آموزش خرید و فروش ماشین در بازی فورزا هورایزن ۵

بسیاری از گیمرهای حرفه ای برای آپشن های جدید بازی فورزا هورایزن ۵ انتظار می کشند! ماشین های این بازی یکی از جذاب ترین بخش های موجود در آن به شمار می روند که با تنوع بالایی در دسترس بازیکنان قرار می گیرند. روش خرید و فروش ماشین در بازی فورزا هورایزن ۵ بسیار ساده است؛ ولی باید با این تکنیک های ساده آشنایی داشته باشید. در هر بخش از این بازی می توانید تنوع بالایی از آیتم ها را در اختیار داشته باشید. در این بخش روش خرید و فروش ماشین های متنوع این بازی از کمپانی مایکروسافت را بررسی می کنیم.

آموزش خرید ماشین فورزا هورایزن

نحوه خرید ماشین در فورزا هورایزن

برای خرید و فروش ماشین در بازی فورزا هورایزن ۵  بر اساس مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا وارد برنامه شوید و به منوی اصلی بروید.
  2. در این بخش گزینه آتو شو را انتخاب کنید.
  3. در بخش بعدی فهرستی از ماشین ها به همراه قیمت هر یک مشاهده می شوند. انواع مدل ها، رنگ ها و… ماشین ها در این قسمت قرار دارند. شما می توانید با پولی که در برنامه جمع کرده اید هر یک از این گزینه ها را خریداری کنید.
  4. با زدن بر روی هر ماشین، نمای آن را از نزدیک نیز مشاهده خواهید کرد.
  5. در مرحله بعد با زدن بر گزینه SAVE و BYE اتومبیل را در فهرست خود داشته باشید.
  6. شما می توانید این اتومبیل ها را با جمع کردن پول بیشتر ارتقا دهید و قابلیت های بیشتری به هر یک بیافزایید. برخی از اتومبیل ها نیازی به ارتقا ندارند.
  7. پس از تکمیل فرایند خرید و فروش ماشین در بازی فورزا هورایزن ۵ می توانید رنگ ماشین را بر اساس سلیقه خود تنظیم کنید. برای این منظور وارد بخش دیزاین و پینتس شوید. در این قسمت ابزارهای متعددی برای رنگامیزی و دیزاین ماشین جدید در اختیار گیمرها قرار می گیرند.

https://accsell.ir/

نکات خرید ماشین در بازی فورزا هورایزن ۵

  1. در این بازی انواع اتومبیل ها از مدل هایی مانند فراری وجود دارند. هر مدل ماشین چندین دسته بندی متفاوت دارد که تنوع بی نظیری در میان اتومبیل های فورزا به وجود آورده اند.
  2. در بخش هایی از فهرست ماشین ها برای فروش، برخی اتومبیل های مربوط به فصل های قبلی بازی هم مشاهده می شوند و قابل خرید هستند.
  3. در طول هر ماه ۴ ماشین جدید به فهرست خرید و فروش ماشین در بازی Forza Horizon 5 اضافه می شود که تنوع بیشتری در این پلتفرم به وجود می آورد.
  4. تنظیمات مربوط به اتومبیل ها و دیزاین ظاهر آن ها بلافاصله پس از خرید برای گیمرها فعال می شود.
  5. شما می توانید این گیم محبوب را در دستگاه های ایکس باکس وان و ایکس باکس های سری ایکس و پی اس اجرا کنید.

محبوب ترین ماشین های فورزا هورایزن ۵

برای خرید و فروش ماشین در بازی فورزا هورایزن ۵ بد نیست نگاهی به فهرست برترین اتومبیل های این بازی و مدل و دسته بندی آن ها بیندازید. هر یک از این ماشین ها بسته به سلایق گیمرها و سبک بازی آن ها انتخاب می شوند. شما می توانید کلکسیونی از لوکس ترین اتومبیل های جهان را در فهرست ماشین های خود در این بازی داشته باشید. برخی از آن ها از قرار زیر هستند:

  1. Volkswagen مدل #۳۴ Volkswagen Andretti Rallycross Beetle
  2. Toyota مدل Supra RZ (and ‘Welcome Pack’ edition)*
  3. تویوتا Sprinter Trueno GT Apex
  4. SUBARU مدل Impreza 22B-STi Version
  5. RJ Anderson؛ #۳۷ Polaris RZR-Rockstar Energy Pro 2 Truck
  6. Porsche از مدل Taycan Turbo S (and ‘Welcome Pack’ edition)*
  7. Porsche مدل #۶۵ Rothsport Racing 911 ‘Desert Flyer’

قیمت خرید ماشین های فورزا هورایزن

قیمت خرید ماشین های فورزا هورایزن ۵

در لیست خرید و فروش ماشین در بازی Forza Horizon 5 قیمت هر یک از بازی ها در کنار آن درج شده است. شما می توانید بسته به میزان موجودی خود که در صفحه نمایش داده می شود، یک مدل را انتخاب کنید. برخی گیمرها پیش از خرید و فروش ماشین در بازی فورزا هورایزن ۵، پول بیشتری جمع می کنند تا برای خرید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند! در این فهرست ماشین هایی با قیمت خیلی کم، متوسط و گران قیمت وجود دارند.

نتیجه گیری

در خصوص خرید و فروش ماشین در بازی Forza Horizon 5 باید به مراحل انجام کار برای انتخاب یک ماشین مناسب توجه داشته باشید. در این زمینه به مدل هر یک از دسته بندی های اتومبیل دقت داشته باشید. ماشین های لوکس پورش، فراری، تویوتا و… هر یک از مدل های گوناگون در این گیم حرفه ای مشاهده می شوند و طرفداران بسیاری دارند. توجه داشته باشید که برای خرید و فروش ماشین در بازی فورزا هورایزن ۵ باید حتما پول کافی جمع آوری کرده باشید. برای این منظور مراحل بیشتری از بازی را پشت سر بگذارید تا موجودی خود را افزایش دهید.