر است که برای یک شب اقامت در سوئیت رویال این هتل باید شبی ۲۴ میلیون تومان هزینه کنید. سوئیت رویال این هتل ۱۶۳ متری است و در طبقه سیزدهم هتل قرار دارد و دور تا دور آن را چشم اندازی از کوه های آذربایجان احاطه کرده است. اگر می خواهید سه شب و چهار روز هوای کوه آذریجان را تنفس کنید و در این فضا زندگی کنید، باید حداقل ۷۲ میلیون تومان کنار بگذارید. این هتل یک اتاق کانکتینگ نیز دارد که برای سه شب و چهار روز ۳۴ میلیون تومان هزینه دارد. اتاق های متصل به هم دارای امکانات پیشرفته اعلام حریق، اینترنت بی سیم رایگان و تجهیزات ورزشی هستند.
هتل پنج ستاره پتروشیمی تبریز یکی دیگر از هتل های گران قیمت این شهر است که اگر نمی خواهید به هتل لاله بروید می توانید این هتل را امتحان کنید. قیمت اقامت در بهترین آپارتمان این هتل شبی ۱۶ میلیون تومان است، یعنی اگر می خواهید سه شب در تبریز بمانید و چهار روز را در این شهر زیبا و خوش آب و هوا بگذرانید، باید حداقل ۴۸ هزینه کنید. میلیون تومان فقط برای هزینه اتاق و هیئت.خواب را کنار بگذارید.
هتل پنج ستاره پارس ال یک برج شیشه ای با ۱۷ طبقه است. این مجموعه دور از شهر و نزدیک به باغ وحش مارماهی گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا واقع شده است. برای یک شب اقامت در هتل ایل گلی تبریز در ایام عید، باید حداقل شبی ۸ تا ۹ میلیون تومان هزینه کنید، یعنی برای یک سفر سه شب و چهار روزه باید ۲۴ تا ۲۷ میلیون تومان هزینه کنید. هتل.