بهترین غذاسازهای همه کاره بازار زیر ۷ میلیون تومان

بهترین غذاساز همه کاره بازار در رنج قیمت زیر ۷ میلیون تومان کدام است؟ آیا همه غذاسازهای همه کاره ارزش خرید دارند؟ غذاساز همه کاره یک وسیله برقی پرکاربرد است که علاوه بر داشتن کاسه غذاساز که برای خردکردن مواد خوراکی به کار می رود، دارای تیغه های مختلف جهت تهیه سالاد، دارای مخلوط کن ، سری آبمیوه گیری و سری های مختلف برای پوره کردن و هم زدن مواد است. این وسیله برقی انواع زیادی دارد که هر کدام با کاربردهای مختلف طراحی می شوند. از این رو انتخاب غذاساز همه کاره در رنج قیمت زیر ۷ میلیون تومان نیازمند اطلاعات و تجربه بالا است. در ادامه این مطلب علاوه بر معرفی بهترین مدل های غذاساز همه کاره بازار ، بهترین مدل های زیر ۷ میلیون تومان را به شما معرفی می کنیم.

بهترین غذاسازهای همه کاره بازار

نکات مهم در انتخاب غذاساز همه کاره

اگر چه نام این دستگاه غذاساز همه کاره است، اما کاربرد هر مدل با هم فرق دارد. همه غذاسازهای بازار همه کاره نیستند. و مدل های همه کاره هم دارای قابلیت های متفاوتی هستند و نمی توان یک انتظار را از همه آنها داشت. اگر هدف شما فقط خردکردن سبزی و گوشت در کنار تهیه سالاد است، غذاساز تک کاره بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اما اگر قابلیت های دیگری از دستگاه می خواهید لازم است بیشتر دقت کنید. از این رو لازم است قبل از خرید هر غذاساز همه کاره، نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • غذاسازهای همه کاره برعکس غذاساز تک کاره که فقط یک کاسه و تیغه خردکن دارند، دارای سری ها و لوازم جانبی مختلفی هستند. بنابراین در حین خرید این وسیله لازم است که جنس بدنه و قطعات کامل دستگاه را بررسی کنید.
  • غذاساز همه کاره اقلام زیادی دارد به همین دلیل در حین خرید باید بررسی کنید که شما برای کارهای خود به چه قطعات و لوازم جانبی نیاز خواهید داشت. برای مثال اگر شما در منزل مخلوط کن دارید، لازم نیست که غذاساز همه کاره شما حتما پارچ مخلوط کن داشته باشد. شما می توانید غذاسازی انتخاب کنید که به جای مخلوط کن دارای رنده های سالادساز بهتری باشد. بنابراین با توجه به نیاز خود، مشخص کنید که از دستگاه غذاساز چه انتظاراتی دارید و می خواهید چه قطعاتی داشته باشد.
  • مشخصات موتور، قدرت و توان موتور غذاساز را بررسی کنید. اگر دستگاه دارای موتور با سیم کشی مسی باشد، خیلی دیرتر داغ خواهد کرد و می توانید زمان بیشتری با خیال راحت از دستگاه کار بکشید. هر چقدر قدرت و وات دستگاه بالاتر باشد، سریع تر و بهتر می تواند کارهای شما را انجام دهد.
  • داشتن سنسور هوشمند و سنسور ایمنی برای دستگاه غذاساز همه کاره ضروری است. این دو سنسور کمک می کنند زمانیکه قطعات دستگاه به خوبی چفت نشده باشد، دستگاه برای ایمنی شما روشن نشود. از طرفی سنسور هوشمند دستگاه در زمان لغزش زیاد آن فعال می شود و برای جلوگیری از آسیب دیدن غذاساز آن را خاموش می کند.
  • قابلیت های غذاساز بسیار مهم است. هر قابلیت غذاساز همه کاره را باید به صورت جداگانه بررسی کنید. برای مثال اگر دستگاه دارای قابلیت سالادساز و رنده برقی است، باید تعداد رنده ها، جنس تیغه ها، نوع کارکرد رنده و کیفیت آن را بررسی کنید.
  • ظرفیت کاسه های غذاساز و پارچ و لیوانهایی که به همراه آن است را بررسی کنید. کاسه غذاسازهای همه کاره دارای ظرفیت نیم الی ۳ لیتری است. و پارچ های مخلوط کن همراه آنها معمولا یک و نیم لیتری هستند. اما برای اطمینان در حین خرید شما باید مشخصات کامل دستگاهی که مد نظر دارید را بررسی کنید.
  • قیمت غذاساز یکی از مهمترین نکات در خرید این وسیله برقی است. اگر قیمت غذاساز همه کاره بسیار بالا باشد، شما می توانید به خرید وسایل تکی هم فکر کنید. چرا که در غذاسازهای همه کاره، تمام قطعات غذاساز بر روی یک موتور سوال می شوند. بنابراین بهتر است قیمت دستگاه را در نظر بگیرید و مطمئن شوید ارزش خرید دارد.

بهترین غذاسازهای همه کاره بازار زیر ۷ میلیون تومان

در مقاله ای از سایت بی بی سی گود فود به بررسی بهترین مدل های غذاساز برای خردکردن و رنده کردن مواد خوراکی پرداخته شده اما در این مقاله مدل های رده بالا که قاعدتا قیمت های بالایی هم دارند و اکثرا در ایران موجود نیستند، پرداخته شده است. در آن مقاله متوجه می شوید که برندهایی مانند بوش ، فیلیپس ، کنوود و براون حرف اول بازار را می زنند. اما قیمت های آنها بالا بوده و بیشتر پول مارک از شما می گیرند. از این رو طبق تجربه و نظرات سایر مشتریان می توانید به لیست زیر اعتماد کنید.

غذاساز ۲۵ کاره روگن آلمان مدل ۱۶۲۰

غذاساز همه کاره روگن ۱۶۲۰ بهترین دستگاهی است که در منزل می توانید داشته باشید. این غذاساز دارای قابلیت خردکن، رنده برقی ، سالادساز ، مخلوط کن ، آسیاب برقی ، آب مرکبات گیر ، آبمیوه گیر ، همزن برقی و غذاساز بزرگ است. در واقع شما با خرید این دستگاه صاحب چند دستگاه مهم می شوید. ای غذاساز دارای موتور قدرتمند ۱۱۰۰ وات واقعی با سیم کشی مسی است. داشتن قطعات با متریال با کیفیت ، ایمنی بالا دستگاه و قابلیت های بسیار زیاد باعث شده است در سال های اخیر جزو پرفروش ترین غذاسازهای همه کاره بازار باشد. بنابراین اگر قصد خرید غذاساز همه کاره دارید، قطعا غذاساز روگن ۱۶۲۰ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

غذاساز 25 کاره روگن آلمان مدل 1620

آبمیوه گیری و غذاساز فوما ژاپن مدل ۹۲۶

این دستگاه از برند خوشنام فوما ژاپن دارای قابلیت آبمیوه گیری ، مخلوط کن ، خردکن و غذاساز است. از این رو برای کسانیکه عاشق نوشیدنی های خوش طعم و سالم هستند و بیشتر از هر وسیله به نوشیدنی ساز و خردکن نیاز دارند، بهترین انتخاب است. موتور قدرتمند ۸۰۰ وات واقعی دستگاه در کنار قطعات باکیفیت از این دستگاه یک وسیله ایمن و پرکاربرد ساخته است.

غذاساز ۱۲ کاره عرشیا آلمان مدل ۱۳۷۸

غذاساز ۱۲ کاره عرشیا یکی دیگر از بهترین غذاسازهای همه کاره بازار است که با موتور قدرتمند ۸۰۰ وات واقعی ، ظرف خردکن ۱٫۵ لیتری ، پارچ مخلوط کن ۱٫۵ لیتری ، ۴ عدد دیسک رنده برقی مختلف و غذاساز حرفه ای خود میزبان شما خواهد بود. این غذاساز حرفه ای دارای امکانات غذاسازی بسیار پیشرفته ایست و جنس بدنه و متریال آن بالاترین کیفیت را دارد. با کمک این دستگاه می توانید انواع نوشیدنی ، دسر و سالادهای خوشمزه را آماده کنید.

گوشت کوب و غذاساز ۹ کاره سنکور مدل ۵۵۰۱

اگر در منزل آبمیوه گیری و مرکبات گیر دارید و غذاساز را برای تهیه بهترین انواع خوردنی های ، پوره ها و سالادها نیاز دارید، این غذاساز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. غذاساز ۹ کاره سنکور دارای قابلیت خردکن، غذاساز ، گوشت کوب، همزن برقی ، رنده برقی و سالادساز است. با کمک رنده های ریز و درشت، چیپس ساز و قطعات مختلف این دستگاه می توانید زیباترین انواع سالاد را تهیه کنید. این غذاساز دارای موتور قدرتمند ۱۰۰۰ وات واقعی است و تمام قطعات آن از بهترین متریال فلز و پلاستیک تهیه شده اند.

غذاساز 9 کاره سنکور 5501

غذاساز ۱۸ کاره کاستلو مدل ۴۱۰

غذاساز کاستلو یکی دیگر از بهترین غذاساز همه کاره بازار است که با موتور قدرتمند ۸۰۰ وات واقعی که دارد، می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این غذاساز دارای تیغه های متنوع سالادساز، سری های همزن ، ظرف غذاساز بزرگ بوده و می تواند بهترین خوردنی ها را برای شما آماده کند. اگر غذاساز با کاسه بزرگ می خواهید، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

غذاساز کنوود مدل fdp03

این مدل غذاساز مارک کنوود به نسبت سایر مدل های این برند قیمت مناسب تری دارد. دارای ظرف غذاساز بزرگ ، پارچ مخلوط کن ، تیغه های رنده برقی مختلف ، سری همزن و امولسیون ساز است. تنظیمات سرعت مختلف دستگاه به شما کمک می کند، مواد را با سرعت های متفاوت و به میزان مشخصی خرد کنید. موتور این غذاساز ۷۵۰ وات واقعی است. از بین غذاسازهای مختلف بازار، تنها مدلی است که به رنگ سفید طراحی شده و می تواند ست خوبی برای سرویس جهیزیه سفید رنگ باشد.

غذاساز فکر مدل mr.chef quadro

غذاساز مستر چف دارای یک کاسه غذاساز بزرگ با طراحی منحصر به فرد است. تیغه های مختلفی برای رنده کردن مواد در سایز و طرح های مختلف در آن تعبیه شده است. این غذاساز دارای یک گوشت کوب قدرتمند، سری های همزن باکیفیت و یک کاسه خردکن بزرگ است. موتور قدرتمند ۱۰۰۰ وات دستگاه از آن یک وسیله برقی حرفه ای ساخته است. اگر غذاساز با همین چند کاربرد نیاز دارید، بهترین انتخاب در رنج قیمت خودش است. به دلیل ابعاد استانداردی که دارد، فضای زیادی هم از شما اشغال نمی کند.

خرید بهترین غذاسازهای همه کاره بازار

برای خرید مدل های مختلف غذاساز همه کاره، می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. فروشگاههای آنلاین تنوع بیشتری از غذاسازهای همه کاره دارند. اگر می خواهید همه مدل های معرفی شده را با مناسب ترین قیمت در بازار تهیه کنید، فروشگاه اینترنتی ژینال به عنوان مرجع خرید غذاساز انتخاب خوبی است. این فروشگاه علاوه بر قیمت مناسب محصولات به شما مشاوره خرید رایگان ارائه می دهد. بسته بندی محصولات فروشگاه عالی است و در کمترین زمان ممکن، بسته شما را درب منزل تحویل می دهند.