استخدام آشپز خانم در منزل

استخدام آشپز خانم در منزل

استخدام آشپز خانم در منزل برای انجام امور منزل ، نظافت منزل و آشپزی در منزل به طور کلی اعزام و استخدام خانه دار یکی از خدمات شرکت پرستار سلام ( ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ ( ۱۰ خط ) با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت درخشان و سه شعبه درتهران می باشد.

استخدام آشپز خانم در منزل تهران : چرا انتخاب پرستار سلام بهترین گزینه است؟

در دنیای پرمشغله‌ی امروزی، یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها، دسترسی به یک آشپز حرفه‌ای و قابل اعتماد برای امور آشپزی در منزل است. به ویژه در شهر تهران، که زندگی با سرعت بالا و کمبود زمان برای تهیه غذاهای سالم و متنوع بیشتر احساس می‌شود. اگر شما نیز به دنبال یک آشپز خانم برای منزل خود هستید، موسسه پرستار سلام می‌تواند بهترین راه‌حل برای شما باشد.

استخدام آشپز خانم در منزل

چرا پرستار سلام ؟

پرستار سلام یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین موسسات ارائه دهنده خدمات مراقبتی و پرستاری در تهران است که علاوه بر ارائه خدمات پرستاری و نگهداری، خدمات آشپزی در منزل را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند. این موسسه با سال‌ها تجربه بیش از ۱۵ سال و داشتن کادری مجرب و متخصص، توانسته است رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود را جلب کند.

مزایای استخدام از طریق پرستار سلام :

۱٫ کیفیت و اطمینان : پرستار سلام تنها افرادی را استخدام می‌کند که از فیلترهای دقیق استخدامی عبور کرده و تجربه کافی در زمینه آشپزی دارند. این موسسه تاکید زیادی بر روی کیفیت خدمات و رضایت مشتریان دارد و پرسنل پرستار سلام دارای رزومه قابل استعلام هستند.

و کار در همینجا به پایان نمی رسد چون به صورت مستمر در حال دریافت بازخورد از کارفرمایان عزیز و گلچین کردن و آموزش داده به پرسنل خود هستیم ، همین یک مورد به تنهایی ثابت می کند که چقدر برای شغل و کسب و کار خود اهمیت و ارزش قائلیم و دست از سر مسیر پیشرفت هنوز برنداشته ایم.

۲٫ دارای بیشترین رضایتمندی مشتری : با توجه به توضیحات مورد یک مجموعه شرکت های پرستاری سلام دارای بیش از ۳۰۰۰ رضایتمندی مشتری در سال هستند ، شاید به ذهن تان برسد که تبلیغات است یا دروغ است ولی اگر با ما و پیگیری های ما برای حل چالش ها و مشکلات کارفرمایان ، خدمتکاران ، پرستاران و حتی پزشکانمان آشنایی داشتید که ان شاءالله آشنا خواهید شد این موضوع در ذهن شما نیز باور پذیر می شد.

۳٫ گارانتی بازگشت وجه فوری : با توجه به دو مورد بالا و اطمینان ما از توانایی حل چالش ها باید خاطر نشان کنم که پرستار سلام دارای گارانتی بازگشت وجه فوری می باشد که هیچ شرکتی این ضمانت نامه را ندارد و تا این حد از خدمات خود مطمئن نیست، ما از روز اول تاسیس شعبه مرکزی در مرزداران این ضمانت نامه را داشته ایم و به مرور که پرسنل پرستار سلام گلچین شده اند استفاده از آن نیز کمتر شده است.

هیچ کارفرمایی تمایل ندارد خدمات ضعیف دریافت کند و بعد از آن از گارانتی یا ضمانت نامه استفاده نماید و می خواهند تنها خیالشان راحت شود وقتی با شرکتی برای اولین بار هست که همکاری می کنند.

مشتریانی هستند که بیش از ۱۰ سال به صورت مداوم برا مراقبت از سالمند خود ( پدر و مادر خود ) از پرستار سلام مراقب سالمند گرفته اند و هنوز هم با افتخار در خدمتشان هستیم.

البته این مورد در اعزام خدمتکار در منزل برای خانه داری و انجام امور منزل و آشپزی رکوردهای کمتری به دلیل مسافرت های کارفرمایان عزیز به خارج از کشور دارد.

من یعنی نویسنده این متن و بیشتر همکارانم در پرستار سلام عاشقانه در پرستار سلام فعالیت می کنیم وقتی خدا به ما این لطف را داشته که دستی از دستان او روی زمین شویم و به افرادی که به دنبال بدست آوردن پول حلال هستند خدمت کنیم و وقتی خوشحالی این عزیزان و حتی عزیزانی که از خدمات این عزیزان استفاده می کنند، را حس می کنیم و می بینیم ، چی از این بهتر؟

عبادت ۱۰ جزء دارد که ۹ جزء آن تلاش برای کسب روزی حلال است: پیامبراکرم(ص)

۴٫ مشاوره رایگان : شما می‌توانید قبل از هر گونه اقدام، با کارشناسان این موسسه مشاوره رایگان داشته باشید تا بهترین گزینه متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید. گاهی مشاوره رایگان کارشناسان پرستار سلام به ثبت درخواست منتج نمی شود و قرار هم نیست تمام مشاوره های ما به ثبت درخواست منتج شود

اکثر اوقات تماس گیرنده ها با توجه به سوالات مناسب کارشناسان شرکت پرستار سلام و در پایان تماس خود تازه متوجه می شوند که دقیقاً به چه خدماتی و جند روز در هفته و چند ساعت در روز و یا به صورت دائم با قراداد رسمی و یا مقطعی به نیروی کار نیاز دارند و سپس خود کارشناسان ما آن ها را راهنمایی می کنند که اکنون که به نتیجه رسیدید ابتدا با پارتنر خود مشورت کنید و ما همیشه در دسترس و در خدمت شما هستیم.

۵٫ پشتیبانی مداوم : پرستار سلام نه تنها در طول فرآیند استخدام، بلکه در تمام طول مدت همکاری شما با آشپز خانم ، مراقب ، پرستار و … ، برای پیشرفت خود پرستار سلام ( با توجه به موارد ذکر شده در قسمت فوق ) پیگیری و پشتیبانی لازم را فراهم می‌کند تا هر گونه دغدغه‌ و چالشی را شاید جدید باشد و یا شاید تکراری برای چندهزارمین بار ، به سرعت برطرف کند.

این سوال پیش می آید که اگر پرسنل پرستار سلام گلچین شده هستند چرا چالش های تکراری هم پیش می آید ؟

سوال به جا و منطقی ای می باشد و بخش عمده آن مربوط به این می شود که کارفرمایی مه معمولاً برای اولین بار است که از خدمات این دسته از شرکت های خدماتی در منزل تهران مانند پرستار سلام استفاده می کند با شرح وظایف نیروی کار خود آشنایی ندارد و گاهی در ذهن خود متصور خدماتی بود که آن خدمات را در ابتدا بیان نکرده است.

۶٫ گزینه‌های متنوع : این موسسه قادر است براساس نیاز و سلیقه شما، آشپز خانم را برای شما فراهم کند که به طور کامل با سبک غذایی شما و خانواده‌تان آشنا باشد و به راحتی در صورت عدم رضایت شما نیروی کار ( آشپز خانم در منزل ، مراقبان ، پرستاران و … ) جایگزین می شوند( با توجه به اینکه شرکت پرستار سلام به عنوان یک شرکت با وجدان بین نیروهای کار شناخته شده است ، پرستار سلام توفیق این را دارد که باافراد زیادی در حال همکاری باشد ) و حتی می توانید از گارانتی بازگشت وجه فوری خود استفاده نمایید و هزینه خود ار پس بگیرید.

به کارفرماها و مشتریانی که عجله کرده اند همیشه هزینه هایشان عودت داده شده است و پرستار سلام تنها شرکتی در این دسته از خدمات در منزل است که گارنتی بازگشت وجه فوری و ضمانت نامه رسمی گارانتی بازگشت وجه فوری دارد.

البته ما این دسته از مشتریان عزیز خود را که گاهاً به مشتریان وفادار ما هم تبدیل می شوند می خواهیم تا کمی زمان دهند تا چالش را برطرف کنیم …

چرا پرستار سلام

۷٫ امنیت و اعتماد : پرستار سلام با انجام بررسی‌های دقیق و ارائه ضمانت‌های لازم، اطمینان می‌دهد که آشپز خانم استخدام شده در منزل تهران ، مراقب کودک و سالمند استخدام شده در منزل تهران کاملاً قابل اعتماد و حرفه‌ای است و گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد جدید و به تاریخ روز را مجدد تهیه می کنند و به شما می دهند.

آدرس آن ها چک شده است و درست است که اکثراً مستاجر هستند و جابه جایی هایی دارند ولی تاریخ جابه جایی آن ها در قولنامه هایشان هست و با توجه به آن در زمان جابه جایی از طرف شرکت آدرس جدید به صورت دقیق چک می شود.

برای ضمانت حسن انجام کار هم به شما کارفرمایان عزیز سفته ضمانت داده خواهد شد تا خیالتان آسوده باشد.

مدارک هویتی مانند اصل شناسنامه و اصل کارت ملی که یکی از آن ها دست شرکت است در اختیار شما قرار خواهد گرفت و …

۷٫ دارای سه شعبه در تهران : خیلی از اوقات مشتریان عزیز می خواهند به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنند اما به دلیل مشغله های خود و یا دور بودن آن شرکت به مسیرهای رفت و آمد خود منصرف می شوند ولی پرستار سلام با دارا بودن سه شعبه در تهران این مشکل و چالش را نیز برطرف نموده است.

شعبه مرزداران پرستار سلام در غرب تهران ( خریداری شده و اجاره ای نیست ) دقیقاً روبه روی ایستگاه مترو یادگار امام در خط ۶ مترو می باشد.

شعبه رسالت هم نزدیک میدان رسالت است ( پیاده ۲ الی ۳ دقیقه ) و شعبه شریعتی هم چسبیده به مارو شریعتی می باشد.

۸٫ پرستار سلام دارای مجوز رسمی و قرارداد رسمی قابل استعلام می باشد.

اگر به دنبال آرامش خاطر و اطمینان از کیفیت غذایی خود هستید، پرستار سلام می‌تواند همراه مطمئنی برای شما باشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، می‌توانید به وبسایت [ پرستار سلام ] ( https://www.hi-nurse.com ) مراجعه کنید یا با شماره‌های تماس های ( ۰۲۱۸۸۴۹۹۴۰۴ ( ۱۰ خط ) ( ۰۹۱۲۷۶۸۳۲۲۴ )این موسسه در ارتباط باشید.

استخدام آشپز خانم در منزل می‌تواند احساسات بسیار خوبی را در افراد ایجاد کند.

برخی از این احساسات عبارتند از:

* تسکین و آرامش : با سپردن مسئولیت پخت‌وپز به فرد دیگری، می‌توانید از دغدغه‌های روزانه و آشپزی رها شوید و به استراحت و لذت بردن از اوقات فراغت خود بپردازید.

لذت بردن از غذاهای متنوع و خوشمزه : یک آشپز حرفه‌ای از شرکت پرستار سلام می‌تواند انواع غذاهای مختلف و خوشمزه را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تازه برای شما تهیه کند و تنوع غذایی را در منزل افزایش دهد.

بهبود کیفیت زندگی : با داشتن غذای سالم و مغذی که توسط یک آشپز حرفه‌ای خانم از شرکت معتبر پرستار سلام تهیه می‌شود، می‌توانید به سلامتی خود کمک کرده و کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید و حتی با وقت گذاشتن بر روی اولویت های مهم تر زندگی مانند خانواده ، کتاب خواندن ، رفتن به دوره های آموزش موسیقی ، نقاشی ، ورزش کردن و … به بهبود کیفیت زندگی شما استخدام آشپز خان در منزلتان کمک می کند.

افزایش اعتماد به نفس : با داشتن یک آشپز حرفه‌ای، می‌توانید مهمانی‌های باشکوهی برگزار کرده و از میزبانی برای دوستان و خانواده خود با اطمینان خاطر و خیالی آسوده لذت ببرید.

صرفه جویی در زمان : با سپردن مسئولیت خرید مواد غذایی و پخت‌وپز به یک آشپز، می‌توانید زمان بیشتری را برای انجام کارهای مورد علاقه خود داشته باشید.

افزایش سطح رضایت‌مندی : با داشتن یک آشپز حرفه‌ای از بخش خدمات اعزام خانه دار برای نظافت منزل و آشپزی پرستار سلام، می‌توانید از وعده‌های غذایی خود لذت بیشتری ببرید و سطح رضایت‌مندی خود را افزایش دهید.

علاوه بر این، استخدام آشپز خانم در منزل می‌تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد، از جمله:

انعطاف‌پذیری : می‌توانید با توجه به نیازهای خود، ساعات کاری آشپز را تعیین کنید.

حفظ نظافت آشپزخانه و خانه : آشپز مسئول نظافت آشپزخانه و نگهداری از وسایل آشپزی و در صورت نیاز مسئول نظافت خانه و انجام امور منزل نیز است.

توجه به رژیم غذایی خاص : اگر رژیم غذایی خاصی دارید، آشپز می‌تواند با توجه به نیازهای شما غذا تهیه کند.

اما پیش از تصمیم‌گیری برای استخدام آشپز خانم در منزل، بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

هزینه : استخدام آشپز خانم هزینه‌ای در بر دارد که باید در نظر گرفته شود، برای دریافت اطلاعات بیشار با پرستار سلام تماس بگیرید.

فضای آشپزخانه : آیا آشپزخانه شما فضای کافی برای کار کردن یک آشپز را دارد؟

محرمانگی : آیا به حریم خصوصی آشپز احترام می‌گذارید؟

مدارک و مجوزها : از شرکت پرستار سلام برای اعزام آشپز ، مراقب ، پرستار و … بخواهید مدارک و مجوزهای لازم را به شما نشان دهد.

در نهایت، تصمیم‌گیری برای استخدام آشپز خانم به نیازها و اولویت‌های شخصی شما بستگی دارد.

می خواهم یک آشپز خانم در منزل تهران از شرکت پرستار سلام استخدام کنم که امور منزل ، نظافت منزل و آشپزی را هم انجام دهد، این آشپز خانم چه ویژگی هایی از نظر تجربه ، مهارت ، شخصیت و روان شناسی ، سلامت جسمی ، حتی مسیر حرکتش ( دور بودن ، نزدیک بودن ) و … باید داشته باشد؟

ویژگی‌های یک آشپز خانم ایده‌آل برای استخدام در منزل

استخدام یک آشپز خانم برای انجام امور منزل، تصمیم مهمی است. برای اطمینان از اینکه فرد مناسب را انتخاب می‌کنید، بهتر است به ویژگی‌های زیر توجه کنید:

  • تجربه و مهارت‌ها :
    آشپزی : داشتن تجربه کافی در پخت انواع غذاهای ایرانی و خارجی، آشنایی با رژیم‌های غذایی مختلف و توانایی تهیه غذاهای سالم و خوشمزه.
    نظافت : تسلط بر اصول نظافت منزل و توانایی انجام کارهای روزمره نظافتی مانند گردگیری، جارو کشیدن، شستن ظرف‌ها و نظافت سرویس بهداشتی.
    امور منزل : آشنایی با انجام سایر امور منزل مانند لباس شستن، اتو کردن، خرید مایحتاج منزل و نگهداری از گیاهان.

 

  • شخصیت و روانشناسی :
    مسئولیت‌پذیری : فردی منظم، دقیق و مسئولیت‌پذیر که بتوان به او اعتماد کرد.
    انعطاف‌پذیری : توانایی سازگاری با شرایط مختلف و انجام وظایف متنوع.
    صبر و حوصله : برخورداری از صبر و حوصله کافی برای انجام کارهای تکراری و روتین.
    احترام به حریم شخصی : رعایت حریم خصوصی خانواده و حفظ محرمانگی اطلاعات.
    روابط بین فردی خوب : توانایی برقراری ارتباط موثر و صمیمانه با اعضای خانواده.

 

  • سلامت جسمی :
    سلامت جسمانی کامل : نداشتن بیماری‌های مزمن که مانع از انجام کارهای فیزیکی شود.
    انرژی کافی : داشتن انرژی و توانایی انجام کارهای سنگین‌تر.

 

  • سایر موارد :
    سابقه کار : داشتن سابقه کار معتبر و توصیه‌نامه از کارفرمایان قبلی.
    مراجعه به شرکت‌های معتبر : انتخاب شرکتی مانند پرستار سلام که دارای سابقه طولانی در زمینه اعزام نیرو و ضمانت کیفیت خدمات است.
    مسیر حرکت : در نظر گرفتن فاصله محل سکونت شما تا محل کار نیروی خدماتی و بررسی امکان دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی.
    مراجعه حضوری ، مصاحبه و چند روز آزمایشی با حقوق : قبل از عقد قرارداد، به صورت حضوری با نیروی خدماتی ملاقات کرده و با او مصاحبه کنید.

 

  • نکات مهم هنگام استخدام آشپز خانم :
    تعیین انتظارات : قبل از استخدام، انتظارات خود را از نیروی خدماتی به طور شفاف بیان کنید.
    انعقاد قرارداد : قرارداد کتبی بین شما و شرکت خدماتی منعقد شود تا حقوق و تکالیف هر دو طرف مشخص شود.
    پرداخت به موقع حقوق : به موقع حقوق نیروی خدماتی را پرداخت کنید تا انگیزه او برای انجام کار بهتر افزایش یابد.
    ارزیابی عملکرد : به صورت دوره‌ای عملکرد نیروی خدماتی را ارزیابی کنید و در صورت نیاز، بازخوردهای لازم را به او و شرکت ارائه دهید.

با توجه به این موارد، می‌توانید نیروی خدماتی مناسبی را برای منزل خود انتخاب کنید و از خدمات باکیفیت او بهره‌مند شوید.

آیا می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت پرستار سلام یا فرآیند استخدام نیروی خدماتی دریافت کنید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه استخدام نیروی خدماتی، می‌توانید با شرکت پرستار سلام تماس بگیرید.

خدمات پرستار سلام

۱٫ پرستاری ، مراقبت و نگهداری از کودک در منزل ( پرستار کودک در منزل )

۲٫ پرستاری ، مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل ( پرستار سالمند در منزل )

۳٫ پرستاری ، مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل ( پرستار بیمار در منزل )

۴٫ خدمتکار برای امور منزل و آشپزی ( نظافت منزل و آشپزی )

۵٫ همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان )

خدمات پرستار سلام

۶٫ اعزام کارشناس زخم بستر و کارشناس زخم دیابت

۷٫ تزریقات پانسمان سرم تراپی سوند گذاری در منزل ، انجام انواع آزمایش‌ها در منزل

۸٫ اعزام پزشک ، فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

۹٫ و ….