ژینا گل من که شادمهر به آن اشاره داشت که بود؟ / رمزگشایی از عشق قدیمی شادمهر عقیلی

به گزارش باملین شادمهر عقیلی که طرفداران بسیار زیادی در ایران و خارج از کشور دارد، با اجرای دوباره‌ی آهنگ خاطره انگیز ژینا گل من در کنسرتش باعث شد که دوباره ذهن به سمت ژینا کلانتری برود. اگر دوست دارید بدانید ژینا کلانتری کیست و الان کجاست این گزارش را بخوانید.

 

ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

 

شادمهر و ژینا

 

ژینا کلانتری نامزد سابق شادمهر عقیلی می باشد که پس از مدتی از یک دیگر جدا شدند. پس از شروع رابطه شادمهر از وابستگی شدید خود به ژینا کلانتری گفت و آهنگی را با اسم ژینا گل من خواند که بسیار معروف شد. به تازگی ویدیویی از یکی از کنسرت های شادمهر عقیلی منتشر شده است که او نام ژینا را از متن آهنگش حذف کرده است.

 

ژینا کلانتری

برخی می‌گویند شادمهر عقیلی این ترانه را برای عشقش ژینا خواند. ترانه‌ای که حسابی در همان سال‌ها سروصدا کرد. ژینا کلانتری بازیگر سینما و تلویزیون و عشق قدیمی شادمهر عقیلی خواننده پاپ است.

شادمهر عقیلی قبل از رفتن از ایران با دختری به نام ژینا کلانتری نامزد بوده و به دلایلی این نامزدی به هم خورده است. شاید شما هم عکس و فیلم شادمهر عقیلی را با ژینا کلانتری دیده باشید که ظاهراً مربوط به جشن تولد شادمهر بوده است.

شادمهر عقیلی در آمریکا با یک دختر فیلیپینی الاصل به نام میامسا ازدواج کرده و یک فرزند دختر به نام ملینا دارد. میامسا دختر فلیپینی الاصل اما متولد سن‌دیه‌گو ایالت کالیفرنیا است.

 

ماجرای آشنایی ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی از زبان آشنایان

شادمهر عقیلی در زندگی شخصی خود گاهی وقت‌ها در ایران با دوستانش به شمال کشور می‌رفت. دوست دخترش ٰٰ (ژینا کلانتری) را عاشقانه دوست داشت و قرار ازدواج با او را داشت.

بعضی‌ها عقیده بر این داشتند که شادمهر و ژینا نامزد هستند. حلقه دست ژینا هم این شایعه را از حالت شایعه خارج می‌کرد. نام اصلی آهنگ ژینا گل من نیز در ابتدا گل من بود. خود شادمهر در مورد نام این آهنگ گفته است:

به دنبال یک اسم خاص می‌گشتم که بجای گل من باشه و کسی از این اسم هم استفاده نکرده باشه و اسمی زیباتر از ژینا به ذهنم نرسید!

بعد از خروج از ایران با وجود فیلم تولد و فیلم شب رفتن و بارها دیده شدن، شادمهر با ژینا در انجمن شعر و انجمن سینما همراه بود چون خود ژینا هم یک بازیگر بود.

 

خانواده شادمهر عقیلی

 

بعد از پایان یافتن رابطه عمیق شادمهر عقیلی با ژینا مشخص نیست کدام به هم پشت کردند آیا ژینا به شادمهر پشت کرد یا شادمهر به ژینا!

اما داستان آشنایی شادمهر عقیلی و ژینا کلانتری هنوز هم در بین طرفداران هر دو مهم و پربازدید است

اگر چه ماجرای رابطه ژینا و شادمهر مشخص نشد، اما این رابطه به جدایی ختم شد و منجر به ازدواج نشد. ژینا و شادمهر در حال حاضر هر کدام با شخص دیگری ازدواج کردند صاحب زندگی و همسر دیگری می‌باشند. خانم کلانتری ازدواج کرده و هم اکنون یک پسر ۹ساله به نام اهورا مزدا دارد.