اسامی انواع مدل لاک ناخن جدید | خوشرنگ ترین لاک های دنیا که باید داشته باشید!

امروزه انواع و اقسام لوازم آرایشی و مدل های مختلف آرایشی روی صورت، موها و حتی ناخن ها انجام می شود. شاید در گذشته فقط چند رنگ لاک ناخن وجود داشت اما امروز دیگر اینطور نیست و انواع مدل لاک ناخن جدید را می توانید پیدا کنید. اگر دوست دارید مد و استایل خاص خودتان را داشته باشید بهتر است با خوشرنگ ترین لاک های دنیا آشنا شوید. در این مطلب از باملین می توانید با انواع لاک ناخن آشنا شوید و بهترین را برای خودتان انتخاب کنید.

 

بی بی بومر

 

یک طراحی ویژه و خاص است که با دستگاه مخصوصی رنگ به ناخن‌های شما پاشیده می‌شود! معمولا برای ناخن‌های بلند مناسب‌تر است. حالت آمبره و سایه روشن دارد و جلوه جذابی به انگشتان شما می‌بخشد.

 

کروم یا آینه‌ای

 

اگر دوست دارید ناخن‌هایتان مانند آینه انعکاس داشته باشد و برق بزند حتما از کروم استفاده کنید. یک پودر براق است که روی هر رنگ لاکی بخواهید برایتان می‌زنند.

 

اکلیلی

 

طرفداران لاک‌های اکلیلی معمولا آدم‌های شیطون و پرانرژی هستند. چون تحمل ۱۰ ناخن که همه بدرخشد و رنگ‌های تند داشته باشد از ساده‌پسندان برنمی‌آید. از جلوه‌ی زیبای آن نمی‌شود ساده گذشت! حتی اگر اهل سادگی هستید و باز دوست دارید گاهی اکلیلی را هم امتحان کنید، انتخاب یک انگشت در هر دست برای اینکه به رنگ اکلیلی دربیاید می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

 

نئونی

 

لاک‌های نئونی شبرنگ هستند. در نور کم درخشش جالبی دارند. برای مهمانی‌ها و جشن‌ها خیلی گزینه‌ی مناسبی هستند.

 

هولوگرام

 

یک لاک جدید که هفت رنگ است. یک لاک متالیک که با برخورد نور پرتویی از رنگ‌های مختلف از خودش ساطع می‌کند.

 

شنی

 

این لاک جذابیت‌های خودش را دارد ولی دردسر هم دارد! مانند شن حالت زبر دارد ولی روی آن از براق کننده استفاده می‌شود. این نوع لاک بیشتر مناسب فصل بهار و تابستان است.

 

مگنتی یا مغناطیسی

 

این لاک از براده‌های آهن تشکیل شده است و با یک آهن ربای کوچک آنها به سمت که شما می‌خواهید هدایت شده و رنگ و طرح متفاوتی روی ناخن شما شکل می‌گیرد. لاک بسیار جذابی است و می‌توانید از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید ولی هرچه رنگ تیره‌تر باشد جلوه بیشتری خواهد داشت.

 

مات

 

شاید خیلی از خانم‌ها تنها لاک براق را بپسندند ولی لاک‌های مات هم طرفداران زیادی دارند. جلوه زیبایی به دست شما می‌بخشند.

 

حرارتی

 

یک نوع لاک که سرگرمی خوبی هم است! با قرار گرفتن در معرض گرما رنگ آن تغییر می‌کند. جذاب است و برای کسانی که طرفدار سادگی هستند انتخاب مناسبی است.