بهترین و پرفروش ترین کرم پودر کره ای ۲۴ ساعته در بازار ایران

کرم پودر از مهمترین و کاربردی ترین لوازم آرایشی است که کاربرد اصلی آن پوشاندن لکه ها و نواقص صورت افراد است. اگر می خواهید پوستی صاف و یکدست داشته باشید، باید بهترین کرم پودرهای موجود در بازار را بشناسید تا بهترین خرید را انجام دهید. احتمالا شما هم صورت صاف و یکدست کره ای ها را دیده اید. کرم پودرهای کره ای از مواد طبیعی مانند چای سبز، موسین حلزون و بره موم ساخته می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند که می توانند به زیبایی شما کمک کنند. در این مطلب از باملین به معرفی بهترین کرم پودر کره ای پرداخته ایم.

 

۱- کرم پودر لتراست

کرم پودر لتراست یکی از کرم پودرهای بادوام است که از ترکیبات سیلیکونی خاص و سبک و فاقد چربی برخوردار بوده و به دلیل داشتن SPF 30 بخوبی از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این محصول حالتی صاف و یک دست بر روی پوست شما بوجود آورده، منافذ باز پوست را کاهش می دهد، روغن و براقیت پوست را کنترل می کند و فاقد چربی است. این کرم پودر در ۶ رنگ مختلف ارائه می شود و برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک و مستعد آکنه مناسب است.

 

 

۲- کرم پودر BB میشا

بی بی کرم میشا محصولی با فرمولاسیون سبک است که برخلاف سایر کرم پودرها، به هیچ عنوان موجب سنگینی آرایش شما نمی شود و در یک مرحله آسان برای یک زیرسازی بی عیب و نقص، رطوبت رسانی ماندگار و محافظت از پوست به کار می رود. این محصول به دلیل برخورداری از هیالورونیک اسید، سرامید، عصاره برگ رزماری و گل بابونه پوست را رطوبت رسانی کرده و به دلیل برخورداری از SPF42 بخوبی از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کرده و خاصیت ضد چین و چروک و روشن کنندگی دارد.

 

 

۳- کرم پودر امیلی

کرم پودر امیلی محصولی بادوام با بافت نرم و ابریشمی است که جلوه ای مات و یکدست به پوست شما می بخشد و از چرب شدن آن جلوگیری می کند. این محصول با برخورداری از رنگدانه های ساطع کننده نور پوست شما را شاداب کرده و برای انواع پوست خصوصا پوست های ترکیبی مناسب است. این کرم پودر ۶ رنگ مختف دارد، فاقد پارابن و روغن و حاوی رایحه مناسب برای پوست می باشد و می توانید از آن به عنوان کانسیلر برای رفع رد جوش، لک ویا سیاهی دور چشم استفاده نمایید.

 

 

۴- کرم پودر VOV

کرم پودر VOV محصولی با قدرت پوشانندگی بالا است که تمامی لک‌ها، جای جوش‌ و ناهمواری‌های پوست را می پوشاند و ظاهری یک دست برای پوست شما به ارمغان می آورد. این محصول  حاوی ترکیبی از مرغوب‌ترین مرطوب‌کننده‌های گیاهی، رنگدانه‌های معدنی و همچنین ویتامین C بوده و پوست را بخوبی آبرسانی، ترمیم و درمان می کند و چربی آن را نیز کنترل می نماید. این کرم پودر ماندگاری بالایی دارد، ضد آب است و در چند رنگ بندی متنوع متناسب با انواع پوست ارائه می شود.

 

 

۵- کرم پودر لیدو

کرم پودر آبرسان لیدو یک محصول فوق العاده سبک، بدون چربی و با بافت ابریشمی است که از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری کرده و پوستی زیبا و شاداب با پوشش مات و طبیعی برای شما به ارمغان می آورد. این محصول بر پایه آب تولید شده، ضد لک، ضد پیری و ضد آب است و میزان چربی پوست را کنترل می کند. علاوه بر این موجب کلاژن سازی پوست شده و برای پوست های نرمال و چرب مناسب است. این محصول ۱۲ رنگ مختلف دارد.