بهترین ماشین ظرفشویی که میتونی با ۳۰ میلیون بخری! + لیست قیمت

به گزارش باملین ماشین ظرفشویی یکی از لوازم کاربردی آشپزخانه است که دیگر برخلاف گذشته در اکثر آشپزخانه ها دیده می شود و به یک وسیله جداناپذیر از آشپزخانه تبدیل شده است. در طول روزها بارها و بارها به ظرف شستن نیاز پیدا می کنید و اینکه مداوم از پای گاز و آشپزی به سمت سینک و ظرف شستن بروید احتمالا اعصاب شما را خرد کند. اگر بتوانید با توجه به بودجه ای که دارید یک ماشین ظرفشویی ایده آل با قیمت مناسب را بخرید دیگر این دغدغه را نخواهید داشت و در طول روز احتمالا فقط یکبار این ماشین را روشن می کنید و تمام ظروف تمیز به شما تحویل داده می شوند. در ادامه با بهترین ماشین ظرفشویی که با کمتر از ۳۰ میلیون تومان می توان خرید آشنا می شوید.

محصول پیشنهادی ما: ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M (قیمت: ۳۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان)

ماشین ظرفشویی SMS46MW20M بوش یکی از ماشین لباسشویی های باکیفیت این برند است که ۱۴ نفر ظرفیت دارد و با داشتن ۶ برنامه شستشوی اصلی و ۳ برنامه شستشوی ویژه در شستشوی ظروف به کمک شما آمده است. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول برخورداری از موتور EcoSilence Drive می باشد که عملکردی بهینه همراه با صرفه جویی در انرژی و بدنه عایق با حداقل میزان صدا (۴۶ دسی بل) را به ارمغان می آورد. این محصول با دارا بودن فناوری Active Water علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب می شود. سیستم  Aqua Stop یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول است که  جریان آب وارد شده به دستگاه را کنترل کرده و در صورت تشخیص نشتی، سریعا از ورود آب به دستگاه جلوگیری می کند.

 

 

این ماشین ظرفشویی به سه سبد مجهز شده است، طبقه پایین مخصوص ظروف بزرگ، طبقه میانی برای قرار دادن فنجان و لیوان و طبقه بالایی برای قرار دادن قاشق و چنگال است. از جمله دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به رده مصرف انرژی ++A، قابلیت تشخیص تعداد ظروف سنسور، تشخیص میزان آب، سیستم محافظت از ظروف شیشه ای، نشانگر میزان نمک و جلا دهنده، شستشوی فوق بهداشتی با دمای بالا، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، شستشوی شبانه و شستشو با دمای خودکار اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی به یک نمایشگر برای نشان دادن عملکرد دستگاه و وجود تدابیر ایمنی همچون قفل کودک نیز مجهز شده است.

 

اگر پیشنهاد ما مورد توجه شما قرار نگرفت، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر داشته باشید؛

مدل ماشین ظرفشویی ظرفیت تعداد برنامه های شستشو میزان صدا رده مصرف انرژی قابلیت های ویژه قیمت
الگانس EL9016 ۱۵ نفر ۸ برنامه ۴۹ دسی بل ++A برنامه نصف ظرفیت، افزودن ظروف حین شستشو ۳۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان
اسنوا SDW-246T ۱۴ نفر ۶ برنامه ۴۹ دسی بل +++A عیب یاب هوشمند، تشخیص نشتی آب ۳۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان
جی پلاس GDW-J441W ۱۴ نفر ۶ برنامه اصلی و ۳ انتخابی ۴۶ دسی بل ++A شستشو با نصف ظرفیت، خشک کن ظروف با باد گرم ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ایکس ویژن M140-W-S ۱۴ نفر ۸ برنامه ۴۴ دسی بل ++A نمایشگر LED، شروع شستشو در زمان دلخواه ۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان