برای فیکس شدن آرایشت باید از این کرم پودر استفاده کنی! | کرم پودری که شما رو توی دید و بازدید عید نجات میده

احتمالا شما هم برای عید نوروز این مشکل را داشته اید که بعد از روبوسی و دید و بازدید عید نوروز، آرایشتان کمرنگ تر می شود. برای جلوگیری از پاک شدن آرایش باید از کرم پودر ثابت کننده آرایش استفاده کنید که برای ساعت های زیادی باعث ماندگاری آرایش شما می شود. البته این مشکل در طول سال بارها و بارها به سراغ شما می آید و با تکاپویی که در طول روز به هر دلیل خواهید داشت، با این مشکل هم مواجه می شوید. در این مطلب از باملین بهترین کرم پودر برای ثابت کردن آرایش را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین کرم پودر فیکس کننده

 

  • کرم پودر ضدآب روبی سان

این کرم پودر ایرانی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اس پی اف ۳۰ دارد و پوشانندگی آن خوب است. برای انواع پوست استفاده می‌شود و ضدآب است و روی ماندگاری آن به راحتی می‌توانید حساب کنید.

قیمت آن حدود ۲۳۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

  • کرم پودر ۳۰ ساعته میبلین

برند میبلین را کمتر کسی نمی‌شناسد! محبوب خیلی از خانم‌هاست و کیفیت بالایی در همه زمینه‌های لوازم آرایشی دارد.

کرم پودر ۳۰ ساعته آن تمام فاکتورهای یک کرم پودر مناسب و ایده‌آل که می‌تواند آرایش را ماندگار کند دارد! برای انواع پوست مناسب است و از این جهت خیالتان راحت خواهد بود.

قیمت آن بین ۴۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان متغیر است!

  • کرم پودر ایزادورا مدل نچرال مات

این کرم پودر سوئدی هم برای انواع پوست مناسب است. در نهایت به شما یک بافت مخملی و صاف می‌دهد که موردپسند اکثر خانم‌هاست. آبرسانی خوبی دارد و از پیری پوست شما جلوگیری کرده و چین و چروک آن را پوشش می‌دهد. اگر پوست شما خشک است حتما قبل از استفاده از این کرم پودر مقداری کرم مرطوب کننده بزنید.

قیمت این کرم پودر حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

  • کرم پودر جوان کننده نوت

یک محصول با کیفیت دیگر که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. این کرم پودر حاوی روغن آرگان و پروتئین برنج است. برای طولانی مدت روی پوست شما می‌ماند و اس پی اف ۱۵ دارد. تنوع رنگ آن هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

قیمت کرم پودر نوت بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در نوسان است.

  • کرم پودر مات فلورمار

این برند ترکیه‌ای هم در کشور ما محبوبیت زیادی دارد. هم کیفیت و هم قیمت محصولاتش مناسب است. بیشتر از ۱۲ ساعت این کرم پودر روی صورت شما مانند لحظه اول می‌ماند و اس پی اف ۱۰ دارد. اجازه نمی‌دهد پوست شما خشک بشود و ترک بخورد و آبرسانی خوبی انجام می‌دهد.

قیمت این کرم پودر حدود ۳۳۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است.

  • کرم پودر بورژوا

با یک برند معروف دیگر چطور هستید؟! این کرم پودر بیش از ۱۶ ساعت دوام دارد. برای انواع پوست حتی پوست‌های خشک و حساس هم مناسب است. برای اینکه موجب جوش نمی‌شود می‌توانید به صورت روزانه هم مصرف کنید. ویتامین‌های زیادی دارد و کار آبرسانی را به خوبی انجام می‌دهد.

قیمت آن واقعا در بازار متغیر است و بین ۳۵۰ تا حدود ۸۰۰ هزار تومن دیده می‌شود!