بهترین و ارزانترین ریمل ابرو بی رنگ که باید داشته باشید!

ریمل از جمله اقلام آرایشی پرکاربرد است که می تواند باعث پرپشت تر شدن ابروهای شما شود. قطعا ابروهای پرپشت و مرتب و طبیعی می تواند در زیبایی و جذابیت شما تاثیر زیادی داشته باشد. هر چقدر که هماهنگ بودن و قرینه بودن ابروها اهمیت دارد، باید به مرتب و پرپشت بودن ابروها نیز دقت داشته باشید. در این مطلب از باملین قصد داریم بهترین و ارزانترین ریمل ابرو بی رنگ را به شما معرفی کنیم.

 

 

بهترین و ارزانترین ریمل ابرو بی رنگ

 

۱٫ ریمل ابرو بی رنگ جین اشلی مدل ۲۴۴۲

ریمل ابرو بی رنگ جین اشلی مدل ۲۴۴۲ یکی از بهترین ریمل ابروها برای حالت دادن به ابروها است. فرمولاسیون این ریمل ابرو بی رنگ کاملا گیاهی است و به ریشه و پیاز ابروهای شما آسیبی نمی‌رساند. ماندگاری این ریمل ابرو بی رنگ، تقریبا ۵ الی ۶ ساعت است که نسبت به بسیاری از برندها ماندگاری بهتری دارد. اگر فرمولاسیون داخلی این ریمل ابرو حاوی مواد شیمیایی بود، ممکن بود که ماندگاری بیشتری داشته باشد، اما مواد اولیه ساخت آن پر است از روغن‌های گیاهی مثل هسته انگور و ویتامین E. با استفاده از ریمل ابرو بی رنگ جین اشلی، به راحتی می‌توانید به ابروهای خود فرم داده و از زیبایی آن لذت ببرید.

چرا ریمل ابرو بی رنگ جین اشلی مدل ۲۴۴۲ بهترین انتخاب است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث شده است ریمل ابرو بی رنگ جین اشلی مدل ۲۴۴۲ را به شما پیشنهاد کنیم و آن را بهترین ریمل ابرو معرفی کنیم، سفیدک نزدن آن پس از استفاده است. دلیل این مساله نیز فرمولاسیون گیاهی آن است. بعلاوه، این ریمل ابرو بی رنگ پس از استفاده به سرعت خشک شده و نیاز به مراقبت پس از آرایش ندارد. ضمنا، این محصول به پرپشت نشان دادن ابروها کمک می‌کند و آن را برجسته‌تر از پیش نشان می‌دهد. از این رو، اگر برخی از نقاط ابروهایتان خالی شده باشد، به‌راحتی می‌توانید با باقی ابروها و این ریمل ابروی بی رنگ نقاط خالی ابروهایتان را پر کنید.

اگر پیشنهاد ما در مورد ریمل ابرو بی رنگ برای شما قابل قبول نبود به گزینه‌هایی که در ادامه بررسی می‌شوند فکر کنید:

۲٫ ریمل ابرو بی رنگ فانوما مدل Strong Lift

ساخت ایران، بافت ژل و صابونی، حالت‌دهنده، بدون سفیدک، جلوگیری از آسیب به ابرو، لیفت بسیار قوی، ماندگاری بالا.

۳٫ ریمل ابرو بی رنگ اسنس ا Essence colorless eyebrow mascara

ساخت ایتالیا، حالت دهنده، بدون سفیدک، لیفت خوب، ماندگاری متوسط، مناسب برای ابروهای پرپشت و پررنگ.

۴٫ ریمل ابرو بی رنگ مک MAC

ساخت کانادا، ماندگاری ۸ ساعته، فاقد پارابن، بافت ژلی، بدون سفیدک زدن، بدون ریزش، لیفت بسیار قوی، حالت دهنده قوی.

۵٫ ریمل ابرو بی رنگ Shape It بیولیس

ساخت ترکیه، ماندگاری بالا، فرم‌دهی عالی، بدون نیاز به تمدید، حاوی مواد مغذی اسید آمینه، پپتید و D-پانتنول، بدون سفیدک، بافت سبک.