راهنمای خرید کتونی آدیداس

آدیداس به‌عنوان بزرگترین و مطرح‌ترین تولیدکننده انواع لوازم ورزشی، پوشاک و کتونی‌های زیبا و خارق‌العاده در جهان است. که که یک برند آلمانی بوده و از محبوب ترین نام‌های تجاری برای ورزشکاران به‌شمار می‌آید. با توجه به استفاده از به روزترین و مدرن ترین تکنولوژی از بهترین و حرفه ای ترین برندهای ورزشی آدیداس است. که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از محصولات این برند استفاده می کنند.

گذشته برند آدیداس

همه‌چیز از دو برادر داسلر شروع شده، دو نابغه در تولید کفش. یکی از آن دو آدولف داسلر، حتی در جنگ جهانی اولم خدمت کرده بود. آدولف در ساخت کفش‌های آدیداس نقش اساسی داشته. رادولف و آدولف (آدی) داسلر همیشه کنار هم بودن و اولین کار آن ها دمپایی‌های روفرشی بود.

بعد از آن، با تولید کفش‌های ورزشی، که سبک و با طراحی خاصی بودن، وارد بازار کفش‌های ورزشی شدند. در سال ۱۹۲۸، ورزشکاران آلمانی از کفش های این دو برادر، خیلی استقبال کردند. اما در ۱۹۴۹، به دلیل اختلافات، آدولف و رادولف تصمیم گرفتند که همکاری بینشان را قطع کنند و هر کدام به تنهایی کار کنند. آدی داسلر در سال ۱۹۸۴ اسم تجاری آدیداس رو ثبت کرد، که اختصار اسم خودش (آدی + داسلر) بود. از آن زمان تا به امروز، کفش‌های آدیداس با بهترین مواد و طراحی‌های خاص تولید می شوند و خیلی محبوب شدند.

ویژگی های کتونی آدیداس

انعطاف پذیری

اغلب کتونی های آدیداس عملکرد محور بوده و دوخت آن به گونه ای است که بیشترین رضایت را به همراه دارد. یکی از مهم ترین و مدرن ترین تکنولوژی که در این برند استفاده شده سبب حفظ پاها در برابر ضربه و فشار می شود که در نهایت راحتی پاها را به همراه دارد.

دوام

کتونی های اورجینال مانند نایک و آدیداس قیمت بالایی نیز دارند. به همین خاطر دوام کتونی مورد استفاده بسیار مهم می باشد. در زمان خرید کتونی اسپرت به دنبال جنس پارچه با کیفیت ، زیره لاستیکی و محکم و دارای اصطکاک و کنترل خوب و مناسب باشید.

کتونی راحت

برای خرید و استفاده از کتونی برای دویدن ، پیاده روی و استفاده روزمره باید دنبال کتونی راحت باشید. در واقع کتونی مورد استفاده باید قابل تنفس باشد تا برای استفاده در هر آب و هوا و مدت طولانی مشکلی نداشته باشد. حتما دقت کنید که کتونی مورد نظر شما فیت پا ، حمایت کننده و کاملا راحت باشد.

برتری های کتونی آدیداس

طراحی و استایل

کتونی های آدیداس دارای طراحی های جذاب و مدرن هستند که مورد پسند بسیاری از افراد می باشند. در واقع این نوع کتونی ها اغلب با طراحی های خاص و فناورانه ای که به دنبال افزایش عملکرد و کارایی هستند تولید می شوند.

راحتی

بسیاری از مدل های کتونی آدیداس با استفاده از فناوری های پیشرفته در صنعت کفش سازی تولید می شوند که سبب ارائه راحتی بیشتر به پاها می شود. این فناوری های بکار رفته کمک به تسریع فرایند پیاده روی و همچنین فشار را بر پاها کاهش می دهند.

عملکرد و کارایی

مدل های از کتونی آدیداس برای ورزش های مانند دویدن، بسکتبال، و فوتبال طراحی شده اند. این کفش ها عملکرد بالایی را ارائه می دهند که با توجه به نوع ورزشی که انجام می دهید مدل های مختلفی را می توانید انتخاب کنید.

تشخیص کتونی آدیداس اورجینال از فیک

کتونی آدیداس اورجینال در قسمت پشت پاشنه برچسب ندارد که در نوع فیک اینگونه نیست.

آدیداس اورجینال به همراه کتونی بندهای اضافه نیز در بسته بندی شکیل و زیبا عرضه می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است. در نوع فیک این بندها وجود ندارد اگر هم باشد فاقد کیفیت است.

کیفیت بالا دوخت کتونی آدیداس اورجینال از مهم ترین مشخصه آن است. اگر کتونی که خریداری کرده اید دارای دوخت ناقص و پاره است به اصل بودن آن شک کنید.

زیر زبانه کتونی اورجینال برند آدیداس شماره سریال درج شده که برای دو لنگه کفش باید یکسان باشد. در نهایت اگر این شماره سریال وجود ندارد یا با یکدیگر مشابه نیست قطعا نوع فیک است.

در کتونی فیک برچسب آدیداس به صورت استیکر دوخته یا چسبیده می شود. در مقابل در کتونی اورجینال لوگو آدیداس حک شده یا سوزن دوزی شده است.

جمع بندی

کتونی های برند آدیداس همگی بادوام ، انعطاف پذیر، سبک و خوش پا هستند. در واقع کتونی آدیداس از آن دسته کفش های پرطرفدار است که برای پیاده روی ، انجام کارهای روزمره ، ورزش و… مناسب است. فروشگاه فوت کلاب عرضه کننده انواع کتونی برند و اورجینال با بهترین کیفیت می باشد.