کد ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل (فروردین ۱۴۰۳)

در این مطلب از سایت باملین، به شما یاد می دهیم تا  ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل را دریافت کنید. اگر دوست دارید از اینترنت رایگان ایرانسل تا ۱۰۰ گیگ استفاده کنید حتما این آموزش را تا پایان مشاهده کنید.

 

فعال سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل ۱۰۰ گیگ

مشترکین اینترنت ثابت(TD_LTE) ، صد (۱۰۰) گیگا بایت  اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند می شوند. برای  فعال سازی این طرح کافیه کد دستوری ( ستاره ۹۸ مربع) #۹۸* را شماره گیری کنید . این بسته اینترنت تا ۲۹ اسفند ماه  قابل استفاده می باشد.

اپراتور ایرانسل سعی داشت با  این طرح مشترکین خود را  شگفت زده کند . این طرح مورد استقبال مشترکین قرار گرفت. ایرانسل با توجه به گسترش بیماری کرونا در کشور ،  کاربران بتواننند در امنیت بهداشتی  نسبتا مطلوبی  در خانه به فعالیت خود ادامه دهند.

 

نحوه فعال سازی ۱۰۰ گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل

گرفتن گرفتن ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با این روش امکان پذیر است! مشترکین آسیاتک با ورود  به پورتال خود اینترنت پر سرعت ایرانسل ۱۰۰ گیگا بایتی مشترکین فعال می شود. برای مشترکین پارس آنلاین ۱۰۰ گیگا بایت اینترنت ایرانسلی به صورت خودکار فعال می شود.

متاسفانه برای مشترکین مخابرات  طرح  اینترنت رایگان ایرانسلی هنوز فعال نشده است. به زودی این طرح برای آن ها فعال می شود. مشترکین های وب با وارد شدن به قسمت کد تخفیف   ۴۰۰ گیگا بایت اینترنت  داخلی برابر با ۱۰۰گیگ ( کد ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان دانش آموزان ) ۱۳ روز دریافت کنید.

مشترکین مودم مبین نت TD-LTE هنوز هدیه خود را در یافت نکرده اند. ولی امید واریم به زودی  این طرح را دریافت کنند.