رکورد ثبت سفارش آنلاین خدمات گردشگری شکسته شد

من گزارش میدم باملین به گزارش شرکت مسافرتی علی بابا، این شرکت فعال در حوزه گردشگری در هفته های پایانی بهمن ماه ۱۴۰۲ موفق به ثبت عدد جدیدی در کارنامه فروش خود شده است.

طبق آمار منتشر شده از سوی این شرکت، علی بابا در ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ موفق شد با ثبت رکورد ۲ سفارش در ثانیه، رکورد فروش قبلی خود را که ۱٫۳ سفارش در ثانیه بود جابه جا کند.

آرش خسرویان، معاون بازاریابی شرکت مسافرتی علی بابا، درباره رکورد فروش جدید این شرکت گفت: «در مقایسه با رکورد قبلی که ۱٫۳ سرویس در ثانیه بود، رشد قابل توجهی داشتیم. البته ذکر این نکته ضروری است که بخش قابل توجهی از بازار گردشگری همچنان آفلاین است، به عنوان مثال در بخش پروازهای خارجی، سهم بازار آفلاین به ۷۰ درصد می رسد. این رکورد برای ما بسیار مهم است زیرا نشان می دهد که با توجه به راحتی که بسترهای آنلاین در اختیار جامعه قرار می دهد و همچنین تغییرات کلی در فرهنگ خرید که در سایر صنایع شاهد آن هستیم، علاقه عموم به خرید آنلاین در حوزه گردشگری را نشان می دهد. این یک افزایش است.”

خسرویان در خصوص تاثیر این آمارهای جدید بر رشد کسب و کار علی بابا می گوید: «اگرچه تمرکز اصلی ما بر افزایش کیفیت خدمات مسافرتی، ایجاد یک تجربه سفر شایسته و توسعه کیفیت خدمات مسافرتی برای ایرانیان است، اما این رکوردهای فروش به دلیل اینکه آنها نتیجه تلاش هستند. اعتماد تک تک اعضای علی بابا و البته مشتریان ما به ما برای ما بسیار ارزشمند است. ما همچنان مانند روزهای ابتدایی کسب و کارمان، تلاش‌های عمده‌ای را روی موضوع پیشبرد رشد کیفی همراه با رشد کمی انجام می‌دهیم.

این شرکت در آستانه ۱۰ سالگی خود قرار دارد و با پیشروی بازار آنلاین سفر در کارنامه خود، موفق شد رکورد ثبت سفارش در زمینه پلتفرم های آنلاین فروش خدمات مسافرتی را با روند رو به رشدی تغییر دهد.

-پایان-