آموزش شنیون موی حرفه‌ای با شبنم نظیف

شنیون مو به هنر آرایش مو و بستن آنها در پشت و بالای سر گفته میشود و به دلیل تاثیر بسیار زیاد بر زیبایی و جلوه ظاهری فرد، مدل و سبک های مختلفی برای آن ارائه شده است. این هنر ابتدا توسط زنان یونان باستان ارائه شد و برای زیبایی بیشتر موهای جمع شده از زیورآلات نیز بر روی آنها استفاده میشد و به مرور تغییراتی در آنها بوجود آمد. به طوریکه در حال حاضر انواع مدل های شینیون مو ساده و باز، خطی، دم اسبی، شینیون موی کوتاه و عروسکی و غیره در سبک های اروپایی و عربی و کلاسیک را می توان بر اساس فرم صورت و گردن انتخاب کرد. در ادامه این مطلب آموزش شینیون مو به همراه هر آنچه که باید درباره این تکنیک آرایش مو بدانید اشاره خواهیم داشت. با سالن زیبایی شبنم نظیف همراه باشید.

 آموزش شینیون موی حرفه‌ای با شبنم نظیف

شینیون مو با توجه به سبک و مدل و حالت موها دارای جزئیات زیادی بوده و به همین دلیل تسلط پیدا کردن به آن نیاز به تمرین مداوم دارد. میتوانید ویدئو های آموزش شینیون مو در مدل های مختلف را در پیج اینستاگرام سالن شبنم نظیف مشاهده کنید.

آموزش شینیون مو شبنم نظیف

سالن زیبایی شبنم نظیف با سالها تجربه انواع شینیون مو در سبک های مختلف اروپایی، کلاسیک، عربی و فشن و مدل های ترکبی و جذاب را ارائه و آموزش می دهد. علاوه براین، این مجموعه زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای در این حوزه انواع خدمات از قبیل آرایش عروس، کاشت ناخن، اکستنشن مو و ناخن، کراتین مو و غیره را با بالاترین کیفیت و جدیدترین استانداردهای دنیا فراهم نموده است.

آموزش انواع سبک شینیون مو

مانند میکاپ، آموزش شینیون نیز در سبک های مختلفی اجرا میشود و هر کدام ویژگی های خاصی دارند. از پرطرفدارترین سبک های آموزش شینیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شینیون اروپایی

شینیون کلاسیک

شینیون عربی

سرفصل های آموزش انواع مدل شینیون آکادمی شبنم نظیف

  • آموزش شینیون خطی ساده
  • آموزش شینیون موی کوتاه
  • آموزش شینیون مو باز
  • آموزش شینیون دم اسبی
  • آموزش شینیون موی کوتاه دخترانه
  • آموزش شینیون باز فر

آموزش شینیون تخصصی

در این بخش از مطلب به ویژگی های آموزش شینیون تخصصی می پردازیم. شرکت در دروه آموزش شینیون تخصصی برای افرادی مناسب است که دوره مبتدی شینیون را گذرانده اند و برای کسب درآمد بیشتر و پاسخ گویی بهتر به مشتریان تصمیم گرفته اند که در دوره تخصصی آموزش شینیون شرکت کنند. در این دوره تمامی مسائل و مواردی که نیاز دارید را خواهید آموخت تا بتواند درآمد خود را چند برابر کنید.
در دوره آموزش شینیون تخصصی ابتدا با فرم های صورت آشنا می شوید تا بتوانید مدل های شینیون متناسب با فرم صورت را انتخاب و اجرا کنید. تمامی مدل های رایج، از جمله شینیون های فرانسوی، رومی، هندی، کره ای، روسی، کلاسیک، ایرانی، دخترانه و غیره در این دوره آموزش داده می شود. در مرحله اول تمامی مدل های پر طرفدار که در بهترین آرایشگاه های تهران بالاترین تقاضا را دارد را فرا خواهید گرفت.
در مرحله بعد دوره آموزش شینیون تخصصی، نحوه انتخاب مدل شینیون متناسب با فرم صورت آموزش داده می شود. با گذراندن این دوره خواهید توانست بهترین مدل ها را برای هر فرد انتخاب کنید.
در دوره آموزش شینیون تخصصی بعد از شناخت و یادگیری انواع مدل ها و آشنایی با فرم صورت، می توانید با انجام کار عملی بر روی مدل زیر نظر مربی با تجربه و ماهر دانش و مهارت خود را محک بزنید.
بدیهی است که تعداد جلسات و ساعت های آموزش و سرفصل هایی که مورد بررسی قرار می گیرند در دوره آموزش شینیون تخصصی بیشتر از دوره های مبتدی است و قاعدتا هزینه بیشتری نیز باید برای آن پرداخت کنید. با گذراندن این دوره می توانید مدرک فنی حرفه ای و بین المللی معتبر دریافت کنید و به راحتی در سالن های آرایشی دیگر در لاین شینیون یا سالن خودتان مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید.

آموزش شینیون عروس

آموزش شینیون عروس به دلیل تقاضای بالا و درآمد نسبتا خوب همواره مورد استقبال هنرجویان قرار می گیرد. به دلیل تغییر سبک های آرایشی و شینیون لازم است آرایشگران برای بروزرسانی متدهای شینیون در این دوره شرکت کنند. شینیون عروس بسیار مهم است زیرا باید بهترین و به روز ترین مدل طوری انتخاب شود که با میکاپ و لباس عروس هماهنگ باشد و فرد در زیباترین حالت برای مهم ترین زندگیش قرار بگیرد.

به عبارت دیگر شینیون عروس اوج هنرمندی یک آرایشگر را نمایش می دهد. آرایشگر باید تمام مهارت و تخصص خود را به کار گیرد تا بتواند بهترین مدل را که متناسب با فرم چهره و جنس و نوع موها باشد و در عین حال با میکاپ و لباس عروس نیز مطابقت داشته باشد. علاوه بر اهمیت اجرای خوب و شیک مدل شینیون، ماندگاری آن نیز برای ساعات طولانی در روز عروسی باید در نظر گرفته شود.

سالن زیبایی شبنم نظیف یکی از بهترین آموزشگاه هایی است که با ارائه بهترین مدل های شینیون عروس تعداد بسیار زیادی هنرجو را توسط مربیان با تجربه و متخصص وارد بازار کرده است. آموزش شینیون عروس یکی از دوره های پرطرفداری است که توسط شبنم نظیف برگزار می شود. شینیون عروس یک کار کاملا تخصصی است که باید توسط فردی با تجربه انجام شود. در این دوره با ابزار و وسایل لازم برای اجرای تخصصی شینیون عروس آشنا می شوید و تمامی اکسسوری ها مانند تاج، گل، تور و سنجاق و غیره در انواع مختلف و نحوه انتخاب آن ها به شما آموزش داده خواهد شد.

مواد آرایشی با کیفیت مختص مو در برندهای مختلف به شما معرفی می شود. انواع مدل های شینیون عروس اروپایی، ایرانی، فرانسوی، کلاسیک، ساده و شیک در دوره آموزش شینیون عروس به شما آموزش داده خواهد شد. علاوه بر انواع مدل ها، نحوه استفاده از مدل های ترکیبی و تلفیقی را نیز خواهید آموخت تا بتوانید در شرایط خاص بهترین شینیون را اجرا کنید.

برج سالن زیبایی شبنم نظیف آماده ارایه خدمات حرفه ای پاکسازی صورت ، مانیکور ناخن، دوره آموزش میکاپ ، کراتین مو و سامبره مو در سعادت آباد، جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شبنم نظیف مراجعه کنید.