بهترین رژ لب مایع و جامد کره ای موجود در بازار را بشناسید!

رژ لب از پرکاربردترین لوازم آرایشی برای خانم هاست که اکثر آنها از این محصول استفاده می کنند. این محصول آرایشی تاثیر زیادی در زیبا کردن لب ها دارد، اما باید سعی کنید بهترین کیفیت از این محصول را خریداری کنید. محصولات آرایشی کره ای از بهترین ها هستند و توصیه می کنیم برای خرید رژ لب هم محصولات کره ای را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب از باملین با بهترین رژ لب مایع و جامد کره ای آشنا خواهید شد.

۱- رژ لب مایع بروکلین گلد

رژ لب مایع بروکلین گلد یک رژ لب مات و بادوام و با غلظت رنگ بالا است که ماندگاری بالا (۲۴ ساعته) داشته و به دلیل برخورداری از ویتامین E موجب آبرسانی به لب ها می شود. این محصول دارای یک اپلیکاتور با طراحی بسیار دقیق بوده که رنگ ها را به صورت  کامل و یکدست پخش می کند و حالت دلخواه به لب ها می بخشد. این رژ لب ضد آب دارای رنگ های متنوعی است و به هیچ عنوان موجب خشکی و ایجاد ترک بر روی لب ها نمی شود.


۲- رژ لب جامد کلماتیس

رژ لب جامد کلماتیس یکی از پرطرفدارترین رژلب های موجود در بازار و ساخت کشور کره جنوبی می باشد. این رژ لب به دلیل برخورداری از ویتامین E و روغن های گیاهی موجب رطوبت رسانی به لب ها شده و رنگی واضح و طبیعی را بر روی لب ها به نمایش می گذارد. این رژ لب مات و مخملی دوام و پوشانندگی بالایی دارد و معطر است. علاوه بر این از تاییدیه FDA و استاندارد GMP نیز برخوردار می باشد.


۳- رژ لب مایع اتود مدل Dear Darling

رژ لب مایع اتود مدل Dear Darling محصولی با بافت سبک است و برای آرایش ملایم و روزانه مناسب است. این رژ لب ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد، فاقد ماده مضر سرب است و هیچ گونه حس خشکی و چسبندگی بر روی لب ها ایجاد نمی کند. علاوه بر این به واسطه برخورداری از ترکیبات مغذی موجب رطوبت رسانی به لب ها شده و شادابی و جذابیت طبیعی را برای لب های شما به ارمغان می آورد. این رژ لب فاقد چربی است و به عنوان رژگونه نیز می توان از آن استفاده کرد.


۴- رژ لب جامد منسلی مدل ایرپاد

رژ لب جامد منسلی مدل ایرپاد محصولی سبک با ماندگاری بالا و رنگدانه های بسیار قوی است که پوشش دهی بسیار بالایی داشته و تنها با یک بار کشیدن بر روی لب ها رنگ و اثر بی‌نظیری از خود به جای می گذارد. این محصول به دلیل برخورداری از ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده پوست لب‌ها را به‌خوبی مرطوب و آبرسانی کرده و موجب افزایش نرمی، شادابی و اکسیژن رسانی به بافت پوست و لایه‌های زیرپوستی لب می شود. ساختار کرمی و نرم این رژ لب موجب شده تا به هیچ عنوان احساس کشیدگی و خشکی بر روی لب ها ایجاد نشود. این محصول همچنین فاقد سرب، الکل، رنگ‌دانه‌های مصنوعی و اسانس مصنوعی بوده و هیچ گونه عوارض منفی به دنبال ندارد.


۵- رژ لب جامد پیرونا مدل ویتامین E

رژ لب جامد پیرونا یکی از باکیفیت ترین رژلب های موجود در بازار است که به واسطه برخورداری از ویتامین E و خواص آنتی اکسیدانی از سلول های لب در برابر انواع آسیب محافظت کرده و از ایجاد هر گونه ترک و خشکی جلوگیری می کند. علاوه بر این لب هایی نرم و لطیف برای شما به ارمغان آورده و فاقد هر گونه ماده مضر برای پوست می باشد.