لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام (لینک حذف اکانت اینستا)

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام با لینک مستقیم و فوری در این آموزش از سایت باملین به شما داده می شود. پس اگر لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام را با آموزش کامل ویدیویی، تصویری و متنی می خواهید این آموزش جامع را تا پایان ببینید.

لینک دیلیت اکانت اینستاگرام به معنای حذف اکانت اینستا به صورت دائمی است. ما در این مطلب لینک دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی و حذف اکانت اینستاگرام سریع با کامپیوتر را به صورت عکس و متن مطابق آخرین آپدیت اینستا در اختیار شما قرار دادیم. اگر در طول حذف اکانت اینستا یا دلت اکانت اینستاگرام خود دچار مشکلی شدید سریعا به ما اطلاع دهید تا به شما کمک کنیم.

 

حذف سریع اکانت اینستاگرام به چه معناست؟

حذف سریع اکانت اینستا یا پاک کردن اکانت اینستاگرام به معنی حذف دائمی پروفایل شما از اینستاگرام برای همیشه است. توجه داشته باشید بعد از حذف پیج اینستاگرام خود به هیچ وجه نمی توانید وارد آن شوید!

 

 

لینک مستقیم دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

برای حذف اکانت اینستاگرام تان به صورت موقت و دائمی به این لینک https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ مراجعه کنید. سپس در ادامه آموزش مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام با لینک مستقیم به شما داده شده است.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل چگونه است؟

برای دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل کافی است گوگل را باز کنید و عبارت “دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل” را جست و جو کنید. سپس طبق مراحل گفته شده پیش بروید تا به راحتی بتوانید دیلیت اکانت پیج اینستاگرام خود را انجام دهید.

 

سایت دیلیت اکانت اینستاگرام معتبر کدام است؟

معتبر ترین سایت دیلیت اکانت اینستاگرام، خود اینستاگرام است. اگر از سایت های دیگر اقدام به پاک کردن و حذف اینستاگرام خود کنید ممکن است در آینده برای شما مشکلاتی پیش آید!

 

آموزش تصویری دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی موبایل

  1. برای دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی شروع لازم است وارد سایت اینستاگرام شوید. سپس از شما خواسته می‌شود برای ورود مشخصات حساب خود را وارد کنید. (لینک حذف اکانت اینستاگرام)
  2. برای ورود به صفحه‌ی اصلی دلت اکانت اینستا، نام کاربری و رمز عبور اکانتی را که مایل به پاک کردن دائمی آن هستید، وارد کنید.
  3. بعد از واردکردن اطلاعات اکانت و لمس گزینه‌ی Log in، به صفحه‌ی اصلی حذف اکانت اینستا منتقل خواهید شد. در این صفحه کادر مربوط به دلایل حذف حساب را انتخاب نمایید.
  4. یکی از گزینه‌های کادر ” ?why are you deleting your account “را انتخاب کنید.
  5. در مرحله بعدی باید پسورد پیج خود را در کادر مشخص شده در تصویر، وارد کنید؛ سپس کادر مشخص شده در قسمت پایین و سمت چپ صفحه را لمس کنید.
  6. در صورتی که نسبت به حذف اکانت اینستا مطمئن هستید، در صفحه‌ی باز شده گزینه‌ی قبول یا OK را انتخاب نمایید.
  7. حالا کافیست تا مهلت مشخص شده وارد اکانت اینستاگرام خود نشوید تا اکانت شما برای همیشه پاک شود!

 

حذف دائمی اکانت اینستاگرام ورژن جدید

در این روش باید تمام مراحل بالا را طی کنید و در مرحله آخر باید روی گزینه delete account instagram کلیک کنید. کار تمام شده است و پیج اینستاگرام شما برای همیشه پاک شده است.