دختر داریوش مهرجویی کیه؟ + پیج اینستاگرام مونا مهرجویی

به گزارش باملین، مونا مهرجویی، دختر داریوش مهرجویی کشته شده میباشد.حال به عکس های پیج اصلی اینستاگرام و بیوگرافی وی بهمراه سن و متولد چه سالی است می پردازیم.

 

مونا مهرجویی و خانواده

آیدی پیج اصلی اینستاگرام مونا مهر جوبی دختر داریوش مهرجویی

monnamehr@

 

مونا مهرجویی، متولد دهه ۸۰، دختر داریوش مهرجویی، کارگردان مشهور ایرانی، و وحیده محمدی‌فر، بازیگر سینما، است. او تنها فرزند این زوج است.

 

مونا مهرجویی

 

مونا مهرجویی در حال حاضر دانش آموز است و دو بردار و خواهر نانتی از ازدواج اول پدرش با خانم فریار جواهریان به نام های مریم و صفا دارد.

مونا فرزند سوم داریوش مهرجویی است که با آنها زندگی میکرد. او اولین شاهد مرگ غم انگیز پدر و مادرش در روز ۲۲ مهر ۱۴۰۳ بود که واکنش های زیادی به همراه داشت.

مونا مهرجویی یک دختر دهه هشتادی علاقمند به هنر و بخصوص نقاشی است که این مورد را از پیج اینستاگرام او به خوبی می‌توان متوجه شد. مونا به دلیل زندگی در یک خانواده با پیشنیه کاملا هنری، کاملا تحت تاثیر این فضا بوده است.

مونا مهرجویی اولین کسی بود که با قتل پدر و مادرش در خانه مواجه شد. او در ساعت ۲۰:۵۰ روز ۲۲ مهر ۱۴۰۳ طی پیام پدرش برای آمدن به خانه جهت صرف شام به سمت خانه برمیگردد و در ساعت ۲۲:۲۵ به منزل پدرش در کرج رسید، اما کسی در را باز نکرد و مجبور شد تا با کلید وارد خانه شود که ناگهان با اجساد پدر و مادرش مواجه شد.