۵ گوشی اقتصادی که در بهار امسال می‌توانید بخرید + جدول قیمت

باملین – معصوم حیدریان; اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه هستید، می توانید به راحتی یک گوشی مقرون به صرفه با کیفیت را از شیائومی و سامسونگ تهیه کنید.

با بودجه ای نزدیک به چهار میلیون تومان می توانید گوشی شیائومی بخرید. گوشی شیائومی Redmi 9A با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم را می توانید با قیمت سه میلیون و ۸۵۵ هزار تومان تهیه کنید.

گوشی شیائومی ردمی A2 پلاس نیز با قیمت چهار میلیون و ۹۹ هزار تومان به فروش می رسد. این گوشی دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم است. همچنین می توانید گوشی شیائومی ردمی ۱۲ سی را با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم خریداری کنید. این گوشی در بازار چهار میلیون و ۴۷۷ هزار تومان قیمت دارد.

خرید شیائومی ردمی ۱۰ به ارزش حدود پنج میلیون تومان، این گوشی دارای ظرفیت ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم است. همچنین با همین بودجه می توانید صاحب گوشی سامسونگ گلکسی A04 شوید. این گوشی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم است.

گوشی گلکسی A04s با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و ۳ گیگابایت رم نیز یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ است که می توانید آن را با قیمت پنج میلیون و ۲۹۹ هزار تومان خریداری کنید.

اگر بودجه شما زیر پنج میلیون تومان است، گلکسی A05 نیز انتخاب خوبی است. این گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین گلکسی A05s 4G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم چهار میلیون و ۸۶۹ هزار تومان به فروش می رسد.

سامسونگ گلکسی ام ۱۳ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت یکی دیگر از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ است که ۵٫۸ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت یک گوشی ارزان قیمت دیگر را در جدول زیر بخوانید;

قیمت گوشی های ارزان قیمت در بازار (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
مدل ظرفیت قیمت / تومان
شیائومی ردمی ۱۳ سی ۱۲۸ گیگابایت – رم ۶ گیگابایت ۵,۶۲۱,۰۰۰
شیائومی پوکو M5 ۱۲۸ گیگابایت – رم ۶ گیگابایت ۵,۹۳۰,۰۰۰
شیائومی ردمی ۱۲ سی ۲۵۶ گیگابایت – رم ۸ گیگابایت ۶,۲۵۹,۰۰۰
شیائومی ردمی ۱۲ ۲۵۶ گیگابایت – رم ۸ گیگابایت ۷,۰۵۰,۰۰۰
Xiaomi Poco X5 5G ۱۲۸ گیگابایت – رم ۶ گیگابایت ۹,۵۴۹,۰۰۰
سامسونگ گلکسی A14 ۱۲۸ گیگابایت – رم ۶ گیگابایت ۸,۰۳۹,۰۰۰
سامسونگ گلکسی M14 ۱۲۸ گیگابایت – رم ۶ گیگابایت ۸,۰۹۹,۰۰۰
سامسونگ گلکسی A15 ۱۲۸ گیگابایت – رم ۴ گیگابایت ۶,۰۲۹,۰۰۰
سامسونگ گلکسی M04 ۶۴ گیگابایت – رم ۴ گیگابایت ۵,۷۹۹,۰۰۰
رنسو نپ N7 ۶۴ گیگابایت – رم ۴ گیگابایت ۳,۸۵۵,۰۰۰
TCL 403 ۳۲ گیگابایت – رم ۲ گیگابایت ۲,۹۹۸,۰۰۰
شیائومی ردمی A2 پلاس ۶۴ گیگابایت – رم ۳ گیگابایت ۴,۰۹۹,۰۰۰
Realme C51 ۱۲۸ گیگابایت – رم ۴ گیگابایت ۵,۰۶۰,۰۰۰