به همراه ریمل های رنگی از این رژ لب ها استفاده کن!

 ریمل های رنگی از اقلام آرایشی هستند که می توانند در زیبایی چهره شما تاثیر زیادی داشته باشند و این روزها خیلی ترند و پر استفاده شده اند. اما باید بدانید که برای جذابیت و زیبایی بیشتر این ریمل های رنگی را به همراه چه رنگی از رژ لب ها استفاده کنید. معمولا در آرایش های فانتزی و خاص از ریمل های رنگی استفاده میشود، به همین دلیل هم معمولا توصیه میشود به همراه آنها از رژ لب های رنگ های فانتزی استفاده کنید. در این مطلب از باملین این موضوع را مورد بررسی قرار میدهیم.

 

 

رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره ۰۳ pinky nude

اگر از ریمل‌های رنگی آبی استفاده می‌کنیم، بهتر است که رنگ رژ لب‌هایمان نود باشد. دلیل این مساله نیز این است که وقتی ما از ریمل‌های آبی رنگ استفاده می‌کنیم یک بخش از آرایش که مربوط چشمان ما است را بسیار چشم‌گیر کرده‌ایم. از این رو بهتر است لب‌هایمان به‌صورتی اغراق‌آمیز آرایش نشوند. ما با استفاده از رژ لب نودی مثل رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره ۰۳ pinky nude می‌توانیم جذابیت چشم‌هایمان را به صورت چندبرابر جلوه دهیم. این نوع رژ لب، با تنالیته صورتی ترکیب رنگی حیرت‌انگیز با رنگ آبی مژه‌هایمان به همراه خواهد داشت.

 

 

 

چرا رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره ۰۳ pinky nude بهترین انتخاب است؟

استفاده از رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره ۰۳ pinky nude تنها به این دلیل که متناسب با ریمل رنگی آبی است، معرفی نشده است. این رژ لب، رنگدانه‌هایی بسیار طبیعی و قوی دارد که می‌تواند به تثبیت سبک آرایش کمک کند. بعلاوه، رژ لب جامد مات Nude Look گلدن رز شماره ۰۳ pinky nude با بافتی مخملی، ماندگاری بسیار بالایی دارد. این رژ لب حاوی ویتامین E بوده و به لب‌ها آبرسانی می‌کند. برند گلدن رز، محصول کشور ترکیه است و کیفیت آن به متخصصین لوازم آرایش ثابت شده است.

 

 

۱٫ رژ لب مناسب با ریمل قرمز: رژ لب جامد این لی مدل Rebel Red شماره ۳۱۰

ساخت ایران، رنگ قرمز، ماندگاری بالا، فاقد سرب و مواد آلرژی زا، حاوی رنگدانه‌های طبیعی، پوشش‌دهی بالا، مناسب برای استفاده به همراه ریمل قرمز که جذابیت شما و آرایشتان را هزار برابر می‌کند.

 

۲٫ رژ لب مناسب با ریمل زرد: رژ لب جامد نوت مدل Deep-impact شماره ۰۵

ساخت ترکیه، رنگ قهوه‌ای، فاقد سرب و پارابن، حاوی رنگدانه‌های قوی، پوشش‌دهی بالا، حاوی ویتامین E، ظاهری درخشنده، مناسب برای استفاده به همراه ریمل زرد که باعث می‌شود چهره شما درخشش و روحی دوباره بگیرد.

 

۳٫ رژ لب مناسب با ریمل بنفش: رژ لب مایع گلدن رز مدل LONG STAY شماره ۰۳

ساخت ترکیه، رنگ یاسی کبود، ماندگاری بالا، جلوه‌ای مات، حجم ۵٫۵ میلی‌لیتر، فاقد پارابن، حاوی روغن آووکادو، مناسب برای استفاده به همراه ریمل بنفش که هماهنگی بی‌نظیری در سبک آرایش شما به وجود می‌آورد.

 

نکته درباره رژ لب مناسب ریمل بنفش: با ریمل رنگ بنفش می‌توانیم از تمامی رژ لب‌هایی که رنگ نود و طیف رنگی بنفش و صورتی دارند استفاده کرد.

 

۴٫ رژ لب مناسب با ریمل سبز: رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S87

ساخت ایران، رنگ قهوه‌ای متمایل به آجری، بافت نرم و کرمی، رنگدانه‌های قوی، جلوه براق، مناسب برای استفاده به همراه ریمل سبز و آرایش‌هایی با طیف سبز رنگ.