راهنمای انتخاب تابلو مدرن برای دکوراسیون‌های خاص

انتخاب تابلو مدرن برای دکوراسیون منزل، دغدغه بسیاری از افرادی است که به داشتن یک منزل زیبا با طراحی داخلی منحصربه‌فرد اهمیت می‌دهند. تابلوهای دکوراتیو، یکی از اکسسوری‌های منزل هستند که تأثیر بسیار زیادی در زیبایی منزل و طراحی داخلی دارند. سالن پذیرایی در هر خانه نیز، اولین مکانی است که مهمانان شما با آن برخورد می‌کنند؛ بنابراین نحوه طراحی و چیدمان سالن پذیرایی باید به‌گونه‌ای باشد که سایر نقاط منزل را، زیباتر و خاص‌تر نشان دهد.

 حال این سؤال مطرح است که برای خرید یک تابلو مدرن، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ در ادامه این مطلب، به پاسخ این سؤال خواهیم پرداخت.

 انواع تابلو مدرن دکوراتیو، کدام است؟

 قبل از انتخاب تابلو مدرن، ابتدا بهتر است با انواع آن آشنا شوید. تابلوهای دکوراتیو در هر سبکی که باشند، دارای انواع متنوعی هستند که شما متناسب با محیط و سلیقه خود می‌توانید از آن استفاده کنید. انواع تابلو مدرن عبارت است از:

  1. تابلو مدرن شنی

  2. تابلو مدرن نقاشی

  3. تابلو مدرن برجسته

  4. تابلو مدرن خطاطی

  5. تابلو مدرن لایت باکس

  6. تابلو مدرن سه بعدی

  7. تابلو مدرن چندتکه

  8. تابلو مدرن عکس

 در زمان انتخاب و خرید تابلو مدرن، باید به چه معیارهایی توجه داشته باشیم؟

 همان‌طور که گفتیم، استفاده از تابلو دکوراتیو نقش پررنگی در تکمیل‌کردن چیدمان منزل دارد؛ به همین علت باید در زمان انتخاب تابلو مدرن، به ابعاد، طرح و رنگ آن توجه بسیار زیادی کنیم. درصورتی‌که تابلو خریداری شده در هریک از موارد ذکر شده، با محیط منزل تناسب و هماهنگی نداشته باشد؛ نتیجه نهایی چندان مطلوب نخواهد شد. در ادامه به راهنمای انتخاب تابلو مدرن برای دکوراسیون‌های خاص خواهیم پرداخت.

  1. به سبک چیدمان و طراحی دکوراسیون منزل خود توجه کنید:

 زمانی که می‌خواهید یک تابلو دکوراتیو مدرن برای منزل خود انتخاب کنید؛ با تنوع بسیار زیادی از سبک‌ها و مدل‌های مختلف تابلو، مواجه خواهید شد. برای اینکه برای انتخاب تابلو مدرن دچار سردرگمی نشوید؛ باید به سبک هر تابلو دقت کرده و تنها از میان تابلوهای مدرن، یکی را برای دکوراسیون منزل خود، انتخاب کنید.

 بدیهی است که استفاده از یک تابلو دکوراتیو با سبک کلاسیک و مجلل برای منزلی با چیدمان مدرن، جلوه زیبایی نخواهد داشت.

  1. به ارتفاع سقف اتاقی که می‌خواهید تابلو را در آنجا نصب کنید؛ توجه کنید:

 استفاده از تابلو دکوراتیو می‌تواند به اصلاح محیط منزل شما نیز، کمک کند. برای مثال اگر سقف منزل کوتاهی دارید می‌توانید با انتخاب تابلو مدرن عمودی، باعث بلندتر دیده‌شدن ارتفاع دیوار خود شوید. البته لازم به ذکر است که بهتر است تابلو مدرن افقی بر روی دیوارهای افقی نصب شوند تا نمای زیباتری داشته باشد. همچنین محل نصب تابلو دکوراتیو باید به‌نوعی باشد که در راستای دید بیننده با قدی متوسط قرار گرفته باشد.

  1. قبل از خرید تابلو مدرن، محل نصب آن را پیدا کنید:

 شاید مهم‌ترین و اولین نکته در زمان انتخاب و خرید یک تابلو دکوراتیو، اطلاع دقیق از محلی است که تابلو باید در آنجا نصب شود. درصورتی‌که قصد نصب تابلو مدرن بر روی یک دیوار بزرگ را داشته باشید؛ بهتر است برای افزایش جذابیت محیط، تابلو در دیوار پشتی مبلمان قرار بگیرید. برای این منظور باید در نظر داشته باشید که هرگز طول تابلو مدرن از طول کاناپه بیشتر نشود.

 لازم به ذکر است که شما می‌توانید تابلوهای مدرن را در ابعاد کوچک‌تر برای روی میز، شلف و… نیز؛ خریداری کنید.

  1. به ابعاد تابلو مدرن توجه کنید:

 همان‌طور که گفتیم ابعاد تابلو دکوراتیو تأثیر بسیار زیادی بر جذابیت دکوراسیون داخلی دارد؛ بنابراین بهتر است تابلوهای دکوراتیو بسیار بزرگ را برای دیوارهای خالی و دکوراسیون‌های داخلی خلوت تهیه کنید. توجه داشته باشید که تابلوهای بزرگ باید در یک نگاه توجه بیننده را به خود معطوف کنند؛ بنابراین حتماً آن را در نقطه کانونی محیط نصب کنید.

 لازم به ذکر است که شما می‌توانید از چند تابلو با ابعاد مختلف نیز، در کنار یکدیگر بر روی یک دیوار بزرگ استفاده کنید.

  1. در زمان انتخاب تابلو مدرن، به رنگ دکوراسیون داخلی منزل خود دقت کنید:

 علاوه بر تناسب سبک تابلو دکوراتیو، رنگ آن نیز باید با محیط شما همخوانی داشته باشد؛ این کار به باعث ایجاد یک کنتراست زیبا میان تابلو مدرن و سایر لوازم منزل شما خواهد شد. برای مثال اگر در سالن پذیرایی منزل شما، مبلمانی با رنگ خنثی طوسی قرار دارد؛ بهتر است از تابلو مدرن با رنگ شاد مانند قرمز یا نارنجی استفاده کنید.

  1. به‌تناسب ترکیب رنگ تابلوهای مختلف با یکدیگر توجه کنید:

 اگر قصد استفاده از چند تابلو دکوراتیو در کنار یکدیگر را دارید؛ بهتر است تابلوهای روشن و تیره را در کنار یکدیگر نصب کنید. برای این منظور باید تابلوهای تیره را بالا و تابلوهای روشن را پایین‌تر قرار دهید. همچنین بهتر است رنگ‌های به‌کاررفته در تابلو، مکمل یکدیگر باشند تا یک تضاد زیبا به وجود آید. لازم به ذکر است که مفهوم تابلوهای دکوراتیو چندتکه باید با یکدیگر تناسب داشته باشند.

 یکی از ترندهای پرطرف‌دار برای خرید تابلو مدرن، تابلوهای هنری چندتکه است. این تابلوها معمولاً دارای ۳ یا ۴ تکه مکمل هستند که در زمان نصب در سالن پذیرایی، باعث افزایش جذابیت آن می‌شود.

 چرا خرید آنلاین تابلو مدرن بهتر از خرید حضوری است؟

 اکنون که با مهم‌ترین نکات برای انتخاب تابلو مدرن آشنا شدید؛ می‌توانید به‌سادگی بهترین تابلو مدرن را برای منزل خود انتخاب و خریداری کنید. اما هنوز هم برای یافتن یک طرح زیبا، باید زمان کافی صرف کنید! این مسئله باتوجه‌به مشغله کاری بسیار بالا روزانه، افزایش ترافیک در خیابان‌ها، عدم وجود طرح‌های متنوع در فروشگاه‌ها و… امری سخت به نظر می‌آید.

 این مشکلات با فروشگاه اینترنتی آریکان آرت، به‌عنوان یکی از بهترین فروشندگان انواع تابلو دکوراتیو کاملاً برطرف شده است. با خرید آنلاین تابلو مدرن شما می‌توانید در منزل و در کوتاه‌ترین زمان، طرح‌های بسیار زیاد و متنوعی را مشاهده کنید؛ آن‌ها را بارهاوبارها بررسی کرده و اقدام به ثبت سفارش کنید. سایت آریکان آرت دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و علاوه بر آسودگی خاطر شما برای پرداخت آنلاین، تضمینی بر کیفیت و قیمت محصولاتش نیز، محسوب می‌شود.

 تابلو دکوراتیو شما در کمترین زمان توسط پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ آماده شده و درب منزل ارسال خواهد شد. تابلو دکوراتیو آریکان آرت، قابلیت شستشو با تضمین ماندگاری وضوح تصویر را نیز، دارا است. برای مشاهده انواع تابلو دکوراتیو مدرن، به این سایت مراجعه کنید.