بلیط مترو پرند چقدره؟ قیمت بلیط مترو تهران پرند مشخص شد!

به گزارش باملین در این روزها خبرهای زیادی درباره افتتاح مترو پرند منتشر شد که موجب خوشحالی مردم این شهر هم بود. اما بلیط مترو پرند چقدر است؟ اعضای شورای شهر تهران در این خصوص اعلام کردند که قیمت بلیط مترو پرند به تهران از ۱۳٫۶۵۰ تا ۱۵ هزار تومان است.

 موضوع تعیین قیمت بلیت مترو پرند به تهران در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد و تشکری هاشمی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در این باره گفت: نرخ این خط را با خط هشتگرد و خط تهران – کرج و همچنین نرخ تاکسی و ون‌ها مقایسه و بررسی کردیم.

وی افزود: همچنین در این زمینه لایحه‌ای با همفکری شهرداری تهران تهیه کردیم که به شهرداری اجازه می‌دهد تا مشخص شدن متولی این خط اجازه بهره‌برداری از این خط را داشته باشد.

به گفته تشکری هاشمی، ۱۳ هزار و ۶۵۰ برای کارت بلیت الکترونیک و برای بلیت یک سفره ۱۵ هزار تومان پیشنهاد دادیم که معادل نرخ مترو فرودگاه امام خمینی(ره) است.

وی اظهار کرد: البته درست این بود که قبل از افتتاح قرارداد حقوقی آن بسته می‌شد اما پیشنهاد ما این است نرخ تا آخر سال مشخص شود تا بلایی که سر شهرداری در مترو هشتگرد آمد، دیگر تکرار نشود.