صدا دادن پکیج ایران رادیاتور هنگام روشن شدن

صدا دادن پکیج ایران رادیاتور هنگام روشن شدن

در این مقاله از سایت قطعات پکیج به بررسی علت صدا دادن پکیج ایران رادیاتور می‌پردازیم، احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که پکیج هنگام روشن شدن با صدای انفجاری یا صدا دار روشن می‌شود. صدا دادن پکیج علت های مختلفی دارد و ابتدا باید بررسی کنیم که کدام ناحیه از پکیج صدا می‌دهد و همینطور چه نوع صدایی تولید می‌کند و بعد از آن مشکل صدا دادن پکیج را رفع کنیم و از همه مهم تر علت بروز خرابی را هم بررسی و برطرف کنیم تا دوباره مشکل صدا بوجود نیاید.

به توصیه کارشناسان فروش قطعات یدکی پکیج و سرویسکاران متخصص با انجام بازدیدهای سالانه و سرویس های دوره ای منظم از سلامت پکیج و تجهیزات گرمایشی خود اطمینان حاصل کنید. جهت استعلام قیمت و خرید قطعات پکیج از فروشگاه اینترنتی قطعات پکیج با کارشناسان فروش با شماره های ۰۹۳۵۷۴۸۴۹۵۹ – ۰۵۱۳۸۶۵۰۹۶۵  تماس بگیرید.

بررسی علت های صدا دادن پکیج و ترفندهایی برای رفع مشکل صدا دادن پکیج معرفی می‌کنیم.

  • کثیف شدن الکترود جرقه زن و مشعل پکیج

با گذشت دو یا سه سال از کارکرد پکیج الکترود جرقه زن و مشعل پکیج کثیف می‌شوند و دوده می‌گیرد در نتیجه هنگامی که شیر برقی گاز را باز می‌کند و ترانس جرقه عمل جرقه زنی را انجام می‌دهد در حالی نوک الکترود کثیف شده جرقه خیلی ضعیف تولید می‌شود و با تجمع گاز در محفظه احتراق مشعل با حالت انفجاری روشن می‌شود.

با استفاده از یک تکه سنباده و پارچه نم دار مشعل و الکترود جرقه را تمیز کنید مشکل رفع می‌شود در صورت نیاز به اعزام تعمیرکار به محل و تعمیرات پکیج در مشهد با دما خدمات تماس بگیرید

  • خرابی فن پکیج

فن پکیج وظیفه مکش و هدایت دود و محصولات احتراق به فضای بیرون را بر عهده دارد به مرور زمان پروانه فن بخاطر جذب دود و غبار، سنگین می‌شود و همچنین بلبرینگ های فن به دلیل خشکی و اصطکاک بالا صدای آزار دهنده و غیر طبیعی تولید می‌کند و اگر پیشگیری های لازم را انجام ندهید فن به طور کامل از کار می‌افتد

سرویس پروانه فن و روغن کاری بلبرینگ ها، مشکل صدای فن را رفع می‌کند.

  • رسوب گرفتگی مبدل اصلی پکیج

مبدل اصلی پکیج از لوله های u شکل تشکیل شده و توسط شعله آب پکیج را گرم میکند و بعد مدتی رسوبات آب در جداره داخلی لوله مبدل جذب میشود رسوب گرفتگی مبدل اصلی موجب جوش آوردن و صدا دادن پکیج میشود

برای رفع این مشکل باید حتما از یک متخصص با تجربه برای رسوب زدایی پکیج کمک بگیرید، تا از صدا دادن پکیج جلوگیری کنید. و توصیه می‌کنیم که نسبت به انجام سرویس های دوره ای پکیج و نصب رسوب گیر مغناطیسی پکیج اقدام کنید.

  • رسوب گرفتگی مبدل صفحه ای پکیج

تجمع رسوبات در مبدل صفحه ای یا مبدل ثانویه هم باعث تولید صدای نگران کننده در دستگاه میشود بهتر است بگوییم وجود هرگونه رسوب در قطعات داخلی پکیج و مبدل اصلی و صفحه ای و مسدود شدن مسیر جریان آب باعث جوش آوردن و تولید سر و صدای هشدار دهنده می‌شود در این شرایط حتما پکیج را خاموش کنید و هشدارها را جدی بگیرید تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوید

  • عدم هواگیری پکیج

وجود هوا در مدار شوفاژ باعث صدای تق تق و صدا دادن پکیج باشد.

برای حل این مشکل باید پکیج و رادیاتورها را به طور تک تک هواگیری کنید، برای این کار به آچار هواگیری نیاز است.

  • خرابی پمپ پکیج

روتور پمپ پکیج با دور تند می‌چرخد تا آب داغ را در مدار شوفاژ و رادیاتورها به جریان بیندازد به دلیل فرسودگی روتو پمپ، پکیج در زمان روشن شدن صدا دار کار می‌کند تا وقتی که پمپ کاملا از کار بیفتد روتور پمپ پکیج قابل تعمیر نیست و باید توسط تعمیرکار متخصص تعویض شود پیشنهاد می‌کنیم برای قیمت و خرید پمپ پکیج از فروشگاه اینترنتی قطعات پکیج با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

  • شیلنگ رابط فنری

شیلنگ های رابط فنری (فلکسی) به دلیل عبور اب دچار لرزش و ارتعاش میشوند و تولید صدای زوزه میکند

برای رفع این مشکل یا از شیلنگ های حصیری استفاده کنید یا شیلنگ های فنری را با چسب برق، چسب کاری کنید

  • انجام نشدن سرویس های دوره ای

انجام بازدید و سرویس های دوره ای به طور منظم مشکلات احتمالی را به حداقل می‌رساند صدا دادن پکیج ایران رادیاتور هنگام روشن شدن از مواردی است که در زمان شروع سر و صدای پکیج، باید عیب یابی شود. به صورت کلی تغییر حالت دستگاه در این مواقع، می‌تواند علت ایجاد صدا باشد.

ترکیدگی پکیج در زمستان به دلیل بی توجهی به شرایط کاری پکیج و شرایط جوی و نگهداری غلط

توصیه می‌کنیم که هنگام انجام سرویس های سالانه تست های تغییر وضعیت پکیج توسط تعمیرکار متخصص و با تجربه انجام شود در برخی از مواقع ممکن است هنگام تغییر حالت پکیج، گردش آب به درستی انجام نشود که این موضوع می‌تواند سر و صدای ناهنجاری به دنبال داشته باشد. در چنین مواقعی این موارد می‌توانند باعث بروز سر و صدای اضافی در دستگاه شوند.

  • بسته بودن شیرهای رفت‌ و برگشت رادیاتور

  • خرابی کیت تعمیر شیر سه طرفه پکیج

  • خرابی یا گیر کردن پمپ سیرکوله

  • رسوب گرفتگی مبدل های پکیج

  • کثیف شدن پروانه فن پکیج

  • خرابی موتور شیر سه طرفه
  • هواگیری نکردن پکیج

  • خرابی شیر برقی گاز

به صورت کلی صدا دادن پکیج ایران رادیاتور هنگام روشن شدن باید به صورت کامل مورد بررسی و عیب یابی قرار گرفته و اقدامات لازم برای از بین بردن منبع صدا و عامل بروز نقص فنی انجام شود.

آیا صدای پکیج خطرناک است؟

معمولا بعد از شنیدن هرگونه سر و صدای اضافی از دستگاه، این سؤال برای افراد پیش می‌آید که آیا صدای پکیج خطرناک است؟ در ابتدا باید در پاسخ به این سؤال بگوییم که به هیچ عنوان جای نگرانی وجود ندارد، چون که پکیج مجهز به برد الکترونیکی و سنسورهای کنترل لحظه ای هست و در هنگام بروز هر گونه خطری سریعا پکیج خاموش می‌شود بهتر است بدانید که بروز این صداها می‌تواند به دلایل مختلفی داشته باشد که شما با مشورت با یک تکنسین متخصص در این زمینه، می‌توانید اطلاعات کافی درباره آن‌ها به دست آورید.

در برخی از مواقع ممکن است بروز صدا از پکیج به دلایلی مانند کاهش فشار پکیج باشد. این موضوع کاملا طبیعی بوده و در برخی از مواقع رخ می‌دهد، به هیچ عنوان نیازی به نگرانی ندارد. گاهی اوقات نیز علت سر و صدا می‌تواند مواردی مانند ایراد در محفظه احتراق، عیب در شیر سه راهه، رسوب در مبدل و … باشد. در چنین مواقعی به محض تشخیص اختلال به وجود آمده، باید برای سرویس و تعمیر دستگاه اقدام کنید تا آسیب به سایر قسمت‌های پکیج وارد نشود

هر نوع صدا در پکیج نشانه چیست؟

یکی دیگر از موضوعاتی که درباره سر و صدای پکیج باید بدانید، این است که هر نوع صدا در پکیج نشانه چیست؟ صداهایی مانند تق تق کردن یا زوزه کشیدن همراه با لرزش بدنه پکیج و صدای جوش آوردن آب پکیج با شناسایی صداهای مختلف و علت آن‌ها، شما می‌توانید در زمان مناسب برای تعمیر دستگاه اقدام کنید تا هیچ‌گونه آسیب مضاعفی به دستگاه شما وارد نشود. بهتر است کار عیب یابی سر و صدای پکیج را به سرویسکار متخصص بسپارید و از هرگونه خود تعمیری و کنجکاوی خودداری کنید تا علاوه بر پیشگیری از آسیب به خود و اطرافیان از پرداخت هزینه های تعمیرات را هم پیشگیری کنید.

تعمیرات پکیج در مشهد

در صورت نیاز به اعزام سرویسکار متخصص پکیج به محل و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در مشهد با سایت قطعات پکیج تماس بگیرید لازم به ذکر است که تمام خدمات پکیج در محل و بدون جابجایی پکیج به کارگاه انجام می‌شود تا هم در زمان و هم در پرداخت هزینه های سرویس صرفه جویی شود و همچنین همه خدمات در حضور مشتری انجام می‌شود پس با خیالی آسوده درخواست خود را به سرویس کاران تاسیسات دما خدمات بسپارید.

خدمات مشتریان  ۰۹۳۵۹۰۰۴۹۵۹ – ۰۹۱۵۸۱۵۴۸۱۲